در مورد کسب و کار اینترنتی ومزایای آن چه می دانیم؟

مدیر سایت

کسب و کار اینترنتی به فروش  و ارائه محصولات و خدمات در اینترنت گفته می شود.

در مورد کسب و کار  اینترنتی ومزایای آن  چه می دانیم؟

کسب و کار( تجارت ) اینترنتی به فروش  و ارائه محصولات و خدمات در اینترنت گفته می شود. این نوع کسب و کار به سرعت در اقتصاد امروز رشد یافته و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. فروشگاههای  اینترنتی به کوچکترین کسب و کارها نیز این امکان و فرصت را می دهد که به مخاطبان خود در سطح جهانی با حداقل هزینه دسترسی پیدا کنند.

 

از مزایای کسب و کار و ایجاد فروشگاههای  اینترنتی این است که:

 

 

  • دسترسی به بازار جهانی

.یک فروشگاه اینترنتی فاصله‌‌ها را از میان برمی‌داردو فاصله‌ی مشتریان تا فروشگاه شما فقط به اندازه‌ی یک کلیک است. این نوع بازار، هیچ موقع بسته نمی شود. این به معنای وجود مشتریان بالقوه و یک بازار جهانی برای شماست

 

 کاهش فاصله

 

 

 

 

 

  • مشتریان شما می توانند بصورت شبانه روزی به اطلاعات کسب و کارتان دسترسی پیدا کنند. شما نیز می توانید به سفارش‌های خرید، پیشنهادات و دیگر نیازهای مشتریان به سرعت و در لحظه پاسخ دهید و هر زمان که بخواهید، اطلاعات مورد نظرتان را درباره ی فعالیتها و فروشگاهتان در صفحات اینترنت جای دهید.

 

  • امکان معرفی کلیه محصولات و خدمات بهمراه تصویر و حتی فیلم بصورت یکجا به مشتریان

 

 

  • کاهش هزینه های سرمایه گذاری به حداقل ممکن

یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی، کم بودن هزینه‌‌ی راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی است. نیازی به خرید ملک، خودرو و لوازم اداری نیست و فقط به تعداد بسیار محدودی کارمند و شبکه اینترنت احتیاج دارید.

 

 

  • می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید، کار کنید

کسب‌و‌کار اینترنتی شما را از قید‌و‌بند مکان آزاد می‌کند و این امکان را برای‌‌تان فراهم می‌آورد که هر جا راحت هستید کار کنید.  نیازی نیست در هوای سرد زمستان و یا در گرما و رطوبت و یا آلودگی هوا از منزل خارج شوید.

 

 

 کسب و کار  اینترنتی

 

 

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.