هوآوی یک گوشی فوق ظریف ساخت

مدیر سایت

شرکت هوآوی که سال گذشته موفق به ساخت باریک‏ترین گوشی هوشمند دنیا شد، گوشی دیگری طراحی کرده که علاوه‌بر ضخامت کم، طراحی ظریف و زیبایی دارد

شرکت هوآوی که سال گذشته موفق به ساخت باریک‏ترین گوشی هوشمند دنیا شد، گوشی دیگری طراحی کرده که علاوه‌بر ضخامت کم، طراحی ظریف و زیبایی دارد. Ascend P7 mini محصول جدید شرکت هوآوی است که با وجود صفحه نمایش 4/5 اینچی خود در رده گوشی‏هایی با سایز متوسط قرار می‏گیرد. گوشی Ascend P7 mini فقط 7/5 میلی‏متر ضخامت دارد و در رده باریک‏ترین گوشی‏های دنیا قرار گرفته است.

صفحه نمایش 4/5 اینچی این گوشی قادر است تصاویر را با کیفیت 960×540 پیکسل نمایش دهد و از ۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت RAM بهره می‏برد که فضای مناسبی برای ذخیره اطلاعات به شمار می‏رود.
مثل سایر گوشی‏های هوآوی، یکی از مهم‏ترین ویژگی‏های این محصول هم تجهیز به ۲ دوربین پیشرفته است.
هوآوی برای دوربین اصلی حسگر ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته که امکان ثبت تصاویر با کیفیت 2448×3264 پیکسل را فراهم می‏کند و از آنجا که این روزها تاکید زیادی بر عکس‏های selfie یا عکاسی از خود می‏شود، دوربین ثانویه در گوشی مذکور ۵ مگاپیکسلی است.
پردازنده گوشی P7 mini چهار هسته‏ای Snapdragon 400 با قدرت 1/2 گیگاهرتز است و از پردازشگر گرافیکی Adreno 305 بهره می‏برد.
با وجود ضخامت کم، هوآوی برای این گوشی باتری دو هزار میلی‏آمپری در نظر گرفته که مدت زمان زیادی شارژ نگه می‏دارد.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.