مخالفت مایکروسافت و گوگل با بوت دوگانه

مدیر سایت

مایکروسافت و گوگل مایل به ارایه بوت دوگانه ویندوز و اندروید نیستند.

براساس گزارش وال‌استریت‌ژورنال، برنامه اینتل برای تولید تبلت با قابلیت بوت همزمان اندروید و ویندوز به در بسته خورده است. هیچ‌کدام از دو شرکت گوگل و مایکروسافت مایل به ارایه چنین محصولاتی نیستند و دوست ندارند تا دو سیستم‌عامل رقیب را در یک ابزار کنار هم قرار دهند.
 
تبلت Transformer Book Duet ایسوس که قرار بود دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز را در کنار یکدیگر ارایه کند تا کاربر به میل خود بین این دو سوییچ کند،‌ تولید نخواهد شد.
 
در اوایل سال جاری گزارش‌های غیر رسمی منتشر شد که در آن‌ها به عدم تمایل مایکروسافت به عرضه سخت‌افزار با قابلیت بوت‌ دوگانه اشاره داشتند و حالا مشخص شده است که گوگل نیز علاقه‌ای به این کار ندارد.
 
براساس یادداشت‌های فاش شده از جانب ایسوس، این کمپانی نه تنها برنامه خود برای تولید Duet را متوقف نموده بلکه فروش کامپیوتر بدون کیس جدید خود که از قابلیت بوت همزمان اندروید و ویندوز پشتیبانی می‌کند را نیز متوقف کرده است.
 
ظاهرا این دو شرکت تا کاربران را مجبور به انتخاب یکی از دو پلتفرم ویندوز و اندروید می کنند . اما در دنیایی که به سمت فناوری و استفاده هر چه بیشتر از ابزارها می رود امیدواریم این دو شرکت پرطرفدار در تصمیمات خود تجدید نظر نموده و رضایت کاربران را جلب نمایند.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.