چطور با الگوریتم جدید اینستاگرام درسال۲۰۱۹بهتر دیده شویم؟

مدیر سایت

پست های جذاب تاثیر مستقیم در بهتر دیده شدن شما در اینستاگرام دارد

به گفته اینستا گرام تغییرات حاصل شده برای بهبود تجربه کاربر و اولویت بندی مواردی است که برای افراد دارای اهمیت است. یکی دیگر از عملکرد های این الگوریتم شرایطی را برای کاربر قرار داده تا محتوای با کیفیت بسازد و بتواند در معرض دید فالوورهای خود قرار دهد و میزان بازدید آن را افزایش دهد.
این الگوریتم سعی دارد خلاقیت را در افراد ایجاد کند تا با به اشتراک گذاشتن محتوایی جذاب بتواند علاقه مخاطبین خود را نسبت به مطالب ایجاد کرده بوجود آورد و با لایک کردن و مشاهده استوری میزان بازدید صفحه خود را افزایش دهد. اما اگر این محتوا برای مخاطب جذاب و یا شاید کاربردی نباشد این محتوا بازدید خود را برای مخاطبین دیگر ازدست میدهد و پست ها و استوری های بعدی برای آنها نمایش داده نمیشود و بازدید صفحه کاهش میابد.
به راه‌های هوشمندانه برای درگیر کردن کردن مخاطب در الگوریتم جدید اینستاگرام فکر کنید
برای ایجاد ارتباط با دنبال کنندگان سعی کنید افراد را به بخش پیام ها هدایت کنید و انگیزه ارتباط با شمارا بوجود آورید. انجام نظرسنجی، مسابقه، تکنیک های بازاریابی محتوا و ارائه توصیه‌های ارزشمند یا مطرح کردن پرسش‌های مستقیم برای پاسخگویی افراد راه‌های فوق‌العاده‌ای برای برقراری ارتباط با مخاطبین‌تان هستند.
سعی کنید ویدیو های زنده با مخاطبین خود به اشتراک گذارید واین باعث میشود مخاطب بطور زنده با شما و برند شما ارتباط برقرار کند.
در این الگوریتم جدید، اینستاگرام به مقدار زمانی که مخاطبین صرف مشاهده مطالب گذاشته شده میکنند؛ اهمیت میدهد و در تعیین محبوبیت آن استفاده میکند.
به کپشن های توجه داشته باشید کپشنی که شروع جذابی داشته باشد مخاطب را جذب میکند و باعث میشود دنبال کننده ها زمان بیشتری را روی پست شما سپری کنند. بنابرین برای ایجاد کپشنی جذاب وقت بگذارید.
استوری ها در الگوریتم 2019 :
حتی دیده شدن استوری به میزان بازدید هایی که مخاطبان از پست های شما داشته اند بستگی دارد. هرچه افراد تعامل بیشتری با استوری های اینستاگرام تان داشته باشند احتمال بیشتری وجود دارد که پست هایتان در صفحه آنها نمایش داده شود.
ارتباط دو طرفه است
اینستاگرام بر اساس انگیجمنت‌تان با فالوورهای‌تان به اولویت بندی پست‌ها می‌پردازد، کامنت‌های دریافتی‌تان را سریعا پاسخ دهید، به ویژه یک ساعت اول پس از ارسال پست، در غیر این صورت رؤیت پذیری پست‌تان به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد
به کامنت‌ها به چشم یک مکالمه بنگرید. اگر یک دوست از شما پرسشی بپرسد یا از شما تعریف کند او را نادیده نمیگیرید. پس کسانی که کامنت‌شان سوالی نیست را نیز نادیده نگیرید! اگر کامنت ارسالی فالوورهای‌تان نیازمند پاسخ نیست، برای‌شان یک قلب یا یک اموجی دیگر بفرستید. وشماهم مطقابلا برای مخاطبین خود کامنت بگذارید.
هشتگ‌ها فراموش نشود:
الگوریتم اینستاگرام همیشه به استفاده از هشتگ‌های مرتبط و خاص بها داده است، بنابراین هشتگ‌های خاص بیشتری ایجاد کنید و از هشتگ‌های محبوب استفاده کنید.
زمان پست گذاری:
اگر زمانی پست‌تان را ارسال کنید که اکثر فالوورهای‌تان آنلاین هستند، شانس بهتری برای دریافت سریع‌تر لایک و کامنت خواهید داشت.

برای این‌که انگیجمنت‌تان را بیشتر کنید، زمان ارسال پست‌های‌تان را با زمان فعالیت فالوورهای‌تان تنظیم کنید. اگر هنوز ایده‌ای در این زمینه ندارید، می‌توانید از insights اینستاگرام برای تشخیص بهترین زمان پست گذاری استفاده کنید.

 الگوریتم 2019 اینستاگرام

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.