حضور شرکت زئوس در نماشگاه جزیره قشم

مدیر سایت

دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم با حضور مقامات عالی کشوری و استانی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری مناطق مختلف کشور...

 

 

 

 

 حضور شرکت زئوس در نماشگاه گردشگری،هتلداری و صنایع دستی جزیره قشم

دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم با حضور مقامات عالی کشوری و استانی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری مناطق مختلف کشور و گردهمایی فعالان صنعت هتلداری، در محل سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم و با حضور فعال شرکت طراحی وب زئوس، که یکی از فعالان و متخصصان در ضمینه طراحی و تولید وبسایت، سیستمهای اتوماسیون تحت وب و تولید محتوا برای شرکتهای فعال در ضمینه گردشگری و هتلداری میباشد، افتتاح گردید.
این نمایشگاه، که به دست علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افتتاح شد، کشور با محوریت معرفی اقلیم منحصربفرد جزیره قشم و صنایع دستی متنوع آن است.

استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، زنجان، کرمان، خوزستان، گلستان، کرمانشاه، چهارمحال بختیاری و مرکزی در سالن نمایشگاهی قشم به مساحت یک هزار و 500 مترمربع، ضمن عرضه محصولات هنری خود به ارایه دستاوردها و موفقیت های صنعت هتلداری و بوم گردی خود پرداختند. 93 غرفه این نمایشگاه در حوزه‌های ارائه خدمات و محصولات ازجمله صنایع دستی، گردشگری سلامت و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، هتل ها، آژانس های مسافرتی، رستوران ها، اقامتگاه‌های بومگردی و استارت آپ ها، فعال هستند.

 حضور شرکت زئوس در نماشگاه گردشگری،هتلداری و صنایع دستی جزیره قشم

2حضور شرکت زئوس در نماشگاه گردشگری،هتلداری و صنایع دستی جزیره قشم

حضور شرکت زئوس در نماشگاه گردشگری،هتلداری و صنایع دستی جزیره قشم

حضور شرکت زئوس در نماشگاه گردشگری،هتلداری و صنایع دستی جزیره قشم

 

حضور شرکت زئوس در نماشگاه گردشگری،هتلداری و صنایع5 دستی جزیره قشم

 

حضور شرکت زئوس در نماشگاه گردشگری،هتلداری و صنایع6 دستی جزیره قشم

 

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.