طراحی سایت-طراحی وب سایت-طراحی سایت در  شیراز

زئوس : طراحی سایت در شیراز | طراحی وب سایت در شیراز

یکی از اولین قدم‌ها در هدایت شرکت به سمت اهداف و انجام مأموریت‌ها، انتخاب استراتژی است؛ پس مهم است بدانیم چرا استراتژی‌ها شکست می‌خورند.

پیش از آغاز بحث، بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که تبلیغات کلیکی چیست و چه کاربردی دارد؟ pay per click) PPC) یکی از راههای مفید، ساده و موثر تبلیغات برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابان این عرصه برای تبلیغات در گوگل است. شما می توانید با استفاده هدف مند از این نوع تبلیغات....

وقتی روبرتو گویزوتا مدیرعامل کوکاکولا شد، با رقابت شدید پپسی مواجه بود که باعث کاهش رشد سهام کوکا شده بود. مدیرانش بر رقابت با پپسی متمرکز شده بودند و قصد داشتند در هر دوره زمانی برنامه رقابتی، سهم بازار کوکا را 1 درصد افزایش دهند...

تبلیغات با ایمیل به دلیل ارزانی، سادگی و پوشش دهی مخاطبان بی شمار، مورد توجه کسب و کارهای کوچک و نوپا و نیز بزرگان و نامداران صنایع مختلف با وجود داشتن بودجه های تبلیغاتی گزاف، قرار دارد و همه آنها از این روش تبلیغاتی بهره می برند و ...

یکی از راههای کسب درآمد برای سایتها فروش تبلیغات متنی یا همان لینک است که معمولا در ستون های کناری، فوتر، میان متن و گاه در منوهای سایت قرار داده می شود. تبلیغات و معرفی اگر شکل طبیعی داشته باشد مسئله ای ندارد اما به دلیل سوء استفاده گسترده ای که از این نوع تبلیغات برای تغییر در رتبه ها می شود، گوگل خرید و فروش لینک را نوعی تقلب ...

گاهی اوقات تبلیغات ضعیف باعث رکود و شکست در بازاریابی و به تبع آن در تولید می گردد. مطالب و تجربیات متعددی در مورد تبلیغات ضعیف وجود دارد که به برخی از آن ها می پردازیم.

دنیای سرشار از رقابت امروزی اهمیت و لزوم امر تبلیغات را بر همگان آشکار کرده است.همانطور که دنیای واقعی از خدمات و محصولات بیشماری بهره می برد فضای مجازی اینترنت نیز پیرو شرایط عصر حاضر در جهت الکترونیکی کردن هر چه بیشتر خدمات و محصولات گام بر می دارد.

علم بازاریابی به عنوان یک علم جدید دارای سابقه حدود نیم قرن را در دنیا به خود اختصاص داده است. مدیریت بازاریابی به عنوان یک علم میان رشته و ترکیبی از علوم اقتصاد و مدیریت می باشد. حال برند سازی به عنوان نتیجه بازاریابی امروزی می باشد...

اگر تا به حال در مورد بازاریابی ویدئویی شنیده اید ولی نمی دونید که چطوری این کار را شروع کنید،این مقاله برای شماست.

آیا چالش شما به عنوان مدیر یک شرکت تازه کار هزینه های تبلیغات است؟ آیا چالش بزرگتر ذهنی شما برای اثر بخش کردن تبلیغات، بازنگری و ایجاد تغییرات در تبلیغات قبلی است؟

قبلی 1 2 3 4 بعدی