خدمات طراحی سایت در تهران را به شرکت زئوس بسپارید

مدیر سایت

طراحی سایت در تهران یکی از راه های بسیار مطمئن برای کسب و کارهای سنتی به منظور جذب مشتری های بیشتر به شمار می رود. در کلان شهر بزرگی مانند تهران که به عنوان پایتخت ایران و مرکز تجمع دانشگاه های مطرح، صنایع، شرکت های بزرگ و برند ایران به حساب می‌آید، شرکت‌های طراحی وب سایت سعی می‌کنند بهترین سرویس های خود را به هم استانی‌های عزیز تهرانی ارائه دهند.

طراحی سایت در تهران یکی از راه های بسیار مطمئن برای کسب و کارهای سنتی به منظور جذب مشتری های بیشتر به شمار می رود. در کلان شهر بزرگی مانند تهران که به عنوان پایتخت ایران و مرکز تجمع دانشگاه های مطرح، صنایع، شرکت های بزرگ و برند ایران به حساب می‌آید، شرکت‌های طراحی وب سایت سعی می‌کنند بهترین سرویس های خود را به هم استانی‌های عزیز تهرانی ارائه دهند

 

پیش از ساخت سایت و راه اندازی سایت باید نسبت به این موضوع مطمئن باشید که وب سایت شما توسط بهترین شرکت طراحی سایت در تهران به صورت کاملاً حرفه ای طراحی شده است. حقیقت این است که شما بیشتر از 3 ثانیه فرصت ندارید تا کاربرانی که برای اولین بار به وب سایت شما مراجعه کرده اند را به مشتری دائم و پر و پا قرص خود تبدیل کنید.

در این بین اگر طراحی سایت در تهران توسط یک طراح سایت بی تجربه طراحی شود قطعاً متحمل خسارت های زیادی خواهید شد. به دلیل اینکه وب سایت شما به نوعی می تواند شناسنامه کاری و تجاری شما در دنیای وب محسوب شده و ارائه بهترین و زیباترین جلوه از فعالیت شما در اینترنت، می تواند نقطه شروع اعتماد مشتری به وب سایت شما باشد.

معرفی طراحی سایت در تهران با بیش از 19 سال سابقه درخشان

طراحی وب سایت

شرکت زئوس با نام تجاری زئوس رایانه با بیش از 19 سال سابقه درخشان، مفتخر است به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در تهران و جنوب کشور با در اختیار داشتن یک تیم تخصصی در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن، آنالیز وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجربه انجام بیش از 1000 پروژه وب سایت داخلی و خارجی در زمینه های متنوع کسب و کار، خود را به شما معرفی نماید. این شرکت در حال حاضر آماده انجام هرگونه طراحی وب سایت برای صاحبان کسب و کارها و مشاغل می باشد.

مجموعه زئوس همواره سعی کرده تا نهایت تلاش خود را به منظور موفقیت هر چه بیشتر کسب و کار اینترنتی مشتریان خود به کار ببندد. در این بین تا به حال توانسته وب سایت های بزرگ و موفقی را به مشتریان خود تحویل دهد و گواه این ادعا، رضایتمندی و خشنودی مشتریان این مجموعه است.

شرکت طراحی سایت در شیراز

اما اصلی ترین و عمده ترین تخصص شرکت زئوس به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در تهران، طراحی وب سایت های شخصی، فروشگاه های اینترنتی آن هم با گرافیکی زیبا و چشم نواز، مناسب ترین و به صرفه ترین تعرفه طراحی سایت، امنیت بسیار بالا، عملکرد و کارایی بسیار عالی، طراحی ریسپانسیو یا به اصطلاح واکنشگرا و در نهایت پشتیبانی مناسب می باشد.

چرا باید طراحی سایت در تهران خود را به شرکت زئوس بسپاریم؟

بدون شک همه ما به خوبی به این موضوع اشراف کامل داریم که طراحی سایت به خودی خود نمی تواند تضمینی برای رشد کسب و کار اینترنتی شما در دنیای وب باشد. ساخت سایت و راه اندازی سایت برای هر شرکتی چه شخصی و چه دولتی اگر نتواند به هر چه بیشتر دیده شدن کسب و کارها کمک کند به طبع هرگز این فرصت را نخواهد یافت که مخاطبین و مشتری های جدید را جذب کسب و کار خود کند، حتی اگر قیمت طراحی سایت در تهران بسیار به صرفه و اقتصادی هم باشد.

طراحی سایت در تهران توسط شرکت زئوس از ویژگی های به خصوصی برخوردار هستند. از جمله

  • وب سایت ها مطابق با جدیدترین الگوریتم های گوگل طراحی شده و همین مورد تأثیر زیادی در رتبه بندی آنها در نتایج گوگل دارد
  • سرعت لود و همچنین امنیت وب سایت های طراحی شده بسیار بالاست
  • کاربران به راحتی می توانند از آنها استفاده کنند
  • وب سایت ها با گرافیکی کاملاً خلاقانه و جذاب طراحی شده اند
  • تمامی وب سایت ها به صورت ریسپانسیو طراحی می شوند
  • زئوس همواره سعی می کند در طراحی وب سایت به رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) توجه ویژه ای داشته باشد
  • این وب سایت از سرویس های میزبانی یا به اصطلاح هاستینگ با کیفیت و حرفه ای برخوردارند
  • در هر زمانی که مایل باشید می توانید امکانات جدیدی را به وب سایت اضافه نمایید

 

طراحی سایت شیراز

 

دیدگاه های کاربران

سید حسن مهرابی

دوشنبه 13 دی 1400 | 3:5
آیا معتبرترین شرکت‌های طراح وب کشور در تهران هستن?
     مدیر سایت     [email protected]  
14/10/1400
آیا همیشه رتبه های برتر کنکور در پایتخت هست ؟

یلدا جعفری

دوشنبه 13 دی 1400 | 0:44
میبخشید شما با nodejs هم پروژه انجام میدید ؟ سایت فروشگاه اینترنتی دارید که با تکنولوژی NodeJs برنامه نویسی شده باشه ؟
     مدیر سایت     [email protected]  
14/10/1400
بله ما با مشخصات فنی زیر نیز پکیج های فروشگاهی خود را ارائه میدهیم.  استفاده از NodeJsبه عنوان Server Side Programming .  استفاده از Angular 8 ( SSR ) به عنوان Client Side Programming.  مديريت پايگاه دادهMongoDB.  سيستم امنيتیJWT  بکار گيری استاندارد های W3C در کد نويسی Html و ساخت Css ها  استفاده از پلتفرم Bootstrap 4x

هادی قنبری

دوشنبه 13 دی 1400 | 0:40
سلام به شما خوبان تو نمایشگاه تهران با شما آشنا شدم . ممنون بابت وقت و مشاوره دوستانه ای که در زمینه راه اندازی سایت به من دادید . براتون آرزوی موفقیت روزافزون دارم .🌹🙏🏻

محسن همتی

جمعه 10 دی 1400 | 2:25
با سلام من چندین سال هست که برنامه نویسی کار میکنم خواستم بدونم یه چه طریق میتونم باهاتون همکاری کنم
     مدیر سایت     [email protected]  
11/10/1400
درود بر شما لطفا فرم دعوت به همکاری را در سایت تکمیل نمایید

Neda rastegar

سه شنبه 7 دی 1400 | 10:6
با سلام و احترام جسارتا من اطلاعات تماس شما را در تهران پیدا نکردم لطفا شماره تماسی جهت مشاوره طراحی سایت برام ارسال کنید . تشکر .🙏🏻
     مدیر سایت     [email protected]  
7/10/1400
سلام وقت بخیر می توانید با شماره های فوق با ما در تماس باشید . تلفن همراه: 09120924548 تلفن ثابت: 02171057376

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.