چگونه صفحات مرتبط بسازیم؟

مدیر سایت

یک روش ساخت صفات مرتبط در سال 2019 تشخیص مشکلاتیست که نیاز به ارائه راه حل و تولید محتوایی میباشد که ایرادات را حل کند. این نکته میتواند مهمترین بخش ساخت ارتباط صفحات باشد.


 


1. افزایش تعامل از طریق صفحات ارائه راه حل


یک روش ساخت صفات مرتبط در سال 2019 تشخیص مشکلاتیست که نیاز به ارائه راه حل و تولید محتوایی میباشد که ایرادات را حل کند. این نکته میتواند مهمترین بخش ساخت ارتباط صفحات باشد.
بر طبق گفته برخی افراد ساخت ارتباط میان صفحات و ساخت یک صفحه کار دشواری میباشد. این مطلب درست است. به همین دلیل ساخت ارتباط با صفحات ارائه راه حل یک روش پایدار به حساب می اید.
به این نکته باور داریم که در اصل کمتر افرادی بلاگ ها را مطالعه میکنند.نوع دیگری از ارائه محتوا بروی تلفنهای همراه میباشد که کارایی خوبی را دارند و جایگزین بلاگها شده اند. محتوای روی وبسایتها مانند اینستاگرام، یوتیوب و سایر وبسایتها.
محل ایرادات مخاطبان خود را مشخص کنید، سپس با ارائه مطالب مربوط با ایراد ا را حل کنید. محتوای خود را بر طبق زمینه نیاز مخاطبان انتخاب کنید.



2. مخرب نباشید، مفید باشید


مفید بودن یک کلید میباشد. این مطلب با لینکهای وابسته روشهای مخرب متفاوت میباشد. استراتژی لینکهای مخرب به طور کلی بر روی محرک های بیهوده و قسمتی از انچه که از ان به عنوان تکنیک حواسپرتی مطرح شده است، استفاده میکند.
در نتیجه این گستردگی و گوناگونی محتوای نامناسب وبسایت ها که در اختیار کاربران قرار گرفته است و ممکن است به اندازه مطالب مناسب مفید واقع نشود اما برای کاربران بسیار هیجان انگیز تر از مطالب مفید میباشد.
مطالب مخرب در قالب مسائل جنسی و با کمیت بالا ارائه میشوند. سئو میتواند تمامی لینکها را از طریق کمپین های نامناسب تحت تاثیر قرار دهد. اما ایا رتبه بندی را هم تحت تاثیر قرار میدهد؟
تولید لینک به معنای کمیت ایجاد لینک نمیباشد، تولید لینک بر پایه رتبه بندی و افزایش  لینک های فروش میباشد.
ماندگاری لینک های سرگردان در الگوریتم گوگل بر اساس نتایج جستجو میباشد.
کمیت لینکها اهمیت زیادی ندارند.به همین دلیل وبسایت هایی که مطالب نامناسب منتشر میکنند، از استراتژی افزایش و تولید لینکهای مخرب و طعمه استفاده میکنند.
به عقیده ما بهتر است که شما بر روی تولید مطالب مفید که کاربران به دنبال ان هستند و انها را به اشتراک میگذارند یا به دیگران معرفی میکنند و لینک ان را در وبسایت خود قرار میدهند، متمرکز شوید. این نشانه موفقیت استراتژی تولید لینک میباشد.



3. با کاربران ارتباط برقرار کنید نه وبسایتها


یک استراتژی در سئو وجود دارد که بیانگر این است که ارتباط با دیگر رقیبان بسیار مفید میباشد. این یکی از باورهای  مرتبط است که برخی به صورت پیوسته این کار را انجام میدهند. موتور جستجو ها در حال تغییر میباشند همچنین سئو.
بر قراری ارتباط با افراد در پشت صحنه وبسایت احساس متفاوتی را ایجاد میکند. این یکی از کارهایی است که برای خود و مخاطبان باید انجام دهید.برقراری روابط دوستانه یک استراتژی پیروز میباشد.
در همایشها شرکت کنید. به نمایشگاههای افراد مبتکر بروید. با افراد مهم در ضمینه تخصصی خود ارتباط برقرار کنید. با افرادی که در ضمینه کاری شما شخص مهمی هستند ارتباط دوستانه برقرار کنید.
بسیار مهم است که یاد بگیرید که گوش دهید. برقراری روابط بر اساس گوش دادن به دیگران شکل خواهد گرفت.جالب بودن برای دیگران و در روابط سازنده است .



4. Link Begging

Link begging  یک روش قدیمی میباشد اما بسیار موثر. بهترین روش برای ملاقات فرد دیگر نزدیک شدن و گفتن کلمه سلام میباشد.
این مهم ترین راه برای بالا بردن رتبه خود میباشد. خود را بیش از شکست برای پیروزی اماده کنید.
پیروزی خود را اندازه گیری نکنید. زیرا در طول مسیر فرصتهایی برای با کیفیت بودن را از دست خواهید داد.

5. وبسایتی شوید که ازشما درخواست اشتراگ گزاری داشته باشند
چه نوع مطالبی مرتبط با مطالبی میباشد که میخواهید به اشتراک بگذارید؟ مدیران شرکتها باید در کنفرانس های مربوط به سئو شرکت کرده و و جهت بهینه سازی سئو و بالا بردن رتبه وبسایت از متخصصان درخواست کمک کنید. وقتی که شما به فرومهای مختلف درخواست میدهید انها به شما سرویسهای تبلیغاتی را با مدت محدودی ارائه خواهند کرد. ما برای برقراری ارتباط با دیگر افراد در یک بازه زمانی و بالا بردن رتبه وبسایت شما کمک خواهیم کرد.

 

5. وبسایتی شوید که ازشما درخواست اشتراگ گزاری داشته باشند

چه نوع مطالبی مرتبط با مطالبی میباشد که میخواهید به اشتراک بگذارید؟ مدیران شرکتها باید در کنفرانس های مربوط به سئو شرکت کرده و و جهت بهینه سازی سئو و بالا بردن رتبه وبسایت از متخصصان درخواست کمک کنید. وقتی که شما به فرومهای مختلف درخواست میدهید انها به شما سرویسهای تبلیغاتی را با مدت محدودی ارائه خواهند کرد. ما برای برقراری ارتباط با دیگر افراد در یک بازه زمانی و بالا بردن رتبه وبسایت شما کمک خواهیم کرد.


بر روی افراد متمرکز شوید


زمانی که لینکها با الگوریتم گوگل هماهنگ میشوند، گوگل نسبت به لینکهای ساخته شده حساس شده این نشان دهنده یک استراتژی تولید لینک میباشد. در این زمان گوگل بر روی کاربران، را حل ها و جایگاهها متمرکز میشود و اینگونه رویه تولید لینک به خوبی رو به رشد خواهد بود.
میدانیم که تمرکز بر روی افراد روش پیش پا افتاده ای میباشد اما یک زمینه علمی در این باره وجود دارد.دلیل اصلی این است که الگوریتم گوگل بر اسا نیازهای شخصی کاربران شکل گرفته است .
تمامی روشهای گفته شده برای سازماندهی و ایجاد اعتبار، افزایش بازدید، و شناساندن وبسایت شما میباشد. تمامی اجزا با یکدیگر در ارتباط میباشند و بر روی افراد و کاربران متمرکز شده اند.
تفاوت بسیاری میان تمرکز بر روی کلمات کلیدی، کمیت وجود دارد. اما تجربه نشان میدهد که در تولید لینک موتور های جستجو در پاسخگویی به کلمات کلیدی و کمیت  لینکها دیگر واکنی نشان نمیدهند.
این یک تجربه است که تمرکز بر روی نقل قول مطالب به صورت طبیعی، اشتراک گذاری در محیط های اجتمایی و در صدر تمام اینها برند سازی  برای ساخت لینکهای فروش و بالا بردن ترافیک بسیار مفید میباشد.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.