طراحی سایت-طراحی وب سایت-طراحی سایت در  شیراز

زئوس : طراحی سایت در شیراز | طراحی وب سایت در شیراز

۲۱ روش برای افزایش بازدید و سئو سایت قسمت دوم

همان‌طور که بسیاری از لینک بیلدرها می‌دانند، یکی از بهترین راه‌های پیدا کردن لینک احتمالی، نظارت بر موقعیت رقبا از نظر بیان شدن نام است. در این زمینه، ما یک (FWE, Fresh Web Explorer) طراحی کرده‌ایم، که به شما کمک می‌کند تا موقعیت برند خود و رقبا را از نظر بیان شدن نام، درک کنید. هر بار بیان شدن نام رقبا، یک فرصت برای شما محسوب می‌شود. یک فرصت برای ایجاد رابطه و لینک. همین طور، شما می‌‌توانید با جستجو کردن مسایل مرتبط در FWE، خبر رسانی نیز انجام دهید. برای مثال، اگر من در صنعت هاستینگ وردپرس بودم

۲۱ روش برای افزایش بازدید و سئو سایت (قسمت دوم)
۲۱ روش برای افزایش بازدید و سئو سایت (قسمت دوم)

4. پیگیری بیان نام رقبا

همان‌طور که بسیاری از لینک بیلدرها می‌دانند، یکی از بهترین راه‌های پیدا کردن لینک احتمالی، نظارت بر موقعیت رقبا از نظر بیان شدن نام است. در این زمینه، ما یک (FWE, Fresh Web Explorer) طراحی کرده‌ایم، که به شما کمک می‌کند تا موقعیت برند خود و رقبا را از نظر بیان شدن نام، درک کنید. هر بار بیان شدن نام رقبا، یک فرصت برای شما محسوب می‌شود. یک فرصت برای ایجاد رابطه و لینک. همین طور، شما می‌‌توانید با جستجو کردن مسایل مرتبط در FWE، خبر رسانی نیز انجام دهید. برای مثال، اگر من در صنعت هاستینگ وردپرس بودم، می‌توانستم مواردی مثل "هاستینگ وردپرس"، "توسعه وردپرس" را جستجو کرده و منابعی را پیدا کنم که موضوعات مربوط به محصول من را پوشش می‌دهنددقیقا مثل شکل زیر.  بگذارید نام  PR102 را انتخاب کنیم

5. برنامه‌های ارجاع دو حلقه‌ای یا دابل لوپ

شاید یکی از معروف‌ترین (اما با استفاده کم) تاکتیک‌ها، استفاده از برنامه ارجاع دو حلقه‌ای است. Dropbox با استفاده از “invite your friends, get free storage (دوستان خود را دعوت کرده و فضای مجانی دریافت کنید)" چنین کاری را انجام داده است. DirectTV در دنیای غیر مجازی، تلویزیون با ارائه 100 دلار به هر کسی که مشتری جدید را ارجاع می‌دهد و 100 دلار تخفیف برای مشتری ارجاع داده شده، چنین کاری را انجام می‌دهد. ساختار می‌تواند هر شکلی داشته باشد. بعضی اوقات، مدل وابسته سنتی، اثر بخشی ندارد

یک نکته حرفه‌ای: سعی کنید به راحتی از کاربران خود بخواهید تا اگر از محصولات و خدمات شما راضی هستند، به دوستان خود نیز خبر بدهند. اکثر اوقات، در صورت خوب بودن محصول یا خدمات، نیازی به جایزه دادن نیست

6. Haro

اگر خلاصه اخبار برای شما ارسال می‌شد، بهتر از این نبود که حدس بزنید نویسنده چه چیزی را می‌خواسته بیان بکند؟ خب، این دقیقا همان هارو (HARO یا همان Help A Reporter Out) است. هارو توسط پیتر شانکمان ساخته شده و یک ایمیل است که دوبار در روز  ارسال شده و تمام مقالات و نظرات افراد و نویسندگان را در مورد مطالبی که در انتشارات مطرح درج می‌شوند را بیان می‌کند. هارو مجانی بوده و نیاز به چیز دیگری ندارد. همین طور هارو، تنها دلیلی بود که من در وال استریت ژورنال صحبت کردم. پس می‌توانید اثربخشی چنین ابزاری را درک کنید

 

منابع

moz.com/blog/how-to-grow-21-tactics-to-acquire-customers

منبع : مرکز طراحی وب زئوس

تاریخ درج خبر : 1393/2/22
تعداد بازدیدها : 405

اخبار مرتبط

دیدگاه شما