چارچوب کلی برای احساس کاوی از متن در شبکه های اجتماعی آنلاین

مدیر سایت

شبکه های اجتماعی آنلاین، در حال حاضر بسیار محبوب هستند. آنها جزء اصلی تعامل اجتماعی فرد هستند. آنها همچنین محیط های غنی احساسی هستند که در آن دوستان نزدیک، احساسات و افکار خود را به اشتراک می گذارند...

شبکه های اجتماعی آنلاین، در حال حاضر بسیار محبوب هستند. آنها جزء اصلی تعامل اجتماعی فرد هستند. آنها همچنین محیط های غنی احساسی هستند که در آن دوستان نزدیک، احساسات و افکار خود را به اشتراک می گذارند. در این مقاله، یک چارچوب جدید برای توصیف تعاملات احساسی در شبکه های اجتماعی ارائه شده است و سپس با استفاده از این ویژگی ها برای دوستان و آشنایان تشخیص داده می شوند. هدف این است که محتوای احساسی متون را در شبکه های اجتماعی آنلاین استخراج کنید.

می خواهیم بدانیم که آیا متن بیان احساسات نویسنده است یا خیر؟ برای این منظور، تکنیک های استخراج متن بر روی نظرات بازیابی شده از یک شبکه اجتماعی انجام می شود. چارچوب شامل یک مدل برای جمع آوری داده ها، طرح های پایگاه داده، پردازش داده ها و مراحل داده کاوی است.

 زبان غیررسمی شبکه های اجتماعی آنلاین، قبل از انجام هر تکنیک استخراج متن، یک نکته اصلی است.

به همین دلیل این چارچوب شامل توسعه واژگان ویژه است. به طور کلی، مقالات متعددی دیدگاه جدید برای مطالعه روابط دوستانه و بیان احساسات در شبکه های اجتماعی آنلاین ارائه می دهند که در آن با ماهیت این سایت ها و ماهیت زبان مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش ها ، به طور عمده از الگوریتم خوشه بندی k-means استفاده می کنند. آزمایشات دقت بالا را برای مدل در هر دو تعیین ذهنیت متون و پیش بینی دوستی نشان می دهد.پست های بعدی ما را دنبال کنید تا در مورد احساس کاوی بیشتر بدانید.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.