طراحی سایت خبری در شیراز

طراحی سایت خبری باید توسط یک تیم حرفه ای و با تجربه انجام شود. شرکت زئوس با دو دهه تجربه در زمینه انواع مدل های طراحی سایت می تواند شما را در ساخت سایت خبری حرفه ای همراهی کند. در نظر داشته باشید قیمت طراحی سایت خبری در شیراز به عوامل متعددی همچون میزان تخصصی بودن سایت بستگی دارد. در ادامه به طور شفاف تری قیمت طراحی سایت را مورد بررسی قرار داده ایم.

طراحی سایت خبری، با ترکیب زیبایی و عملکرد بهینه، به ارائه اخبار و مطالب به شکلی ساده و جذاب می‌پردازد. یک سایت خبری برای کاربران خود ارزش‌های بسیاری ایجاد می‌کند. اولاً، سرعت و آسانی در دسترسی به اخبار از جمله مزایای مهم آن است. با ساختار منظم و منطبق با نیازهای کاربران، سایت خبری امکان جستجوی سریع و دسته‌بندی مطالب را فراهم می‌کند. طراحی سایت خبری حرفه ای شما را به یک منبع بی رقیب در زمینه اطلاع رسانی اخبار تبدیل می‌کند.

چرا طراحی سایت خبری را به زئوس بسپاریم؟

دارای بیش از 2000 نمونه کار موفق

طراحی قالب اختصاصی

تیم حرفه ای و با تجربه

جلسات مشاوره رایگان

آموزش تخصص رایگان

طراحی سایت خبری ریسپانسیو

بیش از دو دهه سابقه درخشان

شش ماه پشتیبانی رایگان

تماس با ما

۰۷۱۳۶۲۷۳۸۶۱ الی ۳ - ۰۹۳۶۸۶۳۰۹۸۹

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید

دریافت پروپوزال رایگان

نمونه کار طراحی سایت خبری؛ زئوس

نمونه کارهای بیشتر


۰۹۳۶۸۶۳۰۹۸۹ - ۰۷۱۳۶۲۷۳۸۶۱ الی ۳

سفارش پروژه

برای اطلاع از براورد هزینه زمان اجرا و نحوه اجرا با ما تماس بگیرید



سوالات متداول

قیمت طراحی سایت خبری به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در قیمت سایت خبری می توان به تعداد صفحات مورد نیاز، طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده و یا طراحی سایت اختصاصی، المان های مورد نیاز در هر صفحه و ... اشاره داشت. که در ادامه به طور شفاف تر و دقیق تری مواردی که در هزینه طراحی سایت خبری تاثیر مستقیمی دارد را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم:

اشتراک گذاری اخبار در شبکه‌های اجتماعی، جستجوی بهینه‌ و کاربردی در سایت، دسترسی آسان و گسترده به اخبار

سایت خبری به عنوان یک رسانه مستقل می‌تواند نقشی مهم در اطلاع‌رسانی به مردم داشته باشد

آخرین مقالات

مقالات بیشتر

چرا به طراحی سایت خبری نیاز داریم؟

یکی دیگر از موارد طراحی وب سایت که توسط شرکت زئوس انجام می شود  طراحی سایت خبری است. در این قسمت می خواهیم به طور کامل طراحی وب سایت خبری را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین مشخص کنیم قیمت طراحی سایت خبری چقدر است و هزینه طراحی سایت خبری به چه عواملی بستگی دارد؟ از آنجایی که افراد در زندگی روزمره خود وقت کمتری برای پیگیری اخبار از روش هایی مانند روزنامه، مجلات، اخبار تلویزیونی و ... دارند، اهمیت طراحی سایت خبری برای انتشار و ارائه اخبار با سرعت بالاتر، نمایان می‌شود. در واقع وب سایت خبری کمک می‌کند تا در هر زمانی به آخرین اخبار و اطلاعات دسترسی داشته باشند. بنابراین طراحی سایت خبری در شیراز باید به گونه‌ای باشد که با حداقل سرعت اینترنت و از تمام دستگاه‌ها (موبایل، تبلت، لپ تاپ و ...) در دسترس باشد.

طراحی سایت خبری

مهم ترین ویژگی های طراحی وب سایت خبری

برای اینکه بتوانید یک وب سایت خبری بهینه و خوب داشته باشید باید در نظر داشته باشید طراحی وب سایت خود را توسط افراد حرفه ای انجام دهید. در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت خبری خوب را به شما می گوییم. ساخت سایت خبری اگر به درستی انجام شود قطعا تاثیر زیادی در کسب و کار شما خواهد داشت.

سرعت بارگذاری سایت

یکی از عوامل مهم در طراحی سایت خبری یا هر وب سایت دیگری، سرعت بارگذاری صفحات سایت است. امروزه، کاربران ترجیح می‌دهند صفحات وب با سرعت بالاتری بارگذاری شوند و به راحتی به اطلاعات دسترسی داشته باشند. طراحی سایت خبری با بهینه‌سازی مناسب برای سرعت بارگذاری، تجربه کاربری (UX) را بهبود می‌بخشد.

به روز بودن سایت

از دیگر مواردی که کاربر جذب سایت خبری می شود می توانیم به، بروز بودن سایت خبری نیز اشاره می کنیم. طراحی سایت خبری باید به گونه ای باشد که کاربر به راحتی بتواند به اخبار به روز دسترسی داشته باشد. نمونه سایت خبری که توسط شرکت زئوس طراحی شده است را می توانید در همین صفحه مشاهده نمایید.

ناوبری ساده و موثر

سایت خبری باید ناوبری ساده و قابل استفاده ای داشته باشد تا کاربران بتوانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. ساختار منظم و سازمان‌یافته سایت باعث می‌شود که کاربران بتوانند به سرعت به اخبار جدید دسترسی داشته باشند.

واکنش گرایی یا ریسپانسیو بودن

ریسپانسیو بودن سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یعنی سایت در موبایل، تبلت، انواع رایانه و ... به راحتی قابل رویت باشد. با توجه به متنوع بودن دستگاه‌های مورد استفاده کاربران، طراحی سایت خبری باید قابلیت واکنش گرایی (Responsive) را داشته باشد. این به معنای آن است که سایت به طور خودکار به اندازه صفحه نمایش دستگاه کاربر تنظیم شده و محتوا به صورت بهینه نمایش داده می‌شود. این امر از دید کاربران موبایل و تبلت بسیار مهم است که در حال حاضر تعداد زیادی را تشکیل می‌دهند.

بهینه‌سازی جستجو

سایت خبری به طور معمول دارای محتوای زیادی است و بهینه‌سازی جستجوی درون سایت برای کاربران ارزشمند است. با استفاده از طراحی سایت خبری مناسب و استفاده از الگوریتم‌های جستجو، کاربران می‌توانند به راحتی به اخبار و مقالات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و تجربه جستجوی ساده و موثری را تجربه کنند.

اشتراک گذاری اخبار در شبکه‌های اجتماعی

طراحی وب سایت خبری باید امکان اشتراک گذاری سریع و آسان مطالب را با شبکه‌های اجتماعی مختلف فراهم کند. این امر باعث می‌شود مطالب شما به سرعت در دسترس عموم قرار بگیرد و بازدید سایت شما افزایش یابد

مزایای سایت خبری چیست؟

طراحی سایت در شیراز برای شرکت‌های رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال مزایای مهمی دارد. در زیر به برخی از مزایای سایت خبری اشاره خواهیم کرد:

دسترسی آسان و گسترده

با ساخت سایت خبری، امکان دسترسی آسان و گسترده به اخبار و مطالب روز وجود دارد. کاربران می‌توانند هر زمان که خواستند، به اخبار دسترسی پیدا کنند و به راحتی از اخبار جدید و مهم باخبر شوند.

پوشش گسترده

سایت خبری امکان پوشش گسترده‌ای از اخبار و موضوعات را فراهم می‌کند. می‌توان اخبار ملی و بین‌المللی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و غیره را در یک مکان جمع آوری کرده و به کاربران ارائه داد. این امر باعث می‌شود کاربران با تنوع و گستردگی مطالب مورد علاقه خود رو به رو شوند.

اخبار به روز

همانطور که می‌دانیم سایت خبری دائما در حال بروزرسانی است. پس باید به کاربران این اجازه را بدهد تا با سرعت بالا در جریان اخبار جدید و آخرین رویدادها قرار بگیرند. این امر باعث می‌شود که کاربران در جریان رویدادهای روزمره باشند و از تازه‌ترین اطلاعات مطلع شوند.

تعامل و بازخورد

سایت خبری به کاربران امکان می‌دهد تا در مورد مطالب خوانده شده نظر دهند، بازخورد خود را ارائه و در نظرسنجی‌ها شرکت کنند. این تعاملات باعث ایجاد یک ارتباط دوسویه بین سایت و مخاطبان می‌شود.

منابع در دسترس

سایت خبری می‌تواند به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد عمل کند. با ارائه اخبار و مقالات در زمینه‌های مختلف، کاربران می‌توانند به صورت آسان به منابع دقیق و قابل اعتماد دسترسی پیدا کنند.

هزینه طراحی سایت خبری چقدر است؟

قیمت طراحی سایت خبری به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در قیمت سایت خبری می توان به تعداد صفحات مورد نیاز، طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده و یا طراحی سایت اختصاصی، المان های مورد نیاز در هر صفحه و ... اشاره داشت. که در ادامه به طور شفاف تر و دقیق تری مواردی که در هزینه طراحی سایت خبری تاثیر مستقیمی دارد را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم:

تعداد صفحات مورد نیاز در طراحی سایت

یکی از مهم ترین مواردی که در قیمت طراحی سایت خبری در شیراز تاثیر گذار است تعداد صفحات مورد نیاز برای سایت است. اگر وبسایت خبری شما دارای تعداد زیادی صفحه و محتوا باشد، طراحی و تنظیم آن‌ها زمان بیشتری را می‌طلبد که ممکن است به افزایش هزینه بیانجامد.

پیچیدگی طرح و طراحی:

اگر طرح و طراحی وبسایت خبری شما پیچیده باشد و نیاز به المان‌های خاصی مانند نمودارها، نمایش اخبار به صورت داینامیک و سیستم جستجوی پیشرفته داشته باشد، هزینه بیشتری برای طراحی آن در نظر گرفته می‌شود. بنابراین می توان گفت یکی از موارد موثر در هزینه طراحی سایت خبری میزان پیچیدگی طراحی سایت است.

قابلیت وبسایت:

اگر وبسایت خبری شما قابلیت‌های خاصی مانند نمایش خبرها به صورت زنده، ارسال خبر توسط کاربران و انتشار خبرنامه داشته باشد، هزینه بیشتری برای پیاده سازی این قابلیت‌ها در نظر گرفته می‌شود.

طراحی و توسعه سفارشی:

در صورتی که که شما نیاز داشته باشید تا وبسایت خبری خود را به صورت سفارشی طراحی و توسعه دهید، هزینه بیشتری برای تیم طراحی و توسعه در نظر گرفته می‌شود. برای اینکه بتوانیم به طور دقیق هزینه طراحی وبسایت خبری توسط شرکت زئوس را مشخص کنیم، بهتر است با تیم فروش یا بخش مشاوره شرکت زئوس تماس بگیرید. آنها با بررسی نیازها و الزامات شما می‌توانند یک برآورد دقیق از هزینه طراحی و توسعه وبسایت خبری شما ارائه دهند. با توجه به تخصص و تجربه شرکت زئوس در طراحی وبسایت‌ها، می‌توانید اطمینان داشته باشید که طراحی وبسایت خبری توسط آنها به طور حرفه‌ای و با استفاده از بهترین استانداردها و روش‌ها صورت خواهد گرفت.

مراحل ساخت سایت خبری در شیراز

مراحل طراحی سایت خبری در شیراز یک فرایند چند مرحله‌ای است که نیازمند برنامه‌ریزی، طراحی، توسعه و راه‌اندازی می‌باشد. در زیر، مراحل ساخت سایت خبری را شرح می‌دهیم:

تحلیل نیازها:

در این مرحله، نیازها و اهداف شما برای وبسایت خبری خود را بررسی می‌کنیم. این شامل تحلیل نیازمندی‌های کاربری، نوع و محتوای اخبار، طراحی و رابط کاربری مورد نظر و سایر عوامل مرتبط است.

طراحی وبسایت:

در این مرحله، طرح و طراحی کلی وبسایت ایجاد می‌شود. این شامل انتخاب رنگ‌ها، فونت‌ها، طرح بندی صفحات و ساختار منوی ناوبری است. همچنین، ممکن است نیاز به طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی نیز وجود داشته باشد.

توسعه و برنامه‌نویسی:

در این مرحله، طرح وبسایت به زبان برنامه‌نویسی تبدیل می‌شود و قابلیت‌ها و امکانات مورد نیاز بر اساس تحلیل نیازها پیاده سازی می‌شوند. این شامل ایجاد صفحات و اجزای مورد نیاز مانند فرم‌ها، سیستم جستجو و قابلیت‌های ارسال و مدیریت خبر می‌باشد.

ارائه محتوا:

در این مرحله، شما باید محتواهای خبری را برای وبسایت تهیه کنید. این شامل نوشتن مقالات، جمع‌آوری تصاویر و ویدئوها، انتشار خبرنامه و مدیریت محتوا می‌باشد.

آخرین سخن درباره طراحی سایت خبری

به طور کلی طراحی سایت خبری در دو مدل اختصاصی و قالب های آماده انجام می شود. شاید تصور کنید تعداد سایت های خبری موجود بسیار زیاد است. اما خوب است بدانید که هنوز هستند افرادی که جواب سوالات خود را هنوز در گوگل پیدا نکرده اند. بنابراین بهتر است در مورد حوزه کسب و کارتان یک سایت خبری اختصاصی طراحی کنید و احبار روز را به دست کاربران و مشتریان خود برسانید. جهت دریافت مشاوره طراحی سایت خبری در شیراز می توانید با شماره های موجود در سایت زئوس تماس حاصل فرمایید.


دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.