جشن بزرگ شانزدهمین سالروز تاسیس شرکت زئوس

مدیر سایت

شانزدهمین سالروز تاسیس شرکت زئوس

 

جشن شانزدهمین سال فعالیت شرکت «زئوس» در آستانه عید سعید غدیر با حضور تنی چند از مسئولان حوزه آی تی فارس، مشتریان ، کارکنان و خانواده های  محترم شرکت برگزار شد.

در این رویداد، مهندس مهر آفرین وثوقی، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس، دکتر شایگان رییس دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد شیراز،دکتر آریا گلنشین مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات پردیس، دکتر سینا دوازده امامی مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت پردیس،مهندس  علی رهایی رییس هیئت وزنه‌برداری استان فارس و سید مهدی میرعظیمی نویسنده و طرح پرداز کتابهای یک صفحه‌ای نیز حضور داشتند.

تولد-طراحی وب -زئوس

حامد فقیهی هنرمند محبوب شیراز نیز در این رویداد که با اجرای محسن آزادی، مجری سرشناس شیرازی بود به اجرای برنامه پرداخت و یکی از تازه‌‌ترین ساخته‌های خود را نیز تقدیم حاضران در این مراسم کرد.

حامدفقیهی-زئوس

مهندس مرتضی امینی مقدم،مدیرعامل شرکت زئوس نیز در این رویداد، با اشاره به فراز و فرودهای 16 سال خدمات‌دهی در حوزه آی تی و طراحی وب، از اعتماد مشتریان به این برند قدردانی کرد. وی موفقیت مجموعه تحت مدیریتش را ماحصل تلاش و دانش همکارانش خواند و تاکید کرد: زئوس تلاش کرده همواره خود را به روز نگه دارد.

 

 

جشن-بزرگ-طراحان-وب

مرتضی امینی مقدم

زئوس؛ یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها

رییس دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد شیراز، که یکی از مهمانان این رویداد بود، گسترش استفاده از دنیای مجازی را در سال‌های اخیر باعث رشد شرکت‌های خدمات‌رسان در حوزه فعالیت‌های تخصصی طراحی محیط‌های اینترنتی دانست و شرکت زئوس را در این زمینه از شرکت‌های حرفه‌ای طراحی وب سایت در شیراز و فارس معرفی کرد.

محمدامین شایگان با اشاره به آشنایی با مهندس امینی‌مقدم در دوره دانشجویی وی در دانشگاه، آشنایی با حوزه کاری و به‌روز بودن را رمز ماندگاری در فعالیت‌های مربوط به وب برشمرد و گفت: برای اینکه کسی در کاری موفق شود باید در حوزه اطلاعات برترین باشد و شرکت زئوس در این زمینه عملکردی علمی دارد.

اهمیت اطمینان‌بخشی به مشتریان

طراح و ایده‌پرداز پروژه کتاب یک‌صفحه‌ای که دیرزمانی است تیم زئوس را می‌شناسد،‌ این شرکت را ثمره اندیشه‌ و تربیتی خوب به همراه تلاش و کوشش و پشتکار می‌داند.

سیدمهدی میرعظیمی مهم‌ترین ویژگی فعالیت حرفه‌ای شرکت زئوس را اطمینان‌بخشی به مشتریان خواند و ابراز داشت: صداقت و  پشتکار و برخورداری از دانش فنی نقاط قوت گروه زئوس به‌شمار می‌رود.

جلب رضایت صددرصدی مشتری

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت پردیس با اشاره به اینکه بخشی از پروژه‌های عظیم این شرکت به دست شرکت زئوس اداره می‌شود، گفت: شرکت زئوس با تبحری خاص در حوزه طراحی وب‌سایت فعالیت می‌کند و از جنبه اجرایی و کیفیت کار از درجه‌ای عالی برخوردار است؛‌ همچنین از نظر روابط عمومی و مشتری‌مداری سعی در جلب رضایت صددرصدی مشتری دارد.

سینادوازده‌امامی بر اهمیت پشتیبانی پروژه‌های اینترنتی تأکید کرد و گفت: چون در این حوزه‌ها هر آن ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید که واکنش‌ نشان‌دادن به آن‌ها بسیار حائز اهمیت است، می‌توان گفت عملکرد تیم زئوس مخصوصاً در این زمینه، در یک کلام شرافتمندانه است.

مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات پردیس که در زمینه ایجاد و بهره‌برداری از پلت‌فرم‌های اینترنتی فعالیت می‌کند، شرکت زئوس را معتبرترین برند  طراحی وب در جنوب کشور دانست و گفت: همکاری با شرکت زئوس را از این رو شروع کردیم که می‌دانستیم پلت‌فرم‌ها را ازنظر برنامه‌ریزی و وب‌دیزاین به بهترین نحو ارائه می‌دهد.

آریا گلنشین با تأکید بر اینکه یک شرکت اینترنتی زمانی موفق است که بتواند در حوزه‌هایی تخصصی تبحر داشته باشد، عنوان کرد: رمز موفقیت و وجه ممیزه زئوس از دیگر شرکت‌ها ورود به حوزه‌هایی است که دیگران به آن وارد نشده‌اند؛ به‌بیان دیگر تنها شرکتی که در جنوب کشور می‌تواند از نظر برنامه‌نویسی از تکنیک‌ها و دستاوردهای مدرن در این حوزه برخوردار باشد، زئوس است.

درباره زئوس

شرکت «زئوس رایانه نماد پارس»، با برند زئوس،  در حوزه طراحی و تولید نرم‌افزارهای تحت وب و بهینه‌سازی سایت(سئو) در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت طی دو سال اخیر شایسته دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده است؛ همچنین علاوه بر دریافت گواهینامه‌های متعدد بین‌المللی، از معدود شرکت‌های فعال در حوزه آی تی فارس است که گواهینامه ایزو ۲۷۰۰۱، مدیریت امنیت اطلاعات را دریافت کرده است.

این مجموعه در حال حاضر یکی از فعال‌ترین اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس است و علاوه بر شیراز به سازمان‌ها و مجموعه‌هایی در تمام نقاط کشور، آسیا خصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا خدمات‌رسانی می‌کند.

 

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.