آموزش سئو در شیراز با سرفصل‌های اصولی

مدیر سایت

آموزش سئو یک تکنیک و روشی کارآمد برای داشتن تخصص در زمینه بهینه سازی سایت و شبکه‌های اجتماعی بر اساس آپدیت و رفتار موتورهای جستجو خصوصا گوگل است. در این مطلب از سایت زئوس که خود مرجع قابل اطمینانی برای طراحی سایت و آموزش سئو در شیراز و دیگر نقاط کشور است، بررسی اجمالی اما تخصصی بر اصول آموزش سئو داریم. 

آموزش سئو حرفه‌ای

آموزش سئو در شیراز و اجرای تکنیک‌های بهینه سازی سایت بر روی دامین‌های مختلف با یک سری اصول آموزشی همراه است. در اصل شما با گذراندن یک دوره آموزش سئو در شیراز می‌توانید، سایت و دامین مدنظر‌تان را در بهترین جایگاه از نظر گوگل و دیگر موتورهای جستجو بهینه سازی و ترند کنید.

 

آموزش صفر تا صد سئو بصورت اصولی

آموزش سئو در شیراز

 

در این مقاله سعی داریم سرفصل‌های آموزشی دوره سئو در شیراز با بصورت تخصصی و جمع بندی شده به اطلاع علاقمندان این حوزه برسانیم. اگر تمایل دارید در فرصت ایده‌آلی یک سئوکار حرفه‌ای شوید، تا انتهای این مطلب با همراه و برای یادگیری بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

ثبت نام دوره سئو در شیراز

سئو (SEO) چیست و اصول آموزشی سئو کدامند؟

سئو اختصار کلمات Search Engine Optimization است که بصورت کلی اصول و روش بهینه سازی یک سایت و شبکه‌های اجتماعی بر اساس موتورهای جستجو را شامل می‌شود.

سئو خود بر چهار بخش سئو داخلی(on page seo)، سئو خارجی(off page seo)، سئو تکنیکال(technical seo) و سئو محلی (local seo)تقسیم بندی شده که تکنیک‌های هر کدام سهم قابل توجهی در افزایش رتبه یک سایت و ترند شدن یک برند دارد.

 

چگونه یک سئوکار شویم؟

 

برای اینکه یک سئوکار مطرح شوید و از روش‌های مثل گرفتن لینک یک گوگل برای یک سایت یا مطرح کردن یک شبکه اجتماعی درآمد قابل توجهی داشته باشید، باید اصول آموزشی سئو را بر اساس بخش‌های نامبرده بدانید و فراگیرید.

 

بخش‌ها و سرفصل آموزش سئو در شیراز

چرا می‌گوییم هر فردی برای سئوکار شدن باید تکنیک‌های سئو در بخش‌های نامبرده را بداند، چون سئو داخلی، خارجی، فنی و محلی بر اساس نیاز خدمات و کسب و کار آنلاین با درصد متغییری اهمیت دارد.

بعنوان مثال سئو فنی که مختص بهینه سازی سرور و دامین سایت برای سرعت و مواردی از این قبیل است اهمیت دارد، در مقابل برای فردی که در یک منطقه خاص جغرافیایی کاری خدمات را ارائه می‌دهد، سئو محلی مهمتر است.

 

آموزش سئو حرفه‌ای

 

پس اگر تصمیم به یادگیری سئو دارید، یا یک بخش را بصورت تخصصی پیش برید، یا بر همه بخش‌های سئو تخصص داشته باشید. البته سئوکاری موفق است که از کاری که می‌کند سر در بیاورد.

حال برای کسب اطلاعات بیشتر بخش‌های آموزشی سئو را با هم مرور می‌کنیم:

 

1.مبانی سئو و بهینه سازی سایت

در این فصل از آموزش سئو در شیراز، مبانی سئو، الفبای و همین طور کلید واژه‌های تکنیکی سئو برای آشنایی بیشتر آموزش داده می‌شود. همه چیز از زمان پیدایش سئو تا دلایل ضرورت اجرای تکنیک‌های سئو در شیراز در این بخش بررسی می‌شود.

 

2.انواع محتوا و معرفی تکنیک های اپتیمایز محتوا

اساس سئو داخلی تولید محتوا و جمع بندی یک محتوا با اصول سئو نگارشی است. بنابراین در جلسه دوم آموزش سئو علاوه بر آشنایی مفاهیم سئو داخلی، انواع محتوا و روش‌هایی برای اپتیمایز کردن یک محتوا برای دریافت کلیک و ورودی بیشتر به سایت توضیح داده می‌شود.

 

3.آموزش اصول سئو نوشتاری

 بخش مهمی از اموزش سئو، فراگیری تکنیک‌های سئو نگارشی بر اساس نیاز موتورهای جستجوی مثل گوگل و پیشروی با علایق کاربران در فضای وب است.

 

آموزش سئو نوشتاری در شیراز

 

همه نکات مهمی مثل سئو عنوان، تحقیق، تحلیل ،سرچ و انتخاب کلمات کلیدی، معرفی ابزار سرچ و تحقیق کلمات کلیدی  و در نهایت سئو تصاویر و مواردی از این قبیل اصلی ترین محوریت این جلسه آموزشی سئو است.

 

4.اجرای تکنیک‌های سئو در اصول محتوا

مباحث مهمی مثل موارد زیر که پایه و اساس سئو داخلی هستند، در این بخش از آموزش سئو در شیراز با جزییات بررسی می‌شود. علاوه بر این نحوه کاربردی این نکات مهم نیز ارائه می‌شود.

  • - Title tag
  • - Meta tag
  • - Title tag & meta tag optimization
  • - H optimaziton
  • - internal link
  • - image optimization

 

5.آموزش اصول محتوا نویسی بر اساس نوع آن

اینکه چه نوع از محتوا را برای افزایش اعتبار سایت‌تان انتخاب کردید در نحوه نوشتاری آن از نظر سئو تاثیر دارد. بعنوان نمونه تبلیغ نویسی که نوعی از بک لینک نیز به حساب می‌آید، با توضیحات محصول در اصول متنوعی جمع بندی می‌شود.

 

آموزش سئو داخلی در شیراز

 

در این بخش از آموزش سئو، نحوه نوشتار محتوای بلاگ، توضیحات محصول ، رپورتاژ آگهی، تبلیغ نویسی و حتی کپشن نویسی برای شبکه‌های اجتماعی بررسی می‌شود.

 

6.آشنایی با ساختار لینک ها (داخلی – بک لینک)

انواع لینک در سئو داخلی و خارجی سایت تاثیر بسزایی دارد. از این رو آشنایی با انواع لینک و تاثیرات آن بر سایت و نحوه کاربرد آن برای دریافت رتبه برای سایت از اساسی ترین نکاتی است که یک سئوکار باید بر آن تسلط داشته باشد.

 

سئو داخلی و خارجی در شیراز

 

بخش مهمی از آموزش سئو در شیراز با این دوره، مختص آشنایی با ساختار لینک‌ها و کاربرد صحیح آن در سایت و خارج سایت است.

 

7.اصول کاربردی لینک در محتوا بر اساس نوع آن

آشنایی با انواع لینک، کاربرد لینک داخلی برای افزایش ارزش صفحات سایت، نحوه کاربردی استفاده از لینک‌ها بر اساس ساختار آن‌ها (انتخاب انکر تکست مناسب، عنوان لینک و ...) در این بخش از آموزش سئو فراگرفته می‌شود.

 

8. معرفی بک لینک، انواع آن

آشنایی با ساختار بک‌ لینک ها، مصارف کاربردی آن‌ها، نحوه استفاده از بک لینک و روش های بهینه سازی سایت با بک لینک در این جلسه آموزشی سئو با جزییات مورد بررسی قرار می‌گیرد. هدف این جلسه آموزشی امکان تشخیص نوع بک لینک‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها برای افزایش اعتبار سایت است.

 

9.مبانی سئو خارجی (off page)

همانطور که اشاره داشتیم سئو به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود، از اساسی ترین نوع سئو، خارج از سایت است که با بررسی تکنیک‌هایی مثل تحلیل رقبا  ، آشنایی با ابزار آنالیز سایت، پیج و ... همراه است.

 

مبانی سئو خارجی (off page)

 

در این بخش از اموزش سئو در شیراز، ابزارهایی مثل سرچ کنسول، گوگل آنلاتیکس و دیگر افزونه‌های سئو بررسی اطلاعات سایت موردی تحقیق و آموزش قرار می‌گیرد.

 ثبت نام دوره سئو در شیراز

10.مبانی سئو محلی (local page)

بررسی اجمالی بر تکنیک‌های پر اهمیت در این بخش از سئو از اساسی ترین مطالبی است که در این جلسه مورد آموزش قرار داده می‌شود.

 

11.مبانی سئو فنی (technical page)

آموزش سئو فنی و آشنایی با مبانی آن و مواردی مثل محتوانویسی و دیتا اینتری سایت و ارتباط آن با  سئو تکنیکال (PA،DA و ...)، بررسی روش‌های برای کنترل سرعت سایت، بهینه سازی سرور بر اساس حجم اطلاعات ورودی به سایت و مواردی از این قبیل از دیگر بخش‌های بررسی سئو فنی بر سایت است.

 

سخنی با علاقمندان به یادگیری سئو در شیراز

آشنایی با اصول و تکنیک‌های سئو و کسب اطلاعات بهینه و به روز در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، چند قدم شما را در مسیر سئوکار شدن جلو می‌اندازد. برای داشتن دیدی فنی، حساب شده و اساسی بر کاری که انجام می‌دهید، گذراندن دوره آموزشی سئو یک امر ضروری است.

تیم طراحی وب و سایت فروشگاهی زئوس در زمینه سئو و بهینه سازی سایت با آموزش‌های تکنیکال و اصولی شرایط گذاراندن یک دوره موثر را برای افراد علاقمند به این حوزه کاری فراهم کرده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش سئو با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.