هشت ترفند اینستاگرام و 24 تکنیک کاربردی آن

مدیر سایت

اینستاگرام یکی از چندین شبکه اجتماعی است که امروزه در بین مردم دنیا جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. از آنجایی اینستاگرام از جنبه بیزینسی تا جنبه تفریحی را پوشش داده، افراد زیادی به دنبال سر در آوردن از تکنیک‌های رشد پیج در این شبکه اجتماعی هستند.

در این مقاله آموزشی وبلاگ زئوس، سایت طراحی فروشگاهی و غیره سعی داریم به روز ترین تکنیک‌ها و ترفند اینستاگرام را با شما به اشتراک بگذاریم.

ترفند اینستاگرام 2022

اینستاگرام یکی از چندین شبکه اجتماعی است که امروزه در بین مردم دنیا جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. از آنجایی اینستاگرام از جنبه بیزینسی تا جنبه تفریحی را پوشش داده، افراد زیادی به دنبال سر در آوردن از تکنیک‌های رشد پیج در این شبکه اجتماعی هستند.

این دغدغه تا حدی است که کلمات رایجی مثل ترفند جدید اینستا،ترفند اینستاگرام 2022، ترفند اینستاگرام بیزینس، ترفند های جالب اینستاگرام، ترفند اینستاگرام استوری و پست، و در نهایت ترفند های اینستاگرام برای افزایش فالوور در بین کاربران فعال و غیر فعال این برنامه رد و بدل می‌شود.

در این مقاله آموزشی وبلاگ زئوس، سایت طراحی فروشگاهی و غیره سعی داریم به روز ترین تکنیک‌ها و ترفند اینستاگرام را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

ترفند های جالب اینستاگرام

آخرین گزارشی که از آپدیت نهایی اینستاگرام به گوش می‌رسد اضافه شده چندین ترفند جالب به این برنامه پر طرفدار است. حدودا 30 ترفند جالب از داشتن انواع افکت تهیه ویدیو و عکس گرفته تا دیگر تکنیک‌های انتشار یک پست را می‌توان یکجا در این شبکه اجتماعی در دسترس داشت.

در ادامه بصورت خلاصه چندین ترفند جدید اینستا را با هم مرور می‌کنیم.

 

هشت ترفند اینستاگرام و کاربرد آن‌ها

ترفند اینستاگرام 2022، فراهم ساختن شرایط برای یک ارتباط جمعی راحت در بین کاربران است. فراهم آوری قابلیت‌هایی مثل ریلیز، انتشار ویدیو بلند مدت در غالب پست و ترفندهایی در انتشار استوری مثل لایک استوری و ... همگی حاکی از تلاش تیم برنامه نویسی این اپ پر طرفدار برای جذب کاربر بیشتر است.

 

1.پنهان کردن وضعیت آنلاین در پیج اینستاگرام

وضعیت آنلاین اینستاگرام برای عموم، گاها با مشکلاتی برای کاربران همراه بود، به نوعی که نسبت به این ویژگی انتقاداتی وجود داشت. از این رو در آپدیت‌های جدید ترفند پنهان کردن صفحه از یک سری افراد برای هر اکانت با قابلیت Restrict  در اینستاگرام فراهم شد.

از بخش تنظیمات پیج اینستاگرامتان، فرد مدنظر را انتخاب و گزینه Restrict  را انتخاب کنید.

 

 2.ریمو و پاک کردن سوابق جستجو در اینستاگرام

همانند مرورگرها، این بار ترفند جدیدی از اینستاگرام رو نمایی شده که بواسطه آن امکان پاک سازی سوابق جستجو برای کاربران سهولت بخشیده شده است. برای این کار باید وارد بخش تنظیمات(Settings) اکانت خود شده و بخش (Clear Search History) را برگزینید.

 

 3.افزودن فیلترهای محبوب اینستاگرام به بالای منو

در هنگام انتشار یک عکس یا ویدیو در اینستاگرام قابلیت کابردی فیلتر کردن بر اساس تکنیک‌های عکاسی در اینستاگرام ایجاد شده است. این ترفند اینستاگرام شرایط را برای ایجاد یک عکس مناسب بدون نیاز به انواع نرم افزار ادیت ویدیو و عکس فراهم کرده است.

 

 4.امکان مرتب سازی موارد ذخیره شده در کالکشن جداگانه

 پیش تر قابلیت ذخیره سازی برخی پست‌ها در اینستاگرام فراهم شده بود، اما با زیاد شدن تعداد این پیج‌ها دسترسی به مطلب مدنظر سخت شده و نارضایتی کاربران را به دنبال داشت.

به دنبال همین نکته ترفند اینستاگرام در ورژن‌های جدید فراهم کردن شرایط دسته بندی موارد ذخیره شده توسط هر اکانت است.

با لمس علامت جمع بالای صفحه مطالب ذخیره شده (Collection Folders)را در بخش فایل‌های ذخیره ‌شده ایجاد کنید تا تمامی محتواهای مورد نظر، به بهترین شکل مدیریت شوند.

 

5.پین کردن نظرات مثبت در بالای پست‌ها اینستاگرام

برای کاربرانی که به دنبال راهی برای نشان دادن اعتبار پیج خود به دنبال کننده‌هایشان هستند، ترفند جدید اینستاگرام فراهم کردن امکان پین کردن سه نظر کاربری بر اساس انتخاب در بالای پیج است.

برای این کار کافی است؛ کامنت‌های پست خود را مشاهده و در مرحله بعد کامنت مورد نظر را لمس کنید و آن‌را به سمت چپ بکشید تا بتوانید نماد پین را لمس کنید و کامنت را به بالای فهرست انتقال بدهیدتوجه داشته باشید: با این‌کار شخص مورد نظر یک اعلام در موردی کاری که انجام داده‌اید دریافت می‌کند.

 

6.ذخیره موسیقی پست‌ها به لیست علاقمندی‌ها

این ترفند جدید اینستاگرام برای زمانی است که شما آهنگ و موزیکی را روی یک پست و پیج می‌شنوید، از آن خوشتان آمده و تمایل دارید به علاقمندی‌هایتان اضافه‌اش کنید. اینستاگرام در ورژن‌های جدید این قابلیت را با اضافه کردن آپشن ذخیره موزیک (Save Audio) فراهم کرده است.

برای دسترسی به این قابلیت کافی است،

 

7.ایجاد فاصله نگارشی در هنگام انتشار کپشن و کامنت

بهم ریختگی خطوط در هنگام انتشار یک پست برای نوشتن، کپشن و کامنت گذاری از مشکلاتی بوده که بعضا در برخی گوشی‌ها دیده می‌شد. این مشکل با فراهم کردن قابلیت فاصله گذاری بین خطوط در ورژن‌های جدید قابل حل است.

 

8.مخفی کردن پست هایی که روی آن ها تگ شده اید

ترفند اینستاگرام در این گزینه ایجاد شرایط برای برداشتن یا مخفی کردن تگ از روی یک پست است. جهت انجام این کار کافی است:

وارد قسمت پروفایل خود شوید و به قسمت عکس های تگ شده بروید. سپس روی عکس مورد نظر ضربه زده و سه نقطه افقی بالای عکس را انتخاب کرده و گزینه Tag Options را بزنید. با انتخاب گزینه Hide from My Profile عکس مورد نظر از پروفایل شما حذف خواهد شد. اگر گزینه Remove Me From Post را انتخاب کنید به طور کلی تگ شما از روی عکس برداشته می شود.

 

24 تکنیک و ترفند کاربردی اینستاگرام

علاوه بر موارد معرفی شده، چندین تکنیک جدید در قالب ترفند‌های جدید اینستا در آپدیت‌های فعلی وجود داشته که در این بخش بصورت گزینه‌ای به آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

  1. به موقع، از جدیدترین پست ها باخبر شوید
  2. برای بیو اینستاگرام، یک فونت جذاب انتخاب کنید
  3. اضافه کردن یک کارکتر خاص به بیو پروفایل
  4. بدون وارد شدن به اکانت خود، در دنیای اینستاگرام جستجو کنید
  5. تنظیمات Mute اینستاگرام
  6. مدیریت چندین اکانت اینستاگرام با یک اپلیکیشن!
  7. شما می توانید پست های اینستاگرام خود را زمانبندی کنید
  8. بهینه سازی بیو پروفایل، برای حضور موفق تر در Explore
  9. نمایش استوری ها برای مدت زمان بیشتر از 24 ساعت
  10. مهم ترین ترفندهای IGTV اینستاگرام
  11. حذف، پنهان و غیرفعال کردن کامنت ها
  12. از اینستاگرام به عنوان یک ادیتور عکس استفاده کنید
  13. قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام
  14. نحوه استفاده از اینستاگرام فروشگاهی
  15. راهکار مقابله با تبلیغات بی ربط اینستاگرام
  16. پاسخ خودکار به کاربران در دایرکت اینستاگرام
  17. یک ترفند برای عدم نمایش پست ها و استوری های یک پیج
  18. استفاده از قابلیت hands-free در استوری اینستاگرام
  19. استفاده از تصاویر عمودی برای پست
  20. تصاویر باکیفیت را فراموش نکنید
  21. داشبورد پیشرفته برای اکانت های بیزینسی
  22. ارسال تصاویر یکبار مصرف
  23. مخفی کردن استوری از برخی مخاطبان
  24. اضافه کردن آپشن لایک استوری برای بالا رفتن بازدید پیج

 

ترفند های اینستاگرام برای افزایش فالوور

از دلایل استفاده کاربردی اینستاگرام فراهم آوردن شرایط تبیلغ کسب و کارهای آنلاین است. شما می‌توانید با لینک آدرس پیج اینستاگرام به سایت فروشگاهی‌تان علاوه بر به کارگیری تکنیک‌های سئو شبکه اجتماعی به بالا رفتن بازدید سایت کمک کنید.

بنابراین جذب فالوور در بین کاربران اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو ترفند‌های جدید اینستاگرام در این حوزه بیش از پیش است.

اگر به دنبال آشنایی بیشتر با کاربرد تکنیک‌ها و ترفند‌های اینستاگرام برای پیج کاری و سایت فروشگاهی‌تان هستید، با مشاوران و کارشناسان سایت زئوس در این زمینه همراه باشید.

 

دیدگاه های کاربران

وحید محبوبی

سه شنبه 14 دی 1400 | 2:17
شما تولید محتوای اینستاگرام هم‌انجام میدید ؟
     مدیر سایت     [email protected]  
14/10/1400
درود بر شما بله خدماتی نظر مدیریت پیج اینستاگرام، طراحی قالب های مختلف بصورت پازلی ،طراحی فریم اختصاصی ، تولید محتوا ... همگی توسط تیم تولید محتوا شرکت زئوس انجام می شود .

لیلا حاتمی

دوشنبه 13 دی 1400 | 1:7
سلام . میشه راهنماییم کنید که چطور میتونم تو اینستاگرام خودم، فالوور تهرانی بگیرم؟

فرزانه حقی

دوشنبه 13 دی 1400 | 0:59
ضمن تشکر از مطالب ارزشمندی که میزارید نرم افزاری سراغ دارید که بشه فالورهای روح یا فیک را پاک کرد ؟

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.