انتخاب عنوان تاثیر گذار بر سئو ویسایت

مدیر سایت

انتخاب عنوان مناسب یا تیتر مناسب مهمترین بخش از فرآیند انتخاب واژگانی است که به یک مطلب ارتباط دارند. چطور عنوان های مناسب تری انتخاب کنیم تا شانس بیشتری برای دیده شدن در موتور جستجوی Google داشته باشیم.انتخاب عنوان مناسب یکی از مهم ترین مسائلی است که باید هنگام تولید محتوا، برای سئوی وب سایت خود به آن توجه کنید. برخی از تولید کنندگان محتوا، محتوایی قوی و با کیفیت تولید می کنند، اما از انتخاب یک عنوان مناسب برای محتوا تأثیر آن در سئو غافل می شوند. حال آن که یکی از عوامل مهم در بهبود سئو و رتبه سایت داشتن عنوان مناسب برای مطالب سایت است.

عنوان تاثیر گذار بر سئو سایت


روش های انتخاب عنوان مناسب
مختصر بودن عنوان صفحه
از کلمات طولانی و یا استفاده از چند جمله در عنوان اجتناب کرده و سعی کنید در یک عبارت کوتاه و خلاصه و به صورت یک پیام مطلب را به مخاطب معرفی کنید.
استفاده از کلمه کلیدی در عنوان
پس از آن که کلمات کلیدی مقاله مورد نظر خود را مشخص کردید، باید توجه کنید که این کلمه یا کلمات در عنوان محتوا ظاهر شوند.
اجتناب از استفاده بیش از حد کلمات کلیدی در عنوان
اگرچه وجود کلمات کلیدی در عنوان مطالب بسیار مهم است اما باید توجه کنید که استفاده بیش از حد کلمات کلیدی درعنوان وب سایت گاهی موجب keyword stuffing شده و در سئوی وب سایت شما تأثیر منفی دارد.
اجتناب از عناوین تکراری
اگر چندین صفحه از وب سایت شما با یک عنوان ایجاد شوند، کاربر نمی تواند آن ها را از یک دیگر تمیز دهد، همچنین ربات های گوگل هنگام بررسی وب سایت شما با چند صفحه مواجه می شوند که عناوین یکسانی دارند و این موضوع می تواند در رتبه وب سایت شما تأثیر منفی داشته باشد.

سازگاری عنوان صفحه با محتوای آن
در انتخاب عنوان مناسب برای صفحات وب سایت خود، دقت کنید که دقیقا با محتوای صفحه سازگار باشد. برای مثال تنها زمانی از کلمات ویدئو یا جدول استفاده کنید که در صفحه مورد نظر ویدئو یا جدول وجود داشته باشد و هنگامی که کاربر وارد وب سایت شما شد بتواند ویدئو و یا جدول ذکر شده را مشاهده نماید.
عنوان پرسشی
اگر شما عنوان خود را به صورت پرسشی انتخاب کنید، کاربران بیشتری به وب سایت شما جذب خواهند شد.
معرفی محتوا در عنوان
نکته مهم این است که انتخاب عنوان مناسب برای صفحات وب سایت شما باید به گونه ای باشد که محتوای صفحه را بیان کند و مخاطب با دیدن عنوان صفحه بداند در آن صفحه چه مطلبی را مطالعه خواهد کرد.
استفاده از اعداد
عدد استفاده در شده در عنوان می تواند نشان دهنده به روز بودن مطلب باشد. همچنین استفاده از عدد برای نمایش تعداد نیز روش خوبی برای انتخاب عنوان مناسب می باشد.
تأثیر انتخاب عنوان مناسب بر سئو
اگر می خواهید وب سایت شما سئوی بهتری داشته باشد، باید علاوه بر استفاده از تکنیک های سئو، به انتخاب عنوان مناسب و جذاب برای محتوای وب سایت خود نیز دقت کنید.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.