ایجاد صفحه ورودی فیس بوک ساختگی در ایران برای ربودن رمز کاربری

مدیر سایت

http://www.facebook.com.gos.saveinter.net/ چیست؟

در چند روز اخیر در ایران صفحه ای به این نشانی http://www.facebook.com.gos.saveinter.net/ ایجاد شده است که کاملا شبیه صفحه ورودی فیس بوک است. صفحه را جوری ساخته اند که می شود با آن وارد فیس بوک شد و کاملا عادی کار کرد. البته کسانی که این صفحه را درست کرده اند، به نام کابری و رمز عبور شما دسترسی پیدا می کنند.
 
تا این لحظه متوجه شده ایم که کسانی که با فیلترشکن فری گیت وارد انیترنت می شوند، این مشکل را دارند . بهتر است از فیلترشکن های سایفون (در صفحه رادیو فردا، www.radiofarda.com  یا دویچه وله www.dw.de/persian ) و یا تور https://www.torproject.orgاستفاده کنند.
 
لطفا هر کجای ایران هستید، اطلاع رسانی کنید و در ضمن لطفا خود تست کنید و ببینید که آیا این اتفاق برای شما می افتد یا نه. اگر این صفحه برای شما آمد و یا شما بدون اطلاع وارد فیس بوک شده بودید از طریق همین صفحه، بدانید که نام کاربری و پسورد شما لو رفته. از همان صفحه وارد فیس بوک شوید و پسورد خود را تغییر دهید. سپس خارج شوید و با فیلترشکن مطمئن دوباره وارد شوید و دوباره پسورد خود را عوض کنید. سپس برای ایمیل زیر اطلاعات زیر را بفرستید تا اطلاع رسانی کنیم:
 
1)      نام شرکتی که به شما خدمات اینترنت می دهد و از از طریق آن به اینترنت وصل می شوید
2)      نام فیلترشکنی و یا نرم افزار VPN و یا آدرس اینترنتی آن که به شما سرویس VPN می دهد.
 
شایان ذکر است که براوزر موزیلا بمحض روئیت این آدرس برای شما اخطاری به معنای احتراز از وارد کردن هرگونه اطلاعات شخصی در این صفحه ی طراحی شده و قلابی خواهد داد.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.