تقدیر رییس هیات وزنه برداری فارس از شرکت زئوس

مدیر سایت

علی رهایی، مسئول روابط عمومی اتاق اصناف و رئیس هیئت وزنه‌برداری استان فارس از دیگر میهمانان مراسم ۱۶سالگی شرکت زئوس بود؛ وی با تقدیم لوح تقدیری از طرف این هیات به مدیرعامل زئوس، از این شرکت قدردانی کرد.

رهایی گفت: یکی از مشکلاتی که همیشه پس از راه‌اندازی سایت با آن مواجه بودیم، موضوع پشتیبانی بود. معمولاً شرکت‌های فعال در این زمینه به‌خوبی قادر به حمایت از مشتریان نیستند و به‌سختی و با مشکلات فراوان رفع ایراد می‌کنند تا آنکه با شرکت زئوس آشنا شدیم و اولین سفارش را به آن‌ها دادیم و بعد نیز از حمایت و پشتیبانی آنان برخوردار شدیم و تا امروز شش سال است که به‌همین واسطه با این شرکت در ارتباط هستیم.

وی بیان داشت: در ادامه فعالیت با این شرکت، متوجه برخی فعالیت‌های جانبی آنان در زمینه حمایت مالی از گروه‌ها و تیم‌های مختلف در خارج از استان شدیم.

رهایی که به‌تازگی به سمت رئیس هیئت وزنه‌برداری استان فارس نیز منصوب شده است،‌ادامه داد: ورزش فارس در فقر و محرومیت است و در هیچ رشته‌ای حامی ندارد، اینکه شرکتی در استان فارس به حمایت مالی از تیم‌ها و گروه‌های مختلف در سطح ملی و خارج از حیطه استان بپردازد، برای ما شایان توجه بود؛ بدین‌ترتیب پس از پذیرش مسئولان برای جلب حمایت شرکت زئوس گفت‌و‌گو‌هایی کردیم و آنان نیز با گشاده‌رویی اعلام حمایت کردند.

 

    تقدیر رییس هیات وزنه برداری فارس از زئوس  تقدیر رییس هیات وزنه برداری فارس از زئوس

رهایی قدم اول حمایت شرکت زئوس را در حوزه وزنه‌برداری تهیه سایت هیئت وزنه‌برداری عنوان کرد و افزود: این شرکت هم‌اکنون حامی تیم جوانان وزنه‌برداری استان فارس برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری در مراغه است.

وی با تأکید بر اینکه مهمترین اصلی که این شرکت در روابط خود مدنظر دارد، تعهد و تخصص در اجرای سایت و مشاوره‌دهی در به‌روزرسانی آن است، اظهار داشت: مشاوره‌های گروه زئوس  برای ما توام با خلاقیت و نوآوری بوده است، آنان پیش از آنکه بخواهیم، پیشنهاد‌هایی برای بهبود عملکرد سایت ارائه می‌دهند و حتی اگر سفارش‌های اعلامی به آن‌ها هزینه‌بردارتر از طرح پیشنهادی خودشان باشد، با چشم‌پوشی از سود‌آوری مالی راه‌های بهینه و  کم‌هزینه‌تری را معرفی می‌کنند و همین موضوع باعث ارتباط بلندمدت با آن‌ها می‌شود.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.