بازتاب رسانه ها و روزنامه های کشور از جشن هجده سالگی زئوس

مدیر سایت

بازتاب رسانه ها و روزنامه های کشور از جشن هجده سالگی زئوس

جشن هجدهمین سال تاسیس شرکت زئوس در ۱۸ آبان باحضور تیم تخصصی و حرفه ای مجموعه طراحی وب زئوس برگزار شد.
مدیرعامل شرکت زئوس نیز در این رویداد، با اشاره به فراز و فرودهای 18 سال خدمات‌دهی در حوزه آی تی و طراحی وب، مجموعه تحت مدیریتش را ماحصل تلاش و دانش همکاران خود خواند و تاکید کرد: زئوس تلاش کرده همواره خود را به روز نگه دارد.
و گام به گام همراه با پیشرفت های حوزه آی تی در سطح جهان رو به جلو قدم بردارد از این رو مراتب قدر دانی خود را به همکاران عزیز اعلام می کنم چرا که در این راه همواره ما را یاری کرده و در راستای بالا بردن سطح علمی خود تلاش بسیار کرده اند.
امینی مقدم همچنین با قدردانی از اعتماد مشتریان به این برند افزود: یکی از دلایل استواری این مجموعه طی این 18 سال بی شک مشتریان فهیم هستند که از صنوف مختلف و با بینش های متفاوت باعث وسعت دید مجموعه فنی ما شده اند.
شرکت «زئوس رایانه نماد پارس»، با برند زئوس، در حوزه طراحی و تولید نرم‌افزارهای تحت وب و بهینه‌سازی سایت(سئو) در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت طی پنج سال اخیر موفق به دریافت تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده است؛ همچنین علاوه بر دریافت گواهینامه‌های متعدد بین‌المللی، از معدود شرکت‌های فعال در حوزه آی تی فارس است که گواهینامه ایزو ۲۷۰۰۱، مدیریت امنیت اطلاعات را دریافت کرده است.

این مجموعه در حال حاضر یکی از فعال‌ترین اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس است و علاوه بر شیراز به سازمان‌ها و مجموعه‌هایی در تمام نقاط کشور، آسیا خصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا خدمات‌رسانی می‌کند.

بازتاب رسانه ها به جشن تولد 18 سالگی زئوسبازتاب جشن تولد هجده سالگی زئوس در روزنامه افسانه

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.