در مورد بک لینک و تاثیر آن در سئو چه می دانیم؟

مدیر سایت

بک لینک در واقع پیوندهایی است که از سایر سایتها به سایت مقصد( مثلا سایت شما) داده میشود. در این حالت اصطلاحا گفته میشود که شما ( سایت مقصد)از سایتهای دیگر بک لینک دریافت کردید...

بک لینک در واقع پیوندهایی است که از سایر سایتها به سایت مقصد( مثلا سایت شما) داده میشود. در این حالت اصطلاحا گفته میشود که شما ( سایت مقصد)از سایتهای دیگر بک لینک دریافت کردید. اما نکته حائز اهمیت که امروزه به دنبال مبحث سئو  از مهمترین دغدغه ها مدیران سایتها بحساب می آید، و نیز بعنوان روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی محسوب میشود، اینست که ایا این بک لینکهای دریافتیاز سایت‌های مرتبط یا غیرمرتبط هستند و آیا تاثیر مثبتی بر روی سایت دارند یا بالعکس باعث افت رتبه آن میشوند؟!!

زیرا گوگل برای این پیوندها  چه ازلحاظ کیفیت سایت پیوند دهنده و چه از لحاظ تعداد اهمیت زیادی قائل است.زیرا هرگونه لینکی که از سایتهای مرتبط یا غیر مرتبط به سایت شما داده شود از نظر موتورهای جستجو یک بک لینک بحساب می آید.و بر همین اساس سایتهایی که سایت هایی که محتوای جدید و بک لینک طبیعی ،زیادی داشته باشند، رتبه خوبی کسب می کنند.

 

در این راستا افرادی هستند که فکر می کنند با خریدبک لینک از سایتهای با پیج رنک بالا می توانند رتبه سایت خود را افزایش دهند ف این یک تفکر کاملا اشتباه است چراکه گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی قادر به تشخیص سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی کرده و بالعکس از رتبه آنها میکاهند.

  البته این نکته را مدنظر قرار دهید که اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.