بهترین نکات اصلاحی برای کسب و کارتان را از مشتریان ناراضی خواهید شنید

مدیر سایت

بهترین نکات اصلاحی برای کسب و کارتان را از مشتریان ناراضی خواهید شنید .این که یک مشتری به خاطر نارضایتی سازمان ما را ترک کند، بسیار طبیعی است.
از آنجایی که ما هرگز نمی توانیم همه را راضی نگه داریم مهم این هست که چگونه بتوانیم ناراضی ها را به جمع مشتریان راضی بازگردانیم.

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.