طراحی اپلیکیشن درشیراز

خدمات سئو زئوس برای بهینه سازی سایت، شبکه‌های اجتماعی و در نهایت افزایش رتبه و بازید یک کسب و کار آنلاین و مواردی از این قبیل دراپلیکیشن‌های موبایل به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شد‌ه‌اند. ما تقریبا برای هر فعالیتی به اپلیکیشن‌های‌ موبایل نیازمندیم. بسیاری از شرکت‌ها از اپ ها برای بهبود تجربه مشتری استفاده می‌کنند، از جمله فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، گل‌فروشی‌ها، پزشکان و سایر ارائه دهندگان کالاها و خدمات مبتنی بر نیاز جامعه، برای بهبود بازار خود اقدام به طراحی اپلیکیشن کرده‌اند.

تماس با ما

07136273861 - 0901 383 0480

بررسی فنی اپلیکیشن و وب سایت شما

ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی در شیراز

طراحی سایت و در کنار آن طراحی اپلیکیشن اختصاصی، برای کسب و کار ها فقط یک روند نیست، بلکه راهی درخشان برای تبدیل شدن به بخشی از یک بازار پرسود است. به عنوان صاحب کسب و کار، خوب است بدانید، که اپلیکیشن‌های موبایل یک دارایی بحساب می‌آیند و برای همه کسب‌وکارهایی که قصد رشد دارند، باید در نظر گرفته شوند.

سفارش ساخت اپلیکیشن حرفه‌ایی

نحوه طراحی و ساخت اپلیکیشن شما یکی از مهمترین جنبه‌های فرآیند توسعه اپلیکیشن است، زیرا چگونگی تعامل کاربران با اپلیکیشن شما را نشان می‌دهد. بر کسی پوشیده نیست که اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار به عنوان ابزارهای خرده فروشی و بازاریابی هر روز محبوب تر می‌شود. کسب‌وکارهای محلی کوچک به‌طور فزاینده‌ای به کاربران خود امکان دسترسی آسان به خدمات و فرآیندهای بلادرنگ مانند خرید فوری را می‌دهند.

APPLICATIO DESIGN IN SHIRAZ

ساخت و سئو اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن آموزشی

بازار آموزش آنلاین یکی از بازارهای با رشد سریع در بخش آموزشی است. طراحی اپلیکیشن آموزشی به طور فزاینده‌ای به مسیر پیش روی ارائه‌دهندگان خدمات آموزشی و ماژول انتخابی برای مخاطبان آموزش الکترونیکی تبدیل شده است.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشورما گوشی هوشمند در جیب خود دارند، راه اندازی یک وب‌سایت برای فروش آنلاین محصولات کافی نیست. تقریبا 80 درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند محصولات را با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه خود خریداری می‌کنند. علاوه بر این، تعداد افرادی که تلفن همراه دارند، بیشتر از افرادی است از کامپیوتر شخصی استفاده می‌کنند.

طراحی اپلیکیشن املاک

درصد عمده از خریداران جدید املاک، بعبارتی 58 درصد از خریداران نسل جدید، جستجوی خانه را از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌دهند. بیشتر آنان وقت خود را درون اپلیکیشن‌های تلفن همراه صرف می‌کنند زیرا تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهند. اپلیکیشن‌های موبایلی املاک و مستغلات نیز روشی را که اکنون صنعت املاک و مستغلات کار می‌کند، را تغییر می‌دهند و کارایی و دسترسی بیشتری را هم برای خریداران و هم برای فروشندگان اضافه می‌کنند.

طراحی اپلیکیشن آموزشی

بازار آموزش آنلاین یکی از بازارهای با رشد سریع در بخش آموزشی است. طراحی اپلیکیشن آموزشی به طور فزاینده‌ای به مسیر پیش روی ارائه‌دهندگان خدمات آموزشی و ماژول انتخابی برای مخاطبان آموزش الکترونیکی تبدیل شده است.

طراحی اپلیکیشن رستوران و کافه

با اپلیکیشن رستورانی می‌توانید، به عنوان صاحب رستوران، به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و بدون صرف تمام وقت تلفنی و گرفتن سفارش، به افراد بیشتری خدمت رسانی کنید. برنامه‌های سفارش آنلاین غذا به رستوران‌ها و کافه ها در خودکارسازی فرآیندهای مختلف کمک می‌کنند و در عین حال فضای کمی برای خطا باقی می‌گذارند.

شرکت ساخت اپلیکیشن

شرکت طراحی اپلیکیشن زئوس با طراحی ساده و بدون پیچیدگی‌ها معمول سریع‌ترین زمان ممکن را در نظر میگیرد، تا اپلیکیشنی جذاب و کاربر پسند که احتمال نصب و به اشتراک‌گذاری بیشتری داشته باشد را برای شما طراحی کند. وقت آن است که طراحی اپلیکیشن موبایل خود را شروع کنید. زیرا یکی از مهمترین مراحل فرآیند توسعه کسب و کار شما است

مزایای برنامه‌نویسی و طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید

اگرچه کاربران اینترنتی هنوز هم از طریق سایت با کسب و کار مورد نظرشان ارتباط برقرار می‌کنند، اپلیکیشن‌های تلفن همراه به روشی فزاینده برای تعامل آنلاین تبدیل شده‌اند. در شرایط مناسب طراحی اپلیکیشن می‌تواند ارزش افزوده برای کسب و کار داشته باشد. اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانند به کسب و کارها در ایجاد وفاداری به برند و گسترش روابط تجاری کمک کنند.

APP services

مزایای برنامه‌نویسی و طراحی اپلیکیشن

آگاهی از برند

برنامه‌های موبایلی از نوتیفیکیشن استفاده می‌کنند، می‌توانند در طول زمان به تعامل مشتریان کمک کنند. شما می‌توانید با کمک نوتیف‌ها درباره اخبار و تبلیغات محصول از طریق برنامه‌ها به همه یا زیر مجموعه‌های کاربران دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید با اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی و سابقه تعامل گذشته، هدف‌گیری جداگانه‌ایی را انجام دهید. آگاهی از برند قوی می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا ترافیک دیجیتال را هدایت کنند، از رقبای خود بهتر عمل کنید و درآمد را افزایش دهید.

نظارت بر ارتباط با مشتری

بسیاری از کسب و کارها برای درک ذهنیت مشتریان خود تلاش می‌کنند. کسب‌وکارها مدت‌هاست که برای نظارت بر روابط با مشتری به نظرسنجی‌های مشتریان متکی بوده‌اند، اما با گسترش دستگاه‌های تلفن همراه می‌توانند اطلاعاتی را از اپلیکیشن ها نیز جمع‌آوری کنند. برای مثال، شما می‌توانید تعداد دفعات استفاده مشتریان از برنامه را بررسی کنید، تعیین کنید که مشتریانتان به چه تبلیغاتی ممکن است علاقه داشته باشند، این اطلاعات می‌تواند به ایجاد و حفظ روابط مثبت با مشتری کمک کند .

وفاداری مشتری

به کسب و کارهایی که در بازارهای بسیار پر رقابت فعالیت می‌کنند توصیه می‌شود برای افزایش وفاداری مشتری اپلیکیشن طراحی کنند. به کمک اپلیکیشن‌های موبایل می‌توان فرصت‌های تجاری را تکرار، نرخ بازگشت سرمایه را افزایش و همچنین نرخ نگهداشت مشتریان را کاهش داد.

تعامل با مشتری

برنامه‌های تلفن همراه در واقع پلتفرمی برای ارتباط راحت یک و دو طرفه را بین بیزنس‌ها و مشتریانشان ارائه می‌دهند. ارتباطات راحت منجر به تعامل مداوم می‌شود، که به کسب و کارها کمک می‌کند بر رفتارهای مشتری در طول عمر مشتری نظارت کرده و استراتژی‌های خود را بر اساس رفتار آنها تنظیم کنند. اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانند رضایت مشتری را با هزینه کم بهبود بخشند.

تبلیغات و بازاریابی

اپلیکیشن‌های موبایل، فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی را افزایش می‌دهند، چرا که غیر مستقیم از مشتریان احتمالی می‌خواهند که اپلیکیشن را جستجو و نصب کنند. به عبارت دیگر، طراحی اپلیکیشن‌ها لیدها (سرنخ‌های) ارزشمندی را به سمت بازاریابی کسب‌وکار جذب می‌کنند. سپس تیم‌های بازاریابی می‌توانند بر استفاده از اطلاعات بدست آمده از برنامه از استراتژی‌های تبلیغاتی برای هدف قرار دادن کاربران بر اساس نوع رفتار آنها در اپلیکشن اقدامات خاصی را به عمل آورند.

خرید آنلاین راحت

در دنیای دیجیتال، مشتریان هنگام انتخاب و سفارش محصولات و خدمات، خواهان انعطاف پذیری هستند. شما می‌توانید اپلیکیشن‌ تلفن همراه را برای اطلاع رسانی و انجام خریدهای درون برنامه‌ای طراحی کنید. شما بعنوان صاحب یک کسب و کار می‌توانید از رویکرد فروش چندکانالی استفاده کنید تا به مشتریانتان یک تجربه خرید بی‌نظیر در دستگاه‌های مختلف را ارائه دهید. دسترسی به اپلیکیشن موبایل به مشتریان امکان می‌دهد ازطریق تلفن همراه در هر مکانی از شما خرید کنند

تعرفه قیمت طراحی و ساخت اپلیکیشن چقدر است؟

هزینه توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل شامل عوامل متعددی از جمله تعداد ویژگی های ضروری و مورد نیاز شماست که در کنار هم توسط تیمی از متخصصان شاهکاری بی نظیر خلق شود. البته در پایان، قیمت گذاری در مورد سهولت و عملکرد برنامه برای کاربر نهایی است.


وبلاگ اموزشی

مقالات بیشتر
مفتخریـم به همکـاری بـا شمـا

09368630989 - 09120924548

سفارش پروژه

برای اطلاع از براورد هزینه زمان اجرا و نحوه اجرا با ما تماس بگیرید

سوالات متداول


asdas