معرفی گزینه های view insight

مدیر سایت

در واقع ما در view insight پیج خود را به صورت اختصاصی تری مشاهده میکنیم.

شما براساس این قابلیت میتوانید پست ها صفحه اینستاگرامتان را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید؛ به عنوان مثال: تعداد دنبال کننده هایی که در هفته گذشته بدست آوردید و یا از دست داده اید.
در واقع ما در view insight پیج خود را به صورت اختصاصی تری مشاهده میکنیم.

شاخص های نمایش داده شده در view insight:


1. Impressions : این شاخص به شما نشان میدهد که تبلیغات شما چندبار در صفحه نمایش کاربران ظاهر شده است.(تعداد دفعاتی که پست شما در طی 7روز گذشته دیده شده است.)
2. Reach : این شاخص بیانگر تعداد دفعاتی است که پست شما به صورت غیر تکراری(یونیک) مورد بازدید قرار گرفته است.
3. Website clicks : این شاخص به شما تعدد دفعاتی که افراد بر روی لینک آدرس سایت شما کلیک کردن کردن را نشان میدهد.
4. Profile visite : تعداد دفعاتی که پرفایل شما توسط افراد بازدید شده است را به شما نشان میدهد.
5. Follower : در این شاخص متوجه افزایش و کاهش یافتن فالورهای خود طی هفته گذشته میشوید.
شاخص های Instagram Post Insights :


6. Likes : در این شاخص تعداد لایک های پست شما قابل مشاهده است.
7. Comments : بیانگر تعدا کامنت های افراد در زیر مطلب شماست.
8. Saves : این شاخص نشان دهنده تعداد کاربرانی است که پست شما را دانلود و ذخیره کردند.
9. Actions : این شاخص تعداد کارهایی را که کاربران در نتیجه مشاهده پست شما انجام داده اند مانند بازدید از پروفایل شما کلیک کردن روی لینک وب سایت یا دنبال کردن شما نشان می دهد.
10. Discovery : این شاخص نشان می دهد بیشترین تعداد پست شما در کجا دیده شده است یا توسط جستجو کشف (discover) شده است. و تعداد افرادی که پست شما را دیده ولی شما را فالو نکرده اند.
شاخص های Instagram Stories Insights


11. Impressions : این شاخص بیانگر تعداد دفعات بازدید شده از استوری شما است. به یاد داشته باشید که می توانید چندین عکس یا فیلم را به استوری خود اضافه کنید.
12. Reach : : این شاخص بیانگر تعداد دفعاتی است که استوری شما به صورت غیر تکراری(یونیک) مورد بازدید قرار گرفته است.
13. Taps Forward : این شاخص تعداد دفعاتی را نشان می دهد که کاربر بر روی عکس یا ویدیوی Story شما ضربه می زند تا به قسمت بعدی برود.
14. Taps Back : این شاخص تعداد دفعاتی را نشان می دهد که کاربر بر روی عکس یا ویدیوی Story شما ضربه می زند تا به قسمت قبلی برود.
15. Replies : این شاخص تعداد دفعات ارسال پیام از طریق جعبه متن "ارسال پیام" در Story شما را نشان می دهد.


برای اینکه بتونید از این ویژگی تحلیل استفاده کنید کافیه اکانت اینستاگرامتون را به پیج فیسبوک تان وصل کنید.

برای ساخت یک بیزینس پرفایل اینستاگرام ویدیو زیر را تماشا بفرمایید.

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.