طراحی سایت شرکت های تبلیغاتی

مدیر سایت

 

ویژگی های سایت تبلیغاتی

ویژگی اصلی و بارز سایت های تبلیغاتی، داشتن تبلیغات زیاد و همچنین بازدید کننده می باشد. وب سایت های تبلیغاتی که هماگونه در بالا با انواع آنلاین و آفلاین آنها آشنا شده ایم، در صورت نداشتن مخاطب و همچنین کم بودن آگاهی های خود، با توجه با افزایش اینگونه سایت ها و افزایش تعداد رقبا، خیلی زود شکست خواهند خورد.

این سایت ها باید بتوانند با جذب فروشندگان و همچنین خریداران، به تبلیغ در سایت خود، باعث افزایش اعتبار خود و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت خود شوند.

در طراحی سایت برای این منظور می توانیم بخش هایی را برای ثبت آگهی رایگان در نظر بگیریم که قطعا باعث جذب فروشندگان کالاهایی خواهد شد که قصد دارند کالا های خود را به صورت رایگان تبلیغ نمایند.

اگر ما قصد راه اندازی و طراحی سایت تبلیغاتی و طراحی سایت نیازمندی ها را برای خود داریم باید توجه زیادی به این ویژگی داشته باشیم، در غیر این صورت تمام زحماتی که خواهیم کشید بی ثمر خواهد بود.

سایر ویژگی های مهم و کلی سایت های تبلیغاتی این موارد می باشد:

تبلیغات رایگان
تبلیغات ویژه (که باعث کسب درآمد خواهد بود)
تبلیغات هزینه دار
تبلیغات بنری
دسته بندی کلی تبلیغات


هدف از داشتن سایت تبلیغاتی چیست ؟
مسلما مهمترین هدف از راه اندازی و طراحی سایت های تبلیغاتی درآمد زایی از طریق وب سایت می باشد.

همانگونه که گفتیم با توجه به پربازدید بودن این وب سایت ها و داشتن مخاطبین زیاد، می توانند منبع خوبی برای کسب درآمد از طریق اینترنت و وب سایت باشد.

البته برای رسید به سایتی پر بازدید باید تلاش های فروانی نماییم، و البته موارد مهم و اصولی طراحی سایت را نیز برای وب سایت تبلیغاتی خود رعایت نماییم.

در صورتی که موتور های جست و جو نتوانند در کلمات کلیدی مثل ثبت آگهی و ثبت تبلیغات رایگان، وب سایت ما را مشاهده نماین و به کاربران توصیه نمایند، قطعا کار ما بی ارزش و سود خواهد ماند. و همچنین حتی اگر توسط این موتور های جست و جو دیده شود ولی در انتهای لیست آنها قرار داشته باشد، باز هم ثمره ی کافی را برای ما نخواهد داشت، زیرا طبق آمار بسیاری از کاربران فقط صفحه اول لیست را مشاهده می نمایند.

برای رسیدن به این هدف باید موارد سئو و بهینه سازی سایت را رعایت نماییم.

شرکت طراحی سایت زئوسبا داشتن بهترین طراحان سایت، که آشنا به اصول طراحی سایت به سبک نوین می باشند، به شما در بهینه سازی سایت کمک شایانی خواهد نمود.

لطفا از نتایج درخشان این شرکت در طراحی سایت و بهینه سازی سایت در صفحه نمونه کارهای طراحی وب  مشاهده نمایید و سپس به انتخاب شرکت طراحی سایت برای خود بپردازید.

دلایل موفقیت سایت های تبلیغاتی
برای وب سایت های تبلیغاتی تنها دلیل مهم موفقیت، گرفتن تبلیغات زیاد برای وب سایت می باشد. این مسئله فقط با یک راه قابل رسیدن می باشد و آن هم داشتن بازدید زیاد و آن هم هدفمند می باشد.

بهترین دلیل برای داشتن بازدید زیاد، قرار گرفتن در ابتدای لیست موتورهای جست و جو گر می باشد.

یعنی وب سایت ما در صورت سرچ کلماتی مانند آگهی تبلیغاتی و ثبت آگهی در رتبه های اول لیست های موتورهای جستوجو گر باشد. در این صورت تعداد زیادی مخاطب که هدفمند در مورد وب سایت ما جست و جو می نمایند را به وب سایت خود وارد کرده ایم.

البته این مهم فقط در صورتی اتفاق می افتد که در طراحی سایت ما تمام اصول حرفه ای رعایت شده باشد و توسط زبان های روز دنیا نوشته شده باشد؛ و نکته مهم که در آخر باید برای این موضوع به آن اشاره کنیم، رعایت اصول بهینه سازی سایت می باشد.

شرکت طراحی سایت زئوس با رعایت تمام این موارد و اصول بهینه سازی سایت، می تواند برای شما وب سایت تبلیغاتی طراحی نماید که در طول کسری از زمان، به موفقیت دست پیدا نمایید. شما می توانید دلیل این گفته ی ما را  از نمونه کارهای  وب سایت  ما مشاهده نماید.

 

دیدگاه های کاربران

سهیلا پرتوی

دوشنبه 11 تیر 1397 | 10:46
نمی دونیم ایمیلم چیست

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.