Years Of
Experience

Zeus Web Design

درباره شرکت زئوس

سال 1380 همگام با تحولات جهانی در علوم کامپیوتر و ورود اینترنت به شکلی جدی در میان مردم ایران و شکل گیری برخی امور پیرامون این شبکه جهانی و همچنین ورود آن به کسب و کار های گوناگون و فضای اقتصادی کشور ، شرکت زئوس با ماموریت ارتقا استاندارد های طراحی وب و ارائه راهکارهای نرم افزاری بر خط با گرد هم آمدن متخصصین این حوزه تاسیس شد . در سال های طی شده کنار کسب و کارها و برندهای خرد و کلان از جنوب تا شمال از شرق به غرب ایران عزیزمان بوده ایم .

21
img03

zeus web design

شرکت-برنامه-نویسی-زئوس

zeus web design

img02

zeus web design

img01

zeus web design

شرکت-برنامه-نویسی-تهران

zeus web design

تیم-طراح-زئوس

zeus web design

تیم-زئوس

zeus web design

zeus-team.jpg

zeus web design

طراحی سایت زئوس

zeus web design

img10

zeus web design

img11

zeus web design

طراحی فروشگاه انلاین

zeus web design

ساخت

zeus web design

طراحی فروشگاه اینترنتی

zeus web design

img15

zeus web design

img16

zeus web design

کارشناسان و متخصصان ما با بیش از بیست سال سابقه ارائه خدمات مستمر به کارفرمایان ثابت و ماندگار توانسته‎‌اند رکوردی منحصر به فرد را در میان اراءه دهندگان خدمات وبسایت در کشور به ثبت برسانند به صورتی که برای بسیاری از مشتریان و کارفرمایان، شرکت زئوس به عنوان دپارتمان فنی و تخصصی در حوزه آی تی تعریف می‌گردد و این مجموعه به عنوان جزء لاینفک این سازمان ها قلمداد می‌شود. شرکت زاوش رایانه آرین با نام اختصاری تجاری زئوس به شماره ثبت 321555 در تهران فعالیت خود را از سال1382 در شاخه طراحی و تولید نرم افزار های تحت وب ، برنامه نویسی وب سایت های اینترنتی آغاز کرد و سپس در سال 91 با تغییر کاربری شرکت با نام زئوس رایانه نماد پارس فعالیت و خدمات خود را گسترش داد و.این شرکت مفتخر است که در طی این چند سال مجری پیاده سازی وب سایت های بزرگترین مراکز تجاری خدماتی ، اداری ، دولتی ،و... می‌باشد .

زئوس در یک نگاه

2000 +

مشتری وفادار

2000 +

نمونه کار موفق

10 +

جوایز و تندیس

3 +

شعبه های ما

سخن مدیرعامل

درود بر شما گرامیان ، مرتضی امینی مقدم هستم ، در ابتدا بسیار خرسندم که مجموعه زئوس را برای برداشتن گامی در راستای تحول دیجیتال کسب و کار خود انتخاب نموده اید . آنچه در این 21 سال مسئولیت اجتماعی و حرفه ای خود دانسته ام و سعی نموده ام خط مشی سازمانی مجموعه زئوس باشد ، ارتقا استاندارد مجموعه های تحت مدیریت کارفرمایان گرامی از طریق استفاده از امکانات دیجیتالی است که در اختیارشان قرار داده ایم. ارزش های سازمانی زئوس بر اساس ارتباط مستمر و احترام به مشتریان عزیز مان بوده است. ارتباطی حرفه ای که در سایه تعلق خاطر و دوستی دلسوزانه موجب رشد دو سویه همه ما بوده است. آنچه در این اندک خطوط خواهان در میان گذاشتن با شما عزیزان هستم این است که انسان موجودی در حال رشد است و نتیجه چندین سال تلاش شاید فقط در یک روز عیان شود. کسب و کارها نیز به عنوان ارگانی زنده اینچنین بوده اند .
روزگاری در فروشگاه لباس،کیف و کفش و ساعت و ... یا تعمیرگاه و خیاطی و کارگاه پدری مشغول رفع و رجوع امور مشتریان قدیمی و جدید بودیم که شاید دامنه خدمات آن یک خیابان ، محله یا در نهایت یک شهر بود. امروز اما با زیست در جهان داده های دیجیتال مرزهای معرفی محصول و خدمات ما از یک محله و شهر به یک منطقه جغرافیایی ، یک قاره یا سراسر این کره خاکی بدل شده است. به یاری متخصصین حاضر در مجموعه زئوس ماموریت سازمانی را اینچنین تعریف نموده ام ، ارائه فناوری استاندارد و پیشرو در یاری رسانی به شما عزیزان جهت پیوستن به این سیر تحول دیجیتال . سعی بر آن است که همچون دوستی حرفه ای در کنار مجموعه شما قرار گیریم و با عبور از شعار ، گامی عملی و تخصص محور جهت حرکت به سمت این تحول برداریم. با ابراز مجدد خشنودی بابت اعتماد به مجموعه زئوس ، امید است به بهترین نحو و کیفیت در کنار شما باشیم .

مرتضی امینی مقدم
بنیان گذار و مدیرعامل

معرفی روند و فرآیند پشتیبانی

آنچه در ارزش های محوری مجموعه زئوس از سوی بنیانگذاران آن تعریف شده ارتباط مستمر با مشتریان در حین اجرای پروژه و خاصه پس از اتمام پروژه جهت پشتیبانی و توسعه محصول ارائه شده می باشد. تمامی پروژه های مجموعه زئوس شامل 2 ماه پشتیبانی رایگان می باشد و کارفرمایان محترم پس از اتمام این مدت جهت بهره بردن از همکاری و همیاری تیم متخصص و فن آور زئوس می توانند در چارچوب قرارداد پشتیبانی به این مورد دسترسی داشته باشند.

مشاهده رزومه

برندهایی که افتخار طراحی سایت آن‌ها را داشته‌ایم

۰۷۱-۳۶۲۷۳۸۶۱

۰۹۳۶۸۶۳۰۹۸۹ - ۰۹۱۷۳۱۴۶۵۰۲

سفارش پروژه

برای دیدن نمونه کارهای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی زئوس اینجا کلیکـ کنید

نمونه کارها
logo-samandehi