اپلیکیشن جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان

بازدید: 2950

سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس  جهت تعامل با محافل علمی و آحاد مردم ، اقدام به برگزاری جشنواره ای تحت عنوان تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان فارس در بازه زمانی تا نهم اسفند ماه - روز ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان- نموده است و با اعلام ضوابط و شرایط خاصی اقدام به اعطاي گواهينامه و تنديس رعايت حقوق مصرف كنندگان به واحدهای حایز شرایط کرده و سعی نموده است تا ازاین طریق فرهنگ رعايت حقوق مصرف كنندگان را به نوعي در جامعه رواج دهد . 

هدف از اجراي اين جشنواره ايجاد،تثبيت و تحكيم ساختار رقابتي سالم و تشويق فعاليتهاي واحدهاي توليدي و خدماتي در جهت حمايت موثر از حقوق مصرف كنندگان بشرح موارد زير مي‌باشد:

1- افزايش انگيزه و حساسيت در توليدكنندگان و ارايه دهندگان خدمات براي رعايت حقوق مصرف كنندگان از طريق فعاليتهاي فرهنگي و تشويقي.

 2- افزايش اعتماد و ترغيب مصرف كنندگان به استفاده از كالاهاي واحدهاي توليدي و ارايه كنندگان خدماتي كه با توجه به رعايت ضوابط سازمان موفق به دريافت گواهينامه و تنديس مي‌شوند.

 3- افزايش رقابت سازنده بين توليدكنندگان و ارايه كنندگان خدمات در جهت ارايه محصولات و خدمات با كيفيت برتر.

4-تلاش در جهت برقراري قيمت عادلانه ،تحويل به موقع و ارايه مطلوب خدمات پس از فروش كالا.

 5- تشويق مصرف كنندگان به استفاده از كالاها و خدماتي كه داراي علامت استاندارد و يا تاييديه از مراجع ذي الصلاح داخلي و بين المللي مي باشند.



دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.