چگونه از پبنترست برای مطرح کردن برند( سئو سابت) خود بهره ببریم؟

مدیر سایت

شما میتوانید با مطالعه این مقاله  مهمترین مواردی  که در یهبنه سازی سئو سایت  با استفاده از پیترست تاثیر گذارند را فرا گیرید

چگونه از پبنترست برای مطرح کردن برند( سئو سابت) خود بهره ببریم؟

 

شما میتوانید با مطالعه این مقاله  مهمترین مواردی  که در یهبنه سازی سئو سایت  با استفاده از پیترست تاثیر گذارند را فرا گیرید:

 

1-اگر شما برای معرفی تجارت خود می خواهید از پرینترست استفاده کنید قبل هر چیز شما نیاز به یک حساب کاربری دارید

که باید نام آن را هماهنگ با نام برند خود ثبت کنید. آرم برند خود را به عنوان لوگوی حساب کاربریتان قرار دهید

نکته مهم دیگر که رعایت آن الزامیست پر کردن فرم مخصوص به صاحبین مشاغل است تا  بتوانیداز مزیت هایی که پینترست برای این دسته از کاربران اختصاص داده استفاده نمائید ،مانند گزارش آنالیتیک که اعلام میکند چه تعداد کلیک بر روی عکسها و فیلمها و … خورده است و کاربر را به وب سایت اصلی هدایت کرده است و نشان میدهد که کاربران چه محتوایی را دنبال میکنند

 

2- قرار دادن مطالب بصورت روزانه کمک می کند تا وب سایت شما بیشتر در معرض دید کاربران قرار گیرد و این افزایش بازدید منجر به بالا رفتن ترافیک و سرانجام افزایش محبوبیت برند شما  میگردد.

 

3-باید کیفیت و محتوای کاربردی مطالب را در نظر داشته باشید

مهم است که محتوای شما واقعی و بر اساس واقعیت برند شما باشد و در آن غلو و زیاده روی نکرده و از خود تعریف و تمجید نیز نکنید چرا که باعث میشود در دید کاربر غیر واقعی جلوه کنید.در نظر داشته باشید هر چقدر مطالب و عکسهایی را که استفاده میکنید از کیفیت بالا و محتوای کاربردی و ارزش خواندن بیشتری برخوردار باشند احتمال برگشت کاربران به صفحه  شما و استفاده از مطالب شما و به اشتراک قرار دادن آن برای سایرین افرایش می یابد.

 

4- هنگامی که می خواهید از پینترست برای pin  کردن ویدیوها و عکسهای خود استفاده نمایید سعی کنید نام  boardها که همان آلبوم های شماست  را با دقت و بر اساس عناوینی انتخاب نمایید که  بیشترین  موضوع مورد جستجوی کاربران است تا بدین وسیله آنها رادر پینترست بسمت  شما بکشاند

 

5- هنگام مناسبتهای  مختلف، Board متناسب با آنها را درست کنید. مانند جشنوارهها، افتتاحیه ها، تخفیفات ویژه و …  بازدیدکنند گان هرچه کانال را مرتب تر و سازمان یافته تر ببینند بیشتر متمایل به بازگشت به آن و دنبال کردن شما به دلیل وجود محتوای مفید و متنوع  می شوند.

 

6- یکی از موارد مهم دیگر که نباید از نظر دور نگه داشت  ارتباط با کاربران و بازدیدکنندگان است. همانطور که  آنها از وقت خود برای نوشتن نقد و برسی و .. استفاده می کنند، شما نیز برای آنها وقت گذاشته و به آنها جواب دهید.چرا که  با این کار اعتماد آنها را جلب کرده اید و بیشتر به واقعی بودن صفحه شما و برند شما یقین پیدا می کنند

 

7-  قرار دادن آدرس وب سایتتان مهمترین بخش در قسمت انتشار مطالب است تا آنها را به وب سایت خود و سایتهای مرجع راهنمایی کنید.

 

8- بهترین بازدید کنندگان خود را شناسایی نمایید و با یک پیام تشکر، از آنها درخواست کنید که شما را به دیگران معرفی کنند. با اینکار آنها را در این کار سهیم کرده و حس مهم بودن را به آنها انتقال می دهید.

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.