۲۱ روش برای افزایش بازدید و سئو سایت (قسمت چهارم)

مدیر سایت

حالا که بحث از تخته وایت برد جمعه، به میان آمد، رند کاری عالی برای تکنیک بعدی انجام داده است که بازاریابی با استفاده از نظرات نام دارد. استفاده هوشمند از بازاریابی با استفاده از نظرات، یعنی همراه با ارائه ارزش، راهی عالی برای ایجاد رابطه، لینک و در دید قرار دادن برند شما برای مخاطبینی کاملا جدید، است. برای جلوگیری از تکرار کردن مواردی که رند بیان کرده است، پیشنهاد می‌کنم تا به صفحه تخته وایت برد جمعه رفته و روش صحیح بازاریابی با استفاده از نظرات را یاد بگیرید.

۲۱ روش برای افزایش بازدید و سئو سایت (قسمت چهارم)
۲۱ روش برای افزایش بازدید و سئو سایت (قسمت چهارم)

۱۰. بازاریابی با نظرات

حالا که بحث از تخته وایت برد جمعه، به میان آمد، رند کاری عالی برای تکنیک بعدی انجام داده است که بازاریابی با استفاده از نظرات نام دارد. استفاده هوشمند از بازاریابی با استفاده از نظرات، یعنی همراه با ارائه ارزش، راهی عالی برای ایجاد رابطه، لینک و در دید قرار دادن برند شما برای مخاطبینی کاملا جدید، است. برای جلوگیری از تکرار کردن مواردی که رند بیان کرده است، پیشنهاد می‌کنم تا به صفحه تخته وایت برد جمعه رفته و روش صحیح بازاریابی با استفاده از نظرات را یاد بگیرید

۱۱.  اشتراک در داخل برنامه

امروزه، تنها قرار دادن لینک، اشتراک گذاری صفحه در تویتر یا لایک کردن در فیس بوک، دیگر کافی نیست. شما باید انگیزه‌های بیشتری برای کاربران قرار دهید تا سایت شما به اشتراک گذاشته شود. بهترین راه، ترکیب کردن اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از برنامه مفید است. برای مثال، وقتی کاربر، به سطحی خاص رسیده یا نشانی را باز می‌کند، آنها این انتخاب را دارند تا موفقیت را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. شاید بهترین و شناخته‌ترین شرکت که این کار را انجام می‌دهد، Foursquare باشد. وقتی شما یک نشان را باز می‌کنید، شما می‌توانید این موفقیت را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

۱۲. باز پس‌گیری

این ایده‌ای است که جاستین و رینیا اعضای تیم بازاریابی، در moz امتحان می‌کنند. در اکثر شرکت‌های SaaS، وقتی یک کاربر، اکانت خود را قطع کرده یا در دور آزمایشی، کانورت نمی‌شود، دیگر کاربر فراموش می‌شود. چرا؟ اگر یک محصول، در زمانی خاص مناسب نبوده است، بدین معنا نیست که هیچ وقت اثربخشی ندارد. مفهوم بازپس‌گیری یعنی فرستادن یک ایمیل به افرادی که در آمار، از دست رفته‌اند و ارائه پیشنهاد که باعث می‌شود دوباره به محصول روی آورند.

 

 

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.