50 ایده جهت کمک به افزایش فالورها در اینستاگرام

مدیر سایت

این پست 50 ایده جهت کمک به افزایش فالور ها و اینکه چگونه از طریق پستهایتان در تعامل باشید را در اختیار شما قرار میدهد.شما متوجه خواهید شد بسیاری از ایده هایی که به ان اشاره میشود، بر روی چگونگی افزایش تعاملات (likes and comments)که طبیعتا در اخر منجر به افزایش فالور میشود.

50 ایده جهت کمک به افزایش فالورها در اینستاگرام

این پست 50 ایده جهت کمک به افزایش فالور ها و اینکه چگونه از طریق پستهایتان در تعامل باشید را در اختیار شما قرار میدهد.شما متوجه خواهید شد بسیاری از ایده هایی که به ان اشاره میشود، بر روی چگونگی افزایش تعاملات (likes and comments)که طبیعتا در اخر منجر به افزایش فالور میشود.

همانطور که استراتژی های زیر را پیاده سازی می کنید، در نظر داشته باشید که جایگزینی برای نمایش تصاویر جذاب، خلاق و مرتبط که مخاطبان شما دوست دارند، جایگزین نمی شود. از نکات زیر استفاده کنید. فراموش نکنید که تعامل همیشه باید هدف اصلی شما باشد.

 

1- از هشتگ هایی که به افزایش فالور استفاده میکنند استفاده کنید :

#ff (follow friday) #instafllow #l4l (like for like) #tagforlike and #followback

2- با فالو کردن صدها عکس به صورت اتفاق از افراد دیگر را در دستور کار قرار دهید. تست این استراتژی نشان داده است به ازائ هر 100 لایک عکس به صورت رندم 6 نفر به فالور ها اضافه شده است.

3- در اینستا گرام رقابت داشته باشید.یکی از راههای ساده پخش پستهای رقابتی میباشد و سپس  درخواست فالو جهت دیدن پست مورد نظر.

4- اکانت اینستاگرام خود را در دیگر صفحات اجتمایی قرار دهید و از انها درخواست کنید بار دیگر شما را فالو کنند.

5- عکسهای دیگر کاربران را لایک کنید و در زیر پست انها نظر خود را اعلام کنید .این روش کاملا طبیعی برای افزایش فالور میباشد.

6- از هشتگهای مورد علاقه دیگران جهت نمایش در جستجو ها استفاده کنید. برخی از مورد علاقه ترین ها  عبارتند از :

#love - #instagood #tbt #photooftheday

7- مطالب خود را در ساعت 2 پیش از ظهر یا 5 بعد از ظهر در اینستا قرار دهید.بررسی نشان میدهد موثر ترین زمان برای قرار دادن مطلب در این زمان میباشد.

8- جستجو کسانی که از هشتگ #followme #likeforlike و فالو کردن انها باعث افزایش فالورهای شما میشود چون انها هم شما را فالو خواهند کرد.

9- به خاطر داشته باشید که کیفیت تحت تاثیر کمیت میباشد.اکانت خود را ویرایش کرده و فقط عکسهای مناسب را قرار دهید. هیچ کس اکانت هایی با صدها عکس بی هدف از غذا ها و دیگر عکسهای اتفاقی را فالو نخواهد کرد.

10- از فیلتر mayfair استفاده کنید.بر اساس بررسی های Fortune 500 Instagram Report  موثر ترین و بهترین فیلتر برای بازار یابها میباشد.

11- مطمئن شوید بخش بیو را با کلمات مرتبط، هشتگ و لینک سایت خود تکمیل کرده اید. با این حال پستهای اسپم منتشر نکنید.این تضمین کننده ان است که هر کس مطالب شما را بخواند به جمع فالورهای شما میپیوندد.

12- در کپشن درباره عکس ها نظر خواهی کنید. یک راه بسیار خوب برای افزایش تعامل میباشد.

13-  در روزهای تعطیلی پست های خود را بارگزاری کنید. چون مطالب شما بیشر دیده میشود .

14- ثابت قدم باشید.بدانید به چه دلیل مطالب را اشتراک میگزارید و درباره چه کسی مطلب ارسال میکنید. درباره اینکه چکونه از این بستر در جهت داشتن یک سیر سعودی جهت افزایش فالور به صورت طبیعی ثابت قدم بماید.

15-  در کپشن فالور های خود را به تعامل داشتن دعوت کنید.فالور های خود را جهت داشتن تعامل به فعالیت بیشتر دعوت کنید. (نظر خود را درباره عکس به صورت کامنت بیان کنید)

16- اغلب از گذاشتن پست ترس نداشته باشید. زمانی که از کارهایتان انتظاردارید و بارها  در روز پست کرده اید اما کمترین میزان تعامل را داشته اید، بررسی ها نشان میدهد که دلیل ان پست ها نمیباشد.بر اساس Union Metrics هیچ رابطه ای میان عکسهای ارسالی و برقراری تعامل وجود ندارد.حداقل برای شما امتیاز منفی وجود نخواهد داشت.

17- کاربرانی که به شما پیشنهاد میشوند را فالو کنبد.به بخش تنظیمات خود رفته و بر روی ایکون gear icon در پایین صفحه سمت راست کلیک کنید.بر روی find and invite friends کلیک کنید و بعد روی کاربران پیشنهادی کلیک کنید.

18- از piqora برای کمک به این که چه نوع عکسهایی برای بالا بردن تعامل مناسب است استفاده کنید سپس تعداد زیادی از انها را ارسال کنید.

19- از geotag استفاده کنید به خصوص اگر شما کسب و کار محلی دارید.وقتی شما در عکسهای خود از geotag استفاده میکنید بقیه کسانی هم که در منطقه شما عکسهای خود را تگ میکنند میتوتوانند عکسهای شما را ببینند.این یک راه بسیار خوب برای جلب توجه برای کاربران محلی میباشد.

20- از Later  جهت زمانبندی و در دسترس قرار دادن پستهای اینستاگرام استفاده کنید. همواره اشتراک گذاری پست راهی برای افزایش شمارش فالورها در هر زمان میباشد.

21- تعامل واقعی. تمام روشها ،ترفندها و استراتژیها نمیتوانند با تعامل واقعی در این زمینه رقابت کنند. با هدف عکسها را لایک کنید و کامنتهای هوشمندانه ارسال کنید.به صورت منظم افراد را برا فالو کردن پیدا کنید. با انها در تعامل باشید با پاسخ به کامنتها و سوالات.

22- چند عکس از دانشگاه جهت تعامل بیشتر را جدا کنید.ازPicFrame جهت داسازی چند عکس و ویدیو استفاده کنید.

23- از یک اکانت معتبر بخواهید تا محصولات شما را tag کند.اگر یک اکانت معتبر در اینستاگرام میشناسید که از محصولات شما استفاده کرده است از او بخواهید که شما را یاد اوری کند.این کار نتایج خبی را در پی خواهد داشت.

24- عکسهای به رنگ ابی را ارسال کنید برخی بررسی ها نشان داده است که عکسهای به رنگ ابی 24% محبوبتر از رنگهای نارنجی و قرمز هستند.

25- در روزهای 4شنبه پست ارسال کنید. تصاویری که در وسط هفته ارسال میگردد مقدار بیشتری مورد توجه قرار میگیرند نسبت به پستهای ارسالی در روزهای دیگر.

26- در قسمت caption از کلمه comment استفاده کنید. بررسی ها نشان داده است که پستهایی که دارای این کلمه هستند نسبت به پستهایی که در انها از این کلمه استفاده نشده است مقدار قابل توجهی بیشتر کامنت دریافت میکنند.

27- در عکسهای خود از چهره استفاده کنید.تصاویری که در انها چهره وجود دارد 35% بیشتر از بقیه لایک دریافت کرده اند نسبت به عکسهای بدون چهره.

 28- افرادی که مرتبط با عکس هستند را tag کنید.مطمئنن عکسها در قسمت feeds به ان شخص نمایش داده میشود. و مطمئنن لایک بیشتری دریافت خواهد کرد.

29- هرچه روشنتر بهتر. عکسهایی که 65 تا 85% روشنتر هستند 24% بیشتر نسبت به کسانی 45% روشنایی دارند لایک دریافت خواهند کرد.

30- یک هشتگ برند برای خود بسازید.با هشتگ خود بیشتر دیده شوید و فالور های خود را تشویق به استفاده از ان کنید.تشویق کردن فالور ها باعث افزایش تعامل بیشتر با برند شما میشودو در یک زمان بازدید های شما افزایش میابد.

 31- عکسهای پشت صحنه را به اششتراک گذارید. تصویر عوامل پشت صحنه برند خود را که در حال فعالیت میباشند برای فالورهای خود به اشتراک گذارید.

32- یک مهمان را دعوت کنید و در اکانت خود درباره شخص مطلب ارسال کنید.اگر شما با کاربری در اینستا ارتباط موثری دارید از ان شخص دعوت کرده و یک پست در نظر بگیرید.        این مطمئنا یک استراتژی موثر برای بالا بردن تعامل میباشد.

33- تصاویر تولید شده توسط کاربران را اشتراک گذارید.تصاویر فالورهای خود را دوباره ارسال کنید به خصوص کسانی که مطالب شما را دوباره اشتراک میگذارند.این کار میتوتند به خوبی دیگران را به انتشار تصویر محصولات شما تشویق کند.

34- فیلتر ها را کنار بگذارید.ببرسی ها نشان داده است تصاویر بدون فیلتر بیشترین تعامل را دارا بوده اند.

35- اکانت اینستاگرام خود را به لیست افراد ایمیل خود معرفی کنید. به صورت دوره ای یک تصویر در قسمت خبرنامه اکانت اینستاگرام خود قرار دهید.

36- نام کاربردی اکانت اینستاگرام خود را به صورت فیزیکی معرفی کنید.مانند نشانه ها –برچسبهای روی ماشین- کاتالگ ها و ...

37- تمام دوستان خود در فیس بوک را در اینستاگرام فولو کنبد که خیلی از انها شمارا فالو خواهند کرد.این کار را به سادگی انجام دهید.به اینستاگرام خود وارد شوبد و در قسمت پروفابل بر روی سه نقطه که در بالا سمت راست قرار دارد کلیک کرده find friend را انتخاب کرده و سپس دراین قسمت دوستان خود در facebook را پیدا کنید.

38- عکسها دارای چهارچوب و ساختار باشد. عکسهای دارای چهارچوب  125% بیشتر لایک میشوند.

39- داستان بگویید. در توضیحات عکس یک داستان بنویسید. در انتشار عکس یک ارتباط هیجان انگیز به همراه یک داستان جذاب بسیار مورد توجه تر قرار میگیرد.

40- اگر شما در یک رویداد لحظه ای قرار گرفتید و تصویر از ان رخداد ثبت شد کاربران شناخته شده اینستاگرام را جهت بیشتر دیده شدن و استراک گذاشته شدن تگ کنید.

41- از Iconosquare برای مورد توجه قرارگرفتن اکانت خود استفاده کنید.عکسهایی که بیشتر مورد توجه قرار میگیرند وتوسط دنبال کنندگان اغلب بیشتر پخش میشوند استفاده کنید.

42- از ادیتور های عکس جهت بریدن عکسها استفاده کنید. به عکسها فریم و افکت اضافه کنید.

43- از کلمه like در توضیحات پست استفاده کنید. بررسی ها نشان داده است لایک 89% افزایش میابد .

44- ایده – اماده سازی ،سپس عمل کردن. تاثیرگذار ترین چیز در زندگی مصمم بودن است  و این بهترین شانس برای موفقیت است. برای اینکه چگونه در اینستاگرام فعالیت داشته باشید یک ایده بسازید.برای فعالیت های خود یک زمانبندی در نظر بگیرید.

45- تصاویر با ذکر منبع ارسال کنید. تصاویر با زکر منبع در اینستاگرام بسیار گسترده است .با استفاده ابزار تصاویر انگیزشی و طنز و الهام بخش را باز ذکر منبع ارسال کنید.

46- اکانت اینستاگرام خود را به لیست کانتکت خود متصل کنید. در تنظیمات اینستاگرام در قسمت  find friend گزینه contact list را انتخاب کنید.

47- شبکه و تاثیر گذاری اینستاگرام.هشتگهای مرتبط با کسب و کار خود را جستجو کنید و با دقت کاربرانی با تعداد فالورها و تعامل بالا را انتخاب کنید.در زیر پستها کامنتهای هوشمندانه ارسال کنید و شروع گسترش  ارتباط کنید. هرگز نمیدانید که این ارتباط  شما را به کجا خواهد رساند.

48- از ابزار انالیز جهت بررسی امار تاثیر پستها بر روی افزایش یا کاهش فالورها استفاده کنید.

49- با استفاده از دیگر کاربران خود را معرفی کنید. کاربرانی را بیابید که تعداد فالور های یکسانی داشته باشید.به صورت مکمل برای افزایش تعامل یکدیگر را mention و  shout out کنید.

50- از طریق هشتگهای خاص یک ارتباط بسازید. یک چالش یا یک کمپینگ که باعث برقراری ارتباط و مشارکت میشود راه اندازی کنید و یک هشتگ خاص برای ان در نظر بگیرید.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.