قیمت طراحی سایت (تعرفه طراحی سایت 1402)

در دنیای دیجیتال امروز، داشتن یک سایت حرفه‌ای و جذاب برای هر نوع کسب و کار بسیار حائز اهمیت است اما یکی از چالش‌های اصلی برای ساخت وبسایت، تعیین قیمت مناسب و شفاف برای آن است. شرکت طراحی سایت زئوس با سابقه 20 ساله خود در زمینه ساخت وبسایت با طراحی انواع سایت از جمله وبسایت های خبری، وبسایت های شرکتی، فروشگاه آنلاین، وبلاگ و بسیاری دیگر از انواع وبسایت ها نیاز مشتریان خود را مرتفع، و به ایجاد بستری برای گسترش فعالیت آنها در حوزه دیجیتال کمک کرده است.
شرکت طراحی سایت زئوس، با تیمی مجرب و متشکل از طراحان و توسعه دهندگان حرفه‌ای و با بهره‌گیری از آخرین روش ها و فناوری ها، تلاش دارد بدون اینکه کیفیت به خطر بیافتد، تعرفه هایی منصفانه و متناسب با بودجه و نیازهای شما را ارائه دهد.

تماس با ما

07136273861 - 0901 383 0480

بررسی سئو وب سایت شما

دریافت پروپوزال رایگان

برآورد هزینه طراحی سایت

طراحی یک وبسایت حرفه‌ای و مناسب با نیازهای کسب و کار شما، یک فرآیند مهم است که نیاز به بررسی دقیق و برآورد هزینه مناسب دارد. در ادامه به توضیح این مساله که چه عواملی در تعیین قیمت طراحی سایت تأثیرگذارند خواهیم پرداخت.

نوع وب سایت

اولین عامل مهم در تعیین قیمت طراحی سایت، نوع وبسایت مورد نظر است. آیا شما نیاز به یک وبسایت شخصی ساده دارید، یا یک وبسایت شرکتی با امکانات پیشرفته، یا حتی یک فروشگاه آنلاین پیچیده؟ هر نوع وبسایت نیازمند طراحی و توسعه‌ای متفاوت است و امکانات و قابلیت‌های مخصوص را لازم دارد؛ بنابراین قیمت طراحی سایت و هزینه تمام شده آن نیز به تبع این امکانات و پیچیدگی‌ها تغییر می‌کند.

میزان سفارشی‌سازی و تنظیمات ویژه

عامل دیگری که بر تعیین هزینه طراحی سایت تأثیر می‌گذارد، میزان سفارشی‌سازی و تنظیمات ویژه است. آیا شما نیاز به طراحی لوگو و برندینگ دارید؟ قابلیت‌هایی مانند چند زبانه بودن سایت، درگاه پرداخت، قابلیت چت کردن با بازدید کننده، ارتباط با شبکه‌های اجتماعی و افزونه‌های پیشرفته دیگر، هر یک از این تنظیمات و امکاناتی هستند که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر مستقیم دارند.

سطح پیچیدگی و عملکرد

عواملی مانند طراحی گرافیکی پیچیده، سیستم مدیریت محتوا پیشرفته، قابلیت نمایش روی انواع دستگاه‌ها (ریسپانسیو) و امکانات دیگر، می‌توانند هزینه را افزایش دهند. هرچه سایت پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر باشد، هزینه طراحی بیشتر می‌شود.

محتوا و تعداد صفحات

حجم محتوا و تعداد صفحات وبسایت نیز بر قیمت طراحی سایت تأثیر می‌گذارد. برای وبسایت‌هایی که بیشترین حجم محتوا را دارند و تعداد صفحات بیشتری دارند، هزینه طراحی بیشتر خواهد بود.

هاستینگ

هاستینگ یا میزبانی وب، فضایی است که برای ذخیره و نمایش وبسایت شما در اینترنت استفاده می‌شود. نوع و کیفیت هاستی که انتخاب می‌کنید، می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر کارایی و سرعت وبسایت داشته باشد. هاستینگ‌های ارائه شده با قابلیت‌ها و منابع متفاوت، همراه با قیمت‌های مختلف هستند. هاستینگ ارزانتر معمولاً فضای کمتری را ارائه می‌دهد و هاستینگ گرانتر قابلیت‌ها و فضای بیشتری را فراهم می‌کند.

سئو (SEO)

محتوایی که در سایت قرار می‌گیرد با توجه به بهینه بودن از نظر استانداردهای سئو و حجم آن می‌تواند بر روی هزینه طراحی سایت تاثیرگذار باشد.

قیمت طراحی سایت با کدنویسی

طراحی سایت با کدنویسی به معنای ساخت وبسایت با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS و JavaScript است. در طراحی سایت با کدنویسی، توسعه‌دهنده‌ها از ابزارها و تکنولوژی‌های مختلف برای ساخت و طراحی صفحات وب استفاده می‌کنند.
در طراحی سایت با کدنویسی، توانایی سفارشی‌سازی و کنترل دقیق بر همه جزئیات و اجزای وبسایت وجود دارد. از آنجایی که طراحی سایت با کدنویسی مهارت و دانش بیشتری را لازم دارد، مدت زمان انجام پروژه نیز طولانی‌تر خواهد بود؛ اما نتیجه‌ای شخصی‌تر و منحصر به فرد را به شما ارائه خواهد داد. در این روش شما این امکان را دارید تا برای هر بخش از وبسایت، کد مخصوص خود را بنویسید و طرح و ظاهر وبسایت را به دقت و دلخواه خودتان تنظیم کنید. طراحی سایت با کدنویسی به شما امکان می‌دهد که بر اساس نیازهای خاص و توقعات خود، وبسایتی کاملاً سفارشی و منحصر به فرد را ایجاد کنید. همچنین، این روش برای بهینه‌سازی وبسایت برای موتورهای جستجو و افزایش سرعت بارگیری صفحات نیز مناسب است.


قمیت طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت با استفاده از وردپرس یک روش محبوب و مناسب برای ساخت و مدیریت وبسایت‌هاست. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند است که امکانات و قابلیت‌های زیادی برای طراحی وبسایت فراهم می‌کند. وجود یک سری ویژگی‌ها و مزایا در طراحی سایت با وردپرس باعث شده است که این روش برای بسیاری از کسب‌وکارها و وبسایت‌ها جذاب باشد. در زیر به برخی از مزایا و ویژگی‌های طراحی سایت با وردپرس اشاره می‌کنم:
سرعت و آسانی استفاده: وردپرس برای کسب‌وکارها و طراحان وب به دلیل سادگی و آسانی استفاده بسیار مناسب است. با وردپرس، می‌توان به سرعت و آسانی وبسایت را راه‌اندازی و مدیریت کرد. قابلیت تغییرپذیری و گسترش‌پذیری: با استفاده از پوسته‌ها و افزونه‌های موجود در وردپرس، می‌توانید ظاهر و عملکرد وبسایت خود را به دلخواه تغییر دهید و امکانات جدیدی را به آن اضافه کنید.
جامعه فعال: وردپرس دارای یک جامعه بزرگی از توسعه‌دهندگان و کاربران است که برای حل مشکلات و ارتقا وبسایت‌ها به شما کمک می‌کنند. می‌توانید از منابع آموزشی، افزونه‌ها و قالب‌های موجود در جامعه وردپرس بهره ببرید.
انعطاف‌ پذیری: با وردپرس، می‌توانید انواع وبسایت‌ها را ایجاد کنید، از وبسایت‌های شخصی و وبلاگ‌ها تا فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های شرکتی. وردپرس امکانات و قابلیت‌های مختلفی را برای تنظیم و سفارشی‌سازی وبسایت‌های مختلف فراهم می‌کند.
با توجه به نکات گفته شده نتیجه می‌گیریم که قیمت طراحی سایت با کدنویسی به دلیل زمان بیشتری که می‌برد و دانش بیشتری که نیاز دارد؛ از قیمت طراحی وردپرسی و قالب‌های آماده بیشتر است.

مقالات بیشتر
مفتخریـم به همکـاری بـا شمـا

09368630989 - 09120924548

سفارش پروژه

برای اطلاع از براورد هزینه زمان اجرا و نحوه اجرا با ما تماس بگیرید

سوالات متداول


asdas