افزایش فروش های اینترنتی خود را با توییتر تجربه کنید

مدیر سایت

افزایش فروش و بازاریابی اینترنتی از طریق توییتر

 

توییتر به عنوان ابزار فروش 
در عین حال با وجود گزینه های موجود برای بسیاری از بازاریابان اینترنتی ثابت شده که تویتر یکی از بهترین راه حل های ارسال و دریافت پیغام های تبلیغاتی بین افراد و مشتریان در سرتاسر جهان می باشد.
این روش های بازاریابی شبکه های اجتماعی به ویژه تویتر، از بهترین روش ها برای درخشیدن "پر نور" کسب و کار اینترنتی شما و آنچه ارائه می کنید، محسوب می شود.

در اینجا برخی از آمارها به شما کمک خواهد کرد تا درک بهتری از ابزار تویتر داشته باشید
1- بیش از 100 میلیون کاربر ثبت شده در تویتر وجود دارد.
2- وب سایت های رسانه های اجتماعی به طور میانگین با 300 هزار کاربر در روز در حال رشد هستند.
3- به غیر از کاربران تویتر، حدود 180میلیون بازدیدکنندهء منحصر به فرد hit و آمار وب سایت را به صورت ماهیانه بالا می برند.

تصور کنید حداقل به عنوان مثال 1٪ از این کاربران تویتر به سمت وب سایت شما هدایت شود که این مقدار معادل 100 هزار کاربر می باشد. ازاین تعداد حتی اگر 1٪ از کاربران (100 نفر) از شما خرید کرده و معامله انجام شود، در پایان ماه بمقدار قابل توجهی سود خواهید داشت.

چطور تویتر می تواند فروش وب سایت شما را بالا ببرد!

اولین روشی که تویتر انجام میدهد این است که ترافیک به سمت وب سایت شما هدایت می کند. تصور کنید پیغامی را در تویتر ارسال کرده اید که لینک آن در وب سایت شما نیز وجود دارد. سپس صدها طرفدار شما آن را در پروفایل خود re-tweet (دوباره ارسال) کرده اند.
در این صورت آدرس وب سایت شما مانند راکت موشکی به صورت آنلاین پخش خواهد شد. همچنین بسیاری از افراد به وب سایت شما مراجعه کرده و رنکینگ وب سایت شما نیز در موتور جستجو افزایش می یابد. بنابراین وب سایت شما برای افرادی که از تویتر استفاده نمیکنند نیز قابل روئیت خواهد بود. (یک تیر و دو نشان)

دومین روشی که برای افزایش ترافیک وب سایت شما وجود دارد (موجب بهبود فروش می شود) که اغوا کردن طرفداران و پیروان وب سایت شما می باشد. هرکسی خدمات رایگان را دوست دارد و هر کاری برای دریافت آن انجام می دهد. با tweet کردن یک رقابت و یا مسابقه و یا حراج، کاربران زیادی برای بدست آوردن این موقعیت به صورت آنلاین مبارزه می کنند تا قبل از هر کس دیگری چیز مناسبی را که شما ارائه می کنید، بدست بیاورند.
همچنین با گرفتن feedback از طرفداران و پیروانتان می توانید میزان فروش خود را افزایش دهید.
با استفاده از این روش قادر خواهید بود تا نقاط ضعف و قدرت محصول خود را ارزیابی نمایید. از این رو توانایی ایجاد یک راه حل برای بهبود و رفع نقاط ضعف و تمرکز بر نقاط قوت محصولات و یا خدمات وب سایت خود را خواهید داشت.
سومین روش , پیروی از روشهای دیگر بازاریابان اینترنتی در راستای ترویج یکدیگر وجود دارد، همچنین پیدا کردن افراد و پیوستن آنها به کسب و کار اینترنتی شما می تواند کمک خوبی برای تبلیغ محصولات شما باشد. صرف نظر از آنچه شما انتخاب می کنید، می توانید مطمئن باشید که می توانید در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی پول نقد به جیب بزنید.

twitter

نحوه استفاده از تویتر
استفاده از تویتر روند بسیار ساده ای دارد. همهء کاری که باید انجام دهید این است که پیغام تبلیغاتی خود را هر زمان که می خواهید در تویتر ارسال یا tweet کنید. این روش را با نوشتن مطالب و ارسال به وبلاگ و یا داشتن مهارت های لازم برای نوشتن مقالات مقایسه و امتحان کنید – tweet کردن قطعاً کار شما را راحت تر خواهد کرد. علاوه بر این نیازی به پرداخت یک سکه هم نیست! در واقع می توانید در سرتاسر دنیا پیغام خود را ارسال کرده و هیچ چیز در انتها نپردازید.

بنابراین اگر شما علاقمند در تسهیل فرآیندهای موجود در بازاریابی شبکه، بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی خود هستید، تمامی چیزی که نیاز دارید، یک حساب کاربری در تویتر و چند پیغام تبلیغاتی موثر در آن می باشد. پس از انجام این کار همه چیز را به آن مرغک آبی کوچک بسپارید!

در نتیجه با تمام موارد ذکر شده میتوان در حوزه فروش برند کوکاکولا را نیز معرفی کرد که از این روش جهت بالا بردن فروش خود نیز استفاده می کند .

10 نکته‌ی کاربردی درباره‌ی بازاریابی در توییتر:
1. توییتر برای بازاریابی مناسب است چون؛ میتوان توییت‌هایی که به محل شما نزدیک هستند را پیدا کرد.

در نگاه اول به نظر می‌رسد که ابزار جست‌وجوی توییتر خیلی پراکنده و گسترده باشد. ولی چند قابلیت مخفی هم وجود دارد که احتمالا تا حالا نمی‌دانستید و کار شما را آسان‌تر می‌کنند.
اول این‌که شما می‌توانید جست‌وجو را محدود کنید به توییت‌هایی که فقط در محلی نزدیک شما تگ شده‌اند. برای این کار به قسمت Search بروید و از سمت راست، گزینه‌ی More Options را باز کنید و روی Near you کلیک کنید. با این راه ساده می‌توانید خیلی زود بفهمید که در نزدیکی شما چه خبر است.

2. توییتر برای بازاریابی مناسب است چون؛ میتوان کلمه‌های خاص از لیست جست‌وجو را حذف کرد
درست مانند گوگل، در این‌جا هم می‌توانید با گذاشتن علامت منفی قبل از یک کلمه، آن را از لیست جست‌وجو حذف کنید. ضمن این‌که علامت منفی باید بدون فاصله از کلمه‌ی مورد نظر باشد. مثلا اگر بنویسید «TV -Sherlock» توییت‌هایی پیدا می‌شوند که در آن‌ها کلمه‌ی TV هست ولی Sherlock نیست.به علاوه، اگر یک عبارت چند کلمه‌ای را داخل گیومه قرار بدهید، دقیقا توییت‌هایی با همان عبارت کامل جست‌وجو می‌شوند.
3. توییتر برای بازاریابی مناسب است چون، میتوان آمار توییت‌های خود را مشاهده کرد
سایت توییتر این امکان را به کاربران‌اش می‌دهد که از اطلاعات مربوط به بازنشر و جواب‌های مربوط به هریک از توییت‌هایی که نوشته‌اند، باخبر باشند. به این ترتیب می‌توانید بفهمید که کدام پست‌ها پرطرفدارتر یا بحث برانگیزتر بوده‌اند.
برای این کار، روی آیکون آواتار در بالای اینترفیس توییتر کلیک کرده و از منوی دراپ داون (Drop down) که باز می‌شود، روی Analytics کلیک کنید.حالا آمار توییت‌هایی که هر ماه ارسال کرده بودید، نشان داده می‌شود. به علاوه شمار فالوئرها، منشِن‌ها، مشاهده‌ی پروفایل و غیره هم در این‌جا قابل دسترس است.
4. توییتر برای بازاریابی مناسب است چون؛ میتوان پیام‌های مستقیم از هر کاربر دریافت کرد
توییتر اخیرا امکانی را فراهم کرده که هر کاربر بتواند به دیگری پیام مستقیم ارسال کند. البته هرکسی صلاح نمی‌داند که این گزینه را فعال کند.
قبلا لازم بود تا ابتدا یک کاربر را فالو کنید تا بتوانید به او پیام بفرستید. اما حالا اگر بخواهید بدون محدودیت پیام‌های هر کاربر را دریافت کنید، به Settings > Security and Privacy بروید و گزینه‌یDirect Messages from anyone را فعال کنید.
5.توییتر برای بازاریابی مناسب است چون؛ میتوان پیش‌نمایش عکس‌ها را غیرفعال کرد
اگر می‌خواهید فیدهای توییتر شما آشفته و شلوغ نباشد، تنظیماتی را انجام بدهید که در حالت پیش‌فرض، عکس‌ها نشان داده نشوند. همچنین می‌توانید نمایش ویدیوها را هم غیرفعال کنید.
این امکان برای اپلیکیشن توییتر تعبیه شده و برای سیستم عامل‌های اندرویید و iOS قابل اجرا است.
در نسخه‌ی وب شما نمی‌توانید عکس‌ها را غیر قابل مشاهده کنید. اما با رفتن به آدرس Settings > Account می‌توانید نمایش خودکار ویدیوها (Auto-play videos) را غیر فعال کنید.
6. توییتر برای بازاریابی مناسب است چون ؛ میتوان تایم لاین را با تهیه‌ی یک لیست مدیریت کرد
با این‌که معمولا کسی به لیست‌ها توجه می‌کند ولی این‌ها امکانات خیلی مفیدی هستند که توییتر برای کاربران‌اش فراهم کرده. لیست‌ها می‌توانند عمومی باشند و همه بتوانند آن را در پروفایل شما ببینند، یا در حالت پنهان (hidden) تنظیم شوند.
در لیست، شما می‌توانید آخرین توییت‌ها از گروه مشخصی از کاربران را ببینید. این گروه مشخص می‌تواند خانواده، همکاران یا دوستان باشد؛ یا افراد مشخصی که خودتان برای لیست تعریف می‌کنید.
7. توییتر برای بازاریابی مناسب است چون ؛ میتوان آرشیو را دانلود کرد
شما می‌توانید یک کپی از تمامی توییت‌هایی که تا حالا آپلودکرده‌اید، داشته باشید. به آدرس Settings > Account بروید و روی Request your archive کلیک کنید. خیلی زود یک ایمیل از توییتر دریافت می‌کنید. در این ایمیل یک لینک وجود دارد که برای دانلوید فایل فشرده‌ی (زیپ) توییت‌های شما است.

8. توییتر برای بازاریابی مناسب است چون ؛ میتوان پروفایل را شخصی سازی کرد
‌تمامی دوستان و همکاران شما صفحه‌ی پروفایل‌تان در توییتر را می‌بینند. پس به همین ظاهر ساده‌اش قناعت نکنید و کمی رنگ و لعاب شخصی به آن بدهید.
روی نسخه‌ی وب به آدرس Settings > Design entry بروید. حالا می‌توانید رنگ و عکس‌های صفحه را به شکل دلخواه‌تان انتخاب کنید. به عنوان تصویر پس‌زمینه هم می‌توانید یکی از عکس‌هایی که توییتر در اختیارتان گذاشته را انتخاب کنید یا عکس دلخواه خودتان را آپلود کنید.
9. توییتر برای بازاریابی مناسب است چون ؛ میتوان روی پروفایل یک توییت گذاشت
شما می‌توانید یکی از توییت‌هایی که خودتان پست کرده‌اید را در بالای تایم ‌لاین‌تان قرار بدهید. به این ترتیب هرکسی که وارد پروفایل شما می‌شود، اول همین پست را می‌بیند.
در کنار هر توییتی که می‌گذارید، یک دکمه‌ی منو شکل سه ردیف نقطه‌ی افقی هست. روی منو و سپس روی pin کلیک کنید.

10. توییتر برای بازاریابی مناسب است چون ؛ میتوان تایید لاگ‌این را فعال نمود
برای افزایش امنیت حساب کاربری‌تان، به آدرس Settings > Security and privacy بروید و گزینه‌ی login verification را فعال کنید. به این ترتیب اگر کسی نام کاربری و رمز عبور شما را هم داشته باشد، نمی‌تواند از روی یک سیستم غریبه وارد حساب توییتر شما شود.
چون توییتر یک پیامک به گوشی شما ارسال می‌کند و آن کد تایید هم برای وارد شدن به حساب لازم است. البته در صورتی که به گوشی‌تان دسترسی نداشتید هم می‌توانید از backup code استفاده کنید.

 

 

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.