موتور جست‌وجوی Bing مایکروسافت به‌روز شد

مدیر سایت

شرکت مایکروسافت در موتور جست‌وجوی اینترنتی Bing تغییرات اساسی ایجاد کرده است تا توان رقابتی آن با گوگل افزایش یابد.

شرکت مایکروسافت در موتور جست‌وجوی اینترنتی Bing تغییرات اساسی ایجاد کرده است تا توان رقابتی آن با گوگل افزایش یابد
به گزارش وب‌سایت news.cnet، مایکروسافت همانند اقدامی که یاهو اوایل ماه جاری میلادی انجام داد، آرم‌نوشته یا‌‌ همان لوگوی موتور جست‌وجوی Bing را تغییر داده و صفحه اصلی آن را با تغییرات فراوان، به صورت مدرن‌تر ارایه کرده است. لازم به ذکر است که مایکروسافت در این تغییرات برخی قابلیت‌های جدید به موتور جست‌وجوی خود افزوده است و در کنار آن قابلیت‌های قبلی را هم به صورت به‌روز شده به دست کاربران رسانده است. 
یکی از مهم‌ترین اقدامات مایکروسافت در این زمینه ابزاری به نام Page Zero بوده است. این ابزار یک قابلیت جدید در امر جست‌وجوهای اینترنتی محسوب می‌شود که به کاربران کمک می‌کند پیش از آنکه به صورت همیشگی نتایج جست‌وجوی کلیدواژه‌ها را روی صفحات اینترنتی مشاهده کنند، یک پاسخ مناسب و سریع از آن‌ در اختیار بگیرند. 
همانند قبل که کاربر حروف ابتدایی یک کلیدواژه را تایپ می‌کرد، موتور جست‌وجوی Bing تمامی پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح و در کنار آن اطلاعات مرتبط و گزینه‌های متناسب با کلمات مدنظر کاربر را ارایه می‌کند. 
 «لاورنس ریپشر» (Lawrence Ripsher) مدیر مرکز تجربیات کاربری در جست‌وجوگر Bing مایکروسافت در این خصوص گفت: «به عنوان مثال، اگر شما نام Katy Perry را در Bing تایپ کنید، پیش از آنکه جست‌وجو صورت گیرد تمامی اطلاعات مربوط به این نام را درخواهید یافت و متوجه خواهید شد که این خواننده چه کسی است. همچنین به‌صورت خودکار گزینه‌هایی برای شما نمایان می‌شود که به این خواننده ارتباط دارد».

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.