9 کلید برای تولید محتوای بهتر در سئو

مدیر سایت

اگر محتوای وبسایت خود را برای سئو با کلمات کلیدی هدفمند بهینه سازی نکنید...

 

 

1 - از افراد معتبر نقل قول کنید و کلمات کلیدی هدفمند استفاده کنید

اگر محتوای وبسایت خود را برای سئو با کلمات کلیدی هدفمند بهینه سازی نکنید در اختیار افراد مورد هدف قرار نخواهد گرفت.

منظور از کلمات کلیدی هدفمند چیست؟

اینها اصطلاحات و عباراتی هستند که از طریق مخاطبان  و نسبت به طرز فکرشان مورد جستجو قرار میگیرد.

 

برای پیدا کردن این عبارات ابتدا باید بیاموزید که:

  • مخاطبان شما از چه طبقه ای هستند؟
  • به چه نوع اطلاعای نیاز دارند؟
  • چرا به ان اطلاعات نیاز دارند؟
  • از کدام کلمات کلیدی برای جستجوی اطلاعات خود استفاده میکنند؟

این ممکن است کمی زیاده روی باشد، امادر واقع اگر انها را به وظایف کوچکتر تقسیم کنیم اینطور به نظر نمیرسد:

جستجوی کاربران: ان دسته از کاربرانی که در جستجوی انچه که شما ارائه میدهید هستند را شناسایی کنید. سپس محل فعالیت انها را مشخص کنید.با انها ارتباط برقرار کنید. نظرسنجی کنید. اطلاعات شخصی و اولویتهای انها را بیرون اورید. جمعیت شناسی کنید وتعداد انها را مشخص کنید.

  1. جستجوی کلمات کلیدی: کلمات کلیدی خود را سودمند و مرتبط با تخصص، محصولات، و خدمات خود و کلمات مورد هدف مشتریان انتخاب کنید.
  2. جستجوی عناوین : رتبه خود را از طریق عناوین محتوایی که از طریق کلمات کلیدی هدفمند جستجو کرده اید و انچه که مخاطبان برای یاد گیری و یا دانستن نیاز دارند بالا ببرید.

 

2 – بر روی قابل خواندن بودن تمرکز کنید.

محتوای سئو که در صدر SERPs میباشند شامل ویژگی هایی از قبیل:

انها به صورت باور نکردنی قابل خواندن میباشند.

زمانی که مخاطبان شما بر روی لینکهای شما کلیک میکنند، هر کدام از عناصر صفحه شما باعث ماندن انها در صفحه و خواندن مطالب شما میشود.

و هنگامی که انها در صفحعه شما مانده و مطالب شما را میخوانند برای گوگل بسیار مهم میباشد.

این علامت که، (این صفحه مناسب قسمت پرس و جو میباشد! کاربران اطلاعاتی مورد نظر خود را در این صفحه یافته اند!)

به این علامت Dwell time گفته میشود. Dwell time به زمان سپری شده بین کلیک کردن بر روی نتیجه جستجو و ورود به لینک مورد نظر و هنگامی که به صبحه جستجو باز میگردید گفته میشود.

 

قابل خواندن و بودن و بالا بردن  Dwell time به موارد دیگری وابسته است:

  • وضوح
  • سازمان
  • علمی بودن
  • ساده بودن

برای خوانا بودن محتوای شما باید توانایی انتقال مفاهیم را به کاربران داشته باشد.

و زمانی که محتوای شما برای افراد بیشتری قابل فهم باشد، کاربران زمان بیشتری در صفه شما خواهند ماند، که در به رتبه شما در گوگل کمک خواهد کرد.

 

3 – مطالب خود را عمیق تر شرح دهید

در سال 2019 سئو بسیار متمایل به سمت تولید محتوایی میباشد که به صورت عمیق تر و مفصل تر درباره موضوعات بحث میکنند.

این کار برای بالا بردن رتبه بسیار مناسب است زیرا گوگل قویا بر روی کیفیت محتوا متمرکز میباشد.

با مقایسه کارایی سئو در تعداد زیادی از وبسایتها انهایی که محتوای خود را بر اساس کیفیت ارائه کرده اند در مدت یک سال رتبه انها افزایش قابل قبولی داشته اند. و سایتهایی که در سئو ضعیف تر عمل کرده اند در مقایسه با انها رتبه های کمتری داشته اند.

علاوه بر این رتبه بندی ها بر اساس محتوای با کیفیت همچنان در حال پیشرفت خواهد بود.

حال چگونه باید به صورت عمیق تر به طولید محتوا بپردازیم؟

در بلاگها مطالب طولای تری را بنویسید.تقریبا 2000 کلمه یا حتی بیشتر.

به دنبال سرفصلهایی بگرید که از زوایا و مطالب گوناگونی برخوردار باشد.

مطالب راهنمایی نهایی بنویسید.

از تحقیقات سطح بالا استفاده کنید. به جای جستجوی سریع مطالب در گوگل از مقاله های گوگل یا از مقاله های صنایع دیگر برای جستجوی مطالب استفاده کنید.

 

4 – سرعت صفحات خود را بالا ببرید

یک روش ساده برای بالا بردن سئو در سال 2019  بالا بردن سرعت لود صفحات میباشد. به صفحات خود برای لود و نمایش سریعتر کمک کنید.سرعت پایین در لود صفحات برای دیدن محتوای شما کاربران را برای خواندن محتوا در صفحه مایوث خواهد کرد.چه کسی میخواهد منتظر بماند برای لود وبسایت؟

بر اساس گزارشی از BBC نیمی از خریدارن هنگام خرید دوست ندارند که بیش از 3 ثانیه برای لود صفحات منتظر بمانند.

بر اساس تحقیقات گروه نرمن نیلسون گفته میشود که اکثر کاربران بین 10 تا 20 ثانیه انتظار برای لود صفحه را ترک خواهند کرد.

 

5- بر روی ظاهر سایت سرمایه گذاری کنید

بر اساس تحقیقات Skyword مقالاتی که دارای تصاویر میباشند 94 درصد محبوبتر از مقالات بدون تصویر هستند و دیده میشوند. به این دلیل که ما به معنای واقعی با تصاویر ارتباط بر قرار میکنیم و به انها پاسخ میدهیم. هرچند در برخورد با یک طراحی خوب، تصاویر با کیفیت بالا در محتوای شما بسیار موفق تر از استفاده از تصاویر تصادفی و عکسهایی که بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند میباشد.

محتوای شما باید منسجم، حرفه ای، معتبر و با تصاویر مناسب باشد که ایده بسیار خوبی برای داشتن یک سئو خوب میباشد.

 

6 – حقایق را ارائه دهید.(مطالبتان مستند باشد)

 این روزها در اینترنت ادعاهای عجیب و غریب درباره متخصص بودن بدون ارائه اطلاعات جهت تایید بسیار ساده است.

بدین معنی میباشد که کسانی که بع ارائه حقایق، منابع و داده ها در محتویات خود میپردازند به راحتی و با تفاوت میتوانند در سئو بهتر از دیگران عمل کنند.

کلید ارائه مطالب قابل اعتماد تحقیق است

 

7- رویدادهای ویژه در قالب محتوا

رویدادهای ویژه هزاران برابر مورد توجه SERPs قرار دارد که همچنان در سال 2019 ادامه خواهد داشت.هنگامی که کاربر سوالی از گوگل میپرسد این قسمتهای کوچک از اطلاعات ممکن است در صفحه نتایج جستجو نشان داده شود.

همچنین شما میتوانید رویدادهای ویژه را در قسمت بالای صفحه، که یک قسمت بسیار مناسب میباشد قرار دهید.

به این دلیل که رویدادهای ویژه  تمامی ترافیک را به خود اختصاص میدهد.

 

برای افزایش ویژگی محتوا در رویدادهای ویژه روشهایی وجود دارد که میتوانید ان را امتحان کنید:

  • به سوالات در محتوای خود به روشنی پاسخدهید.
  • محتوای خود را تا حد امکان با بالا کیفیت ارائه دهید.
  • در لیستها از اعداد و بالت استفاده کنید.
  • شامل امار و داده باشد.
  • ساختار محتوا منطقی باشد.

 

8- متخصص باشید

این روزها گوگل میزان قدرتمندی و تخصص نویسندگان را بیش پیش میسنجد.

مشهور بودن بسیار مهم است

اخیرا راهنمای ارزیابی کیفیت خود را به روز رسانی کرده است، پیشینه اشخاص و تولید کنندگان محتوا هر دو در کیفیت یک صفحه دخالت دارند.

اعتبار مدارک میتواند شامل:

تجربه اولین نفر(شما برای 10 سال تلاش کرده اید و و یک کتاب تخصصی را منتشر میکند و یا یک سوار کار با تجربه هستید و همچنان می اموزید)

وبسایت ها درباره شما چه میگویند(مرور افکار، اتاقهای گفتگو و تبادل نظر، نویسندگان، اخبار و مقالات ویکیپدیا )

و در اخر دارا بودن بخش درباره صفحه در وبسایت و همچنین دارا بودن بخش بیوگرافی در وبسایت برای معروفیت بسیار ضروری میباشد.

 

9- تحقیقات اصلی انجام دهید

تحقبقات اصلی یک لینک بسیار جذاب در محتوا و سئو میباشد.

اگر یک امار جدید از مطالعات، اطلاعات و تحقیقات در بخش خود داشته باشید میتوانید فرصتهای بسیاری برای برقراری ارتباط وبسایتهای دیگر با شما جهت تبادل یافته ها ایجاد کنید.

بر طبق گزارشات فروش یک موسسه تحقیقات بازاریابی در سال 2018، 56درصد از بازاریابهایی  که از طحقیقات واقعی در محتوای خود  استفاده میکنند گفته میشود نتایج دریافتی از حد انتظار انها بالا تر بوده است.

در بالاتر از ان:

در 74 درصد از گزارشات امده است که بیشتر ترافیک وبسایتها به خاطر طحقیقات واقعی میباشد.

63 درصد دیگر گفته شده است انها مطالبی که دیگران ارسال کره اند را دنبال میکنند.

نیاز به گفتن نیست که تحقیقات یک روش فوق العاده برای ارتقا سئو میباشد.

چند ایده تحقیق :

  • یک مورد تحقیقاتی بر اساس مطالعات بر روی موفقیت و یا ناموفق بودن برند خود انتخاب کنید.
  • ایده خود را در نظر سنجی قرار دهید و نتایج او را تفسیر کنید.
  • داده ها و معیارهای خود را تجزیه و تحلیل کنید و یافته های خود را در سایت قرار دهید.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.