طراحی سایت تبلیغاتی یا وبسایت شرکت های تبلیغاتی

مدیر سایت

طراحی سایت تبلیغاتی به معنای سامان دهی تبلیغات آنلاین، تبلیغات دیجیتال، آگهی‌ها در فضای مجازی و تبلیغات وابسته به بازاریابی آنلاین در فضای وب است. شما می‌توانید با طراحی سایت تبلیغاتی در شیراز و هر جای دیگری تبلیغات سریع و با کیفیتی را در فضای کسب و کار آنلاین منتشر و به کسب و کارتان در این حوزه نظم ببخشید. 

طراحی سایت تبلیغاتی در شیراز

طراحی سایت تبلیغاتی را می‌توان روشی موثر برای ارتباط با فضای وب و ایجاد یک بستر مناسب برای تبلغیات آنلاین دانست. امروزه افراد و فضای وب و آنلاین جزئی جدایی ناپذیرند و تمام وقت اجتماعی یک فرد از خرید کوچکترین لوازم گرفته تا تخصصی ترین کارها در فضای آنلاین، وب و اینترنت می‌گذرد.

از این رو وقت آن رسیده که تبلیغات جایی برای خود در فضای کسب و کارهای آنلاین ایجاد کند. طراحی سایت تبلیغاتی با همین هدف  و تحت نظارت افراد متخصص در این زمینه طرح ریزی و اجرا می‌شود.

 

طراحی سایت آگهی، تبلیغات و نیازمندی ها

 

طراحی سایت تبلیغاتی در شیراز و دیگر شهرها بستری برای لینک‌دهی‌های تخصصی، تبلیغات دیجیتال و مواردی از این قبیل در حوزه تبلیغ و آگهی است. در این مقاله از سایت زئوس که یک شرکت طراحی انواع سایت است، به بررسی تخصصی طراحی سایت تبلیغاتی با امکانات متنوع می‌پردازیم.

 

امکانات طراحی سایت تبلیغاتی یا آگهی ساز

امکانات طراحی سایت تبلیغاتی در وهله اول اصلی ترین دلیل تمایل افراد به سپردن تبلیغات دیجیتال به این نوع وب سایت‌ها برای انتشار است. این امکانات صفر تا صد آماده سازی یک تبلیغ را انجام داده و گاها به بهتر دیده شدن آن در فضای کاری، تخصصی و عمومی مدنظر کمک می‌کند.

  • - تعریف گروه نیازمندیها و آگهی ها و تبلیغات
  • - امکان درج خبر‌های محتوایی و تبلیغاتی مثل رپورتاژ آگهی در وبلاگ سایت تبلیغاتی
  • - مشاهده لیست اعضای سایت با قابلیت ارسال خبرنامه به اعضا
  • - تعریف روشهای پرداخت برای انواع تبلیغ و بر اساس ضرورت، مدت درج تبلیغ و مواردی از این قبیل
  • - امکان تخصیص بندی انواع تبلیغ و فرمت متنوع تبلیغ(محتوا، بنر، پوستر، پست‌ برای شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات دیجیتال، ایمیل مارکتینگ و ...)
  • - نمایش آخرین آگهی ها برای دسترسی بهتر در طراحی سایت تبلیغاتی
  • - نمایش کامل مشخصات آگهی دهنده (ازجمله نوع آگهی، تعداد بازدید آگهی، کد آگهی، تاریخ انقضا)
  • - اخبار سایت و اطلاع رسانی به مشتریان
  • - سیستم مدیریت تبلیغات بنر در انواع مختلف (بنر برای تبلیغات کلیکی، بنر متحرک، بنر تبلیغ ثابت و ...)
  • - مشاهده آگهی های رسیده و بررسی محتوایی و تایید و رد و حذف آگهی با قابلیت ارسال ایمیل اتوماتیک به آگهی دهنده مبنی بر تایید یا رد آگهی وی
  • - پکیج تعرفه برای هر دسته از تبلیغات بدون محدویت

 

درج آگهی در سایت تبلیغاتی یا تبلیغات دیجیتال چیست؟

انتشار انواع تبلیغ در سایت‌های تبلیغاتی و پلتفرم‌های آنلاین با هدف دسترسی بهترین موتورهای جستجو و بازید بهتر کاربران فضای وب را تبلیغات دیجیتال یا پروسه درج خبر در سایت‌های تبلیغاتی گویند.

 

تبلیغات دیجیتال چیست

 

به عبارتی دیگر هرگونه تبلیغ و پروموت برند، محصول یا خدمت در انواع مختلف کانال‌های دیجیتال مثل وب‌سایت، نوعی از انواع تبلیغات دیجیتال است.همین امر بر اهمیت طراحی سایت تبلیغاتی برای دریافت آگهی در فضای آنلاین و درج آن در شرایط مطلوب فضای وب و موتورهای جستجو افزوده است.

 

چرا طراحی سایت تبلیغاتی مهم است؟

تبلیغ امری مهم در هر کسب و کاری است. در واقع فرآیند آغاز به کار یک مجموعه، به اجرا رسیدن یک ایده، آشنایی با یک برند یا شناخت یک محصول و ... همگی مستلزم درج تبلیغ و یک اعلان خصوصا در فضای وب است.

با توجه به فعالیت آنلاین گسترده در فضای وب و حضور بیشتر کسب و کارها در بستر آنلاین و اینترنت، دسترسی به یک پلتفرم برای شروع تبلیغ از اهمیت بالایی برخوردار است. تنها راه چاره در این شرایط رجوع به یک سایت تبلیغاتی است.

 

طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی در شیراز

 

حتی به این امر بعنوان یک حرفه می‌توانید نگاه کنید که با فعالسازی و طراحی سایت تبلیغاتی بر رونق کسب و کارتان در حوزه تبلیغات بیفزایید.

 

طراحی سایت تبلیغاتی در شرکت زئوس

طراحی سایت تبیلغاتی تحت نظارت یک تیم برنامه نویس حرفه‌ای و با یک ایده پردازی تحلیل دقیق طرح در شرکت زئوس انجام می‌شود. بهترین و دقیق ترین بررسی‌ها روی طرح مدنظر شما انجام و مناسب ترین امکانات در طراحی سایت تبلیغاتی لحاظ می‌شود.

شما می‌توانید با ثبت سفارش درخواست طراحی سایت یا دریافت مشاوره از متخصصین ما علاوه بر دریافت یک سایت حرفه‌ای خدمات پشتیبانی سایت، سئو و بهینه سازی و تولید محتوا و ... را دریافت کنید.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.