مزایای پینترست در بهینه سازی سایت (سئو)

مدیر سایت

مزایای پینترست در بهینه سازی سایت (سئو)

 

همانطور که میدانید  کلمه پینترست از دو واژه  پین( pin) بمعنی سنجاق کردن و اینترست  (interest )بمعنی جالب ، تشکیل شده است ، پس مشخص است که پیتترست  امکان سنجاق کردن ( اشتراک گذاردن ) مطالب و عکس  و فیلمهای جالب برای کاربران در  دنیای مجازی را فراهم می اورد.

در واقع هدف پینترست ارتباط دادن کاربران در تمام نقاط دنیا بواسطه چیزهائیست که برایشان جالب است.

 

 

اما  چگونه میتوان از این مزیت در راه بهینه سازی وب سایت خود بهره گرفت:

 

  • پینترست با افزایش تعداد بازدید کاربران باعث بالا رفتن تعداد مشتریان افزایش ترافیک سایت و بازدید کاربران و بالطبع رتبه سئو سایت خواهد شد .

 

  • وجود دکمه "pin"  که کاری شبیه  دکمه( Like  )را در فیس بوک و (+1 ) را در  گوگل پلاس دارد. سبب میشود که کاربران براحتی مطالب مورد علاقه خود را در شبکه متشر کنند که این امر به بازاریابی آنلاین شما کمک قابل توجهی مینماید. چرا که لایک کردن محتواها و عکس های خوب شما کنجکاوی کاربران را برای بازدید از وب سایت شما  افزایش می دهد.

 

  • از آنجا که با داشتن یک حساب در پینترست ،امکان دسترسی آسان به حساب فیس بوک و تویتر بطور همزمان برایتان امکانپذیر است،لذا این امر شانس بیشتر دیده شدن شما را  در فضای مجازی دو چندان می کند.

 

  • بهره گرفتن از منوی Lead Generation ،که کمک به تولید مخاطب (Lead) میکند و بالطبع، باعث افزایش بالقوه مخاطبین یک وب سایت میشود .

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.