طراحی اپلیکیشن کترینگ بیرون برآنلاین

بازدید: 3619

طراحی و ساخت اپ اندروید رستوران و کافی شاپ و فست فود


ما در عصر تکنولوژی های مدرن زندگی می کنیم و برنامه های کاربردی در همه حوزه های زندگی انسان نفوذ کرده اند که کار را راحت تر و راحت تر می کنند . طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ، غیر معمول و استثنایی نیست، مردم زمان زیادی را برای صرف غذا می گذارند که ساخت اپلیکیشن سفارش غذا این فرایند را به حداقل می رساند تا مشتری فرصتی برای انجام دیگر فعالیت های مهم داشته باشد.
شما رستوران، کافی شاپ و فست فود خود را دارید، اما احساس می کنید می توانید بیشتر به جذب مشتری بپردازید – پس زمان آن است که افق های کسب و کار خود را گسترش دهید.

  

با طراحی و ساخت اپ موبایل رستوران و کافی شاپ و فست فود، علاوه بر اینکه 24 ساعته در تلفن همراه مشتریان خود هستید و میتوانید رزروها و سفارشات آنها را مشاهده کنید، به مشتریان این امکان را میدهد تا بی دردسر و با آرامش در اپلیکیشن رستوران شما جستجو کنند و غذای مورد علاقه ی خود را سفارش دهند و از تخفیفات ویژه شما با خبر شوند.

همچنین کسانی که تا به حال سراغ رستوران شما نیامده اند و از فضای رستوران و قیمتهای شما بی خبر هستند برای تنوع هم که شده به جای رستوران های همیشگی می توانند به اپ موبایل رستوران ، فست فود یا کافی شاپ شما سر بزنند و علاوه بر دیدن دکوراسیون شما ، از منو و قیمت های شما مطلع شوند. همین سهولت در دیدن منو ، رزرو و سفارش غذا است که باعث می شود رستوران شما را اولین انتخاب خود برای جستجو قرار دهند.


این بهترین شیوه برای رقابت با بقیه رستورانها، کافی شاپ ها و فست فودها است که آنها هم از طریق اپلیکیشن موبایل و سایت خود 24 ساعته سریع وراحتی در حال جذب مشتریان و معرفی خود هستند.
مدیران رستوران ها و کافی شاپ و فست فودها در نظر داشته باشند که برای کار با اپ اندروید رستوران، کافی شاپ و فست فود نیازی به دانش برنامه نویسی ندارند و کافی است براحتی منو و عکس های خود را وارد اپلیکیشن خود کنند.وهمچنین از نظرات مشتریان خود جهت بهبود کیفیت و خدمات دهی بهتر استفاده نمایند.



دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.