۱۵ راه مخفی برای افزایش بازدید سایت

مدیر سایت

راه مخفی برای افزایش بازدید سایت

. برای سایت‌هایی که قابلیت ارسال نظر دارند، نظر با لینک سایت خودتون ارسال کنید. دقت کنید که زیاد این کار را انجام ندهید چون احتمال جریمه گوگل وجود دارد.

2. به سئوالات پرسیده شده در answer.yahoo.com جواب بدید. بعد از ۱۵۰ پاسخ مفید در یاهو انسر شما می‌توانید لینک خود را هم در پاسخ‌هایتان قرار دهید.

3. در انجمن‌های مرتبط با حرفه خودتان عضو شده و به سئوالات کاربران پاسخ دهید. در صورتی که مدیریت انجمن این امکان را به شما داد، لینک سایت خود را در امضایتان قرار دهید.

4. اخبار و مقاله برای مجلات آنلاین ارسال کنید. اکثر مجلات آنلاین خبر یا مقاله شما را با لینک به منبع (همان سایت شما) ذکر می‌کنند.

5. در سایت لیست‌های معتبر سایت خود را معرفی و ثبت کنید. سایت‌های همچون DMOZ.com می‌توانند سایت‌های بسیار مفید باشند.

6. حتماً در کنار سایت خود بلاگ نویسی هم بکنید. منظور از بلاگ‌نویسی این نیست که یک وبلاگ از یکی از سرویس‌دهندگان بلاگ بگیرید و در آن شروع به کار کنید. بلکه منظور راه‌اندازی یک وبلاگ توسط ابزاری همچون وردپرس است که در کنار سایت شما به تولید و نگه‌داری محتوا بپردازد.

7. هر صفحه از سایت خود را به صورت مستقل بهینه‌سازی کنید. یعنی هر صفحه کلمات کلیدی و پارامترهای بهینه‌سازی مستقل خود را داشته باشد.

8. لینک سایت خود را در امضای ایمیلتان درج کنید. همچنین در امضای ایمیل خود سعی کنید دیگر روش‌های ارتباط با شما یا شرکتتان را ذکر کنید.

9. صفحه ارور ۴۰۴ شخصی‌سازی شده برای سایت خود داشته باشید. داشتن یک سیاست برای مدیریت صحیح خطاهای بوجود آمده در سایت وظیفه مدیر سایت و گوگل نسبت این خطاها معمولاً خیلی حساس بوده و کسر امتیازهای زیادی را به آن اختصاص داده است.

10. از ابزاری PPC یا پرداخت به ازای هر کلیک استفاده کنید. ابزاری همچون googld ads که البته در ایران فیلتر است.

11. گزینه، این سایت را به سایت‌های مورد علاقه خود اضافه کنید را در سایت خود قرار دهید. Add to favorite یکی از گزینه‌هایی است که براحتی می‌تواند کاربر وفادار برای شما به ارمغان بیاورد. پس حتماً از آن استفاده کنید.

12. گزینه معرفی به دوستان را سایت و به ازای هر مطلب خود در سایت قرار دهید. سعی کنید بهترین و راحت‌ترین راه رو برای انتشار مطلب خود در اختیار کاربران قرار دهید. شاید یکی از کاربران معمولی شما مشتری برای از بین دوستان خود برای شما به ارمغان بیاورد.

13. برای سایت خود RSS تولید کنید. RSS Feed به صورت داینامیک معمولاً توسط افزونه‌های داخلی ابزارهای مدیریت محتوا به خوبی تولید می‌شود. حالا که این ابزارها وجود دارند پس چرا استفاده نکنیم؟

14. خبرنامه ارسال کنید. ارسال خبرنامه بوسیله ایمیل، اس ام اس یا هر شکل و شمایلی دیگه باعث می‌شود که علاوه بر اطلاع رسانی به کاربران، در ذهن آن‌ها خود را ماندگار کنیم.

15. یک هدیه رایگان به کاربران و مشتریان خود بدهید. لزومی ندارد این هدیه گران قیمت باید حتی می‌توانید یک هدیه الکترونیکی تولید و به کاربران خود هدیه کنید.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.