استراتژی کلمات کلیدی

مدیر سایت

تمام تصمیماتی که در جستجوی کلمات می گیریم در واقع استراتژی کلمات کلیدی است و این اساس کار همه ی بازاریابی های کلمات است. برای کسب رتبه خوب در کلمات باید هدفتان را از فعالیتی که میخواهید به آن بپردازید،مشخص کنید.

 

استراتژی کلمات کلیدی
تمام تصمیماتی که در جستجوی کلمات می گیریم در واقع استراتژی کلمات کلیدی است و این اساس کار همه ی بازاریابی های کلمات است. برای کسب رتبه خوب در کلمات باید هدفتان را از فعالیتی که میخواهید به آن بپردازید،مشخص کنید.
در واقع برای سرچ کلمات کلیدی سه مرحله را باید طی کنید: ابتدا هدف کسب و کار خود را مشخص کرده وبعد تمامی کلماتی را که می خواهید با آن دیده شوید را به صورت لیست در می آورید و آخرین مرحله، کلمات را که لیست کردید به صفحه سایت اضافه کنید در واقع با کلمات landing page بسازید.
جستجوی اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی به شما کمک می کند که متوجه شوید مخاطبینتان به سرچ چه کلماتی بیشتر از همه اهمیت میدهند و مورد نیازشان است.
بهینه سازی کلماتی که افراد آنهارا سرچ نمی کنند برای شما هیچ منفعتی ندارد پس در انتخاب کلمات کلیدی مطمعن شوید که مورد نیاز بازار هدف شما باشد.
در انتخاب کلمات کلیدی الزامی ندارد حتما بر روی یک کلمه تاکید داشته باشید گاهی از ترکیب دو یا سه کلمه ،کلمه کلیدی جدیدی بسازید مثل طراحی وب سایت. ما به این عبارات کلیدی،کلمه کلیدی می گوییم.
برای کسب رتبه بهتر در سرچ،استفاده ازکلماتی که بلندتر و تخصصی تر هستند کاربردی تر است چرا که این کلمات تاکید بیشتری بر روی هدفتان دارند. در اصطلاح به این کلمات طولانی،کلمات کلیدی دم بلند می گویند.
کلمات کلیدی که انتخاب میکنید باید از تمامی مزیت ها و تمایزات شما نسبت به دیگران برخوردار باشد تا مردم بتوانند شمارا پیدا کنند.
اولین قدم ها برای ورود به رقابت درفضای آنلاین ،استراتژی کلمات کلیدی است که باید آن را جدی بگیرید.
برای جمع آوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی که باعث جذب مخاطب شود،ابزارهای زیادی وجود دارد یکی از این ابزار ها google keyword planner است این ابزار علاوه بر این که میزان جستجوی کلمات کلیدی را مشخص میکند، هزینه هایی که برای راه انداری کمپین های پولی برای این عبارات است،محاسبه میکند.
سعی کنید تمام کلمات نامرتبط را حذف کنید که باعث گیج شدن مخاطب نشوید. اگر گوگل متوجه شود که از کلمات نا مرتبط با موضوع انتخاب کردید رتبه شما را در مرورگر کم میکند وحتی ممکن است شمارا جریمه کند.
کلمات کلیدی مترادف را در هدینگ های H1 و H2 قرار دهید این ترفند به بهبود سئو داخلی سایت کمک میکند همچنین بکاربردن این هدینگ ها باعث افزایش خوانایی محتوا می شود.
کلمات کلیدی را به روز رسانی کنید وبه طور مداوم با آمارگیری،کلمات کلیدی جدید را پیدا کنید وبه لیست کلمات خود اضافه کنید و در آینده برای کلمات جدید بهینه سازی انجام دهید.

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.