سئو سایت در شیراز

سئو در شیراز برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی مهم است. فرقی نمی‌کند چه نوع بیزنسی (B2B, B2C) دارید، با استفاده از استراتژی سئو در شیراز که یکی از مهم‌ترین کانال‌های دیجیتال مارکتینگ است می‌توانید کسب و کارتان را از طریق بهبود رتبه‌بندی در موتورهای جستجو و هدایت ترافیک ارگانیک واجد شرایط به سمت سایت به مشتری بالقوه حوزه کاری‌تان دست یابید. .

تماس با ما

07136273861 - 0901 383 0480

بررسی سئو وب سایت شما

دریافت پروپوزال رایگان

خدمات سئو در شیراز زئوس

روند کاری تیم زئوس در ارائه خدمات سئو به ظاهر ساده است. ما رتبه بندی فعلی شما در کلمات کلیدی سودآور و همچنین تعامل کاربران گوگل با سایت‌تان را بررسی می‌کنیم.
در واقع تیم سئو در شیراز زئوس کلمات کلیدی را شناسایی و سپس بهینه سازی می‌کنیم. کلماتی که بیشترین حجم جستجو را دارند و مهمتر از همه به سرنخ‌های جدید برای کسب و کار شما تبدیل می‌شوند. در واقع تحقیق اصولی کلمه کلیدی به شما این امکان را می‌دهد که پایه‌های کسب و کار خود را تقویت کنید و آن را برای رشد طولانی مدت ساختار دهید. هر کمپین سئو، قبل از راه‌اندازی، به‌ دقت فکر و بررسی می‌شود.
*لازم به ذکر است که همه کلمات کلیدی قبل از راه اندازی برای تایید شما ارسال می شوند.*

Seo services in Shiraz

سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو تکنیکال (Technical SEO ) در شیراز

حتی اگر جذاب‌ترین محتوای جهان را در وب‌سایت خود داشته باشید. اما، موتورهای جستجو نتوانند وب‌سایت شما را به درستی کرال کنند و آن را ایندکس کنند، تلاش و هزینه شما به هدر خواهد رفت. به همین دلیل به سئو تکنیکال در شیراز نیاز دارید. ممیزی فنی سایت تمام اجزای فنی در وب‌سایت شما را که ممکن است بر بهینه‌سازی موتور جستجو در شیراز تاثیر بگذارد را بررسی می‌کند.

سئو خارجی (OFF page SEO) در شیراز

عوامل خارج از وب سایت نیز بر رتبه‌بندی سایت‌تان تأثیر می‌گذارد. سئو خارجی در شیراز شامل تعداد بک لینک‌های داده شده به سایت از وب سایت‌های معتبر و قابل اعتماد، بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل، مدیریت برند، بهینه سازی سایت است.

سئو محلی (Local SEO) در شیراز

بهینه سازی موتور جستجوی محلی شاخه‌ای از سئو است که بر بهینه سازی وب سایت در نتایج جستجوی محلی تمرکز دارد. سئو محلی در شیراز گامی است که اگر به درستی انجام شود، به افراد اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوط به کسب و کار شما را به سرعت و به راحتی پیدا کنند و اینگونه آنها یک قدم به تراکنش خرید نزدیک‌تر می‌شوند. چرا که اولویت مشتریان جستجو برای بهترین محصولات و خدمات در نزدیکی خودشان است.

سئو داخلی (ON Page SEO) در شیراز

سئوی داخلی در شیراز فرآیند بهینه‌سازی صفحات وب برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاص برای افزایش ترافیک ارگانیک است. سئو داخلی شامل عملیاتی بر عناصر صفحه سایت مانند برچسب‌ها، عنوان‌ها، محتوا و همچنین هدف جستجو با مجموعه خاصی از کلمات کلیدی است..

تولید محتوا

در حالی که سئو در طولانی مدت رشد می کند. گاهی اوقات شما نیاز به فروش فوری دارید. طراحی کمپین‌های تبلیغاتی داده محور تضمین می‌کند پولی که خرج می‌کنید به بهترین شکل ممکن استفاده می‌شود.

مشاوره سئو

خدمات مشاوره سئو سایت تضمینی با تجربه علمی گسترده در لاین‌های گوناگون، همانند سئو داخلی، سئو فنی، استراتژی سئو، خدمات سئو محلی و همچنین تولید محتوا، لینک سازی خارجی و کمپین ریپرتاژ آگهی را شامل می‌شود و با استفاده از این خدمات می‌توانید از تجربیات مشاوران سئو زئوس استفاده کنید.

خدمات مشاوره سئو در شیراز عبارتند از


• حسابرسی فنی و تکنیکال کامل سئو

• تحلیل رقابتی

• کلیدواژه / تحلیل و استراتژی سئو

• انتخاب بهترین روش‌های سئو متناسب با موقعیت

• گزارش‌های نظارت و رتبه بندی کلمات کلیدی

• سلامت سایت

• سرعت سایت و کاهش زمان بارگذاری

• بهینه‌سازی نرخ تبدیل

• بهینه‌سازی بازاریابی محتوایی

• برنامه نویس وب و توصیه‌های طراحی وب

• بهینه‌سازی ویدئو و تصویر

• مشاوره سئو

• بهینه‌سازی موتور جستجو

خدمات مشاوره سئو در شیراز زئوس می‌تواند استراتژی بازاریابی فعلی شما را به سطوح جدیدی برساند.


کارشناس سئو در شیراز

در طی سال‌های متمادی تیم زئوس شامل مشاوران حرفه‌ایی و متخصص سئو در شیراز مشاوره تخصصی سئوی سایت‌های مختلف تا اجرای کامل پروژه را بر عهده داشتند. کارشناسان سئو در شیراز زمانی که درک کاملی از اهداف شما به دست آوردند، تحقیقات عمیقی در مورد هر جنبه‌ از سایت و حضور اینترنتی شما انجام خواهند داد. سپس، در قالب یک تیم، استراتژی سئو را توسعه می‌دهند، و فرآیندی را برای پیاده‌سازی ایجاد می‌کنند، که با جدول زمانی و توصیه‌های سفارشی تکمیل می‌شود. در زمان اجرا بطور پیوسته یک تحلیلگر سئو بر عملکرد تیم سئو نظارت داشته و تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی و مشاوره مداوم برای پیاده سازی SEO ارائه را می‌دهد.

Seo services

فاکتورهای رتبه‌بندی سئو در شیراز

هدف گذاری سئو در شیراز

گاهی اوقات سخت‌ترین مرحله این است که بدانید برنامه سئو خود را از کجا شروع کنید. در نهایت، همه چیز به اهداف شما برمیگردد.

o ممکن است هدف شما افزایش آگاهی از برندتان و یا هدایت ترافیک به صفحه فروش محصول باشد.

o ممکن است هدف شما افزایش رتبه و ترافیک در سرچ‌های محلی باشد.

• بهینه سازی صفحات محصول در شیراز

در سئوی صفحه محصول در شیراز صفحات با توجه به کلمات کلیدی و مضامینی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، بهینه‌سازی می‌شوند. اقدامات سئوی صفحه محصول در شیراز شامل به روزرسانی عناوین، افزودن کلمات کلیدی هدفمند به بدنه پیج، استفاده از تصاویر جذاب و بهینه سازی طرح بندی صفحه برای تعامل بیشتر کاربراست.

• تجزیه و تحلیل رقبا سئو در شیراز

گاهی اوقات این کافی نیست که بدانید وب سایت شما دارای رتبه و ترافیک افزایش یافته است. همچنین ممکن است بخواهید بر نحوه عملکرد رقبا نظارت کنید تا مطمئن شوید که از آنها جلوتر خواهید ماند. تجزیه و تحلیل سئوی رقبا نحوه رتبه‌بندی رقبای شما را در طول زمان همراه با KPIهایی مانند بک لینک‌ها، اعتبار دامنه و ترافیک تخمینی ردیابی می‌کند. اگر متوجه افزایش رقابت شدید، نشان‌دهنده این است که نیاز به سئو و سرمایه گذاری بیشتر در محتوا دارید.

• گزارش نویسی سئو در شیراز

بدون گزارش و ردیابی شاخص‌های کلیدی عملکرد، اندازه گیری موفقیت سئوکار امکان پذیر نیست. کارشناسان سئو به طور مداوم بر رتبه‌بندی کلمات کلیدی، ترافیک سایت ارگانیک، روند جستجو، بک لینک‌ها و تست‌های تشخیصی برای اندازه‌گیری عملکرد نظارت دارند.

استراتژی سئو در شیراز

استراتژی سئو در شیراز معمولاً از تحقیق کلمه کلیدی شروع شده و با تجزیه و تحلیل شکاف محتوا ادامه می‌یابد. ممکن است در سایت‌تان محتوای باکیفیت مورد نیاز برای رتبه گرفتن در کلمات کلیدی هدف خود را نداشته باشید. تحلیل محتوا و استراتژی به شما نقشه راه رسیدن به رتبه‌های بالاتر را می‌دهد

چرا سئو وب سایت در شیراز مهم است؟

• 75% از کاربران از صفحه اول نتایج موتورهای جستجو (SERP) خارج نمی‌شوند.

• گوگل بیش از 5.8 میلیارد جستجو در روز پردازش می‌کند.

• میانگین نرخ کلیک موقعیت 1 در نتایج جستجو 19.3٪ و موقعیت 2 10.57٪ است.

• هر سال بین 16 تا 20 درصد از کل جستجوها کاملاً جدید هستند. آنها قبلا هرگز جستجو نشده‌اند.

• حدود 33 درصد از جستجوهای گوگل مربوط به موقعیت مکانی است.

• 50٪ از جستجوهای "local" منجر به بازدید از فروشگاه می‌شود.

• 46 درصد از جستجوهای محصول در گوگل آغاز می‌شود.

• موتور جستجوی گوگل بطور غالب 92 درصد از سهم بازار را داراست.


چقدر باید برای سئو بودجه تخصیص دهم؟

تخصیص بودجه به نیازهای شما بستگی دارد و می‌تواند از چند میلیون در ماه تا ده‌ها میلیون تومان در ماه متغیر باشد. کمپین‌های سئو بسیار پیچیده و زمانبرهستند، بنابراین مطمئن باشید که وب‌سایت‌تان را به متخصصانی سپرده‌اید که از تجربه‌ی کافی برخوردارند.

آموزش سئو در شیراز

مقالات بیشتر
مفتخریـم به همکـاری بـا شمـا

09368630989 - 09120924548

سفارش پروژه

برای اطلاع از براورد هزینه زمان اجرا و نحوه اجرا با ما تماس بگیرید

واتس آپ