چگونه سرعت ایندکس مطالب در گوگل را افزایش دهیم؟

مدیر سایت

بالا بردن  سرعت ایندکس مطالب در گوگل یکی از نکات مهم می باشد برای همین اکثر مدیران وب ...سایت ها به دنبال این می باشند

بالا بردن  سرعت ایندکس مطالب در گوگل یکی از نکات مهم می باشد برای همین اکثر مدیران وب سایت ها به دنبال این می باشند تا با روش های متفاوت سرعت ایندکس وب سایت خود را بالا ببرند، ایندکس کردن مطلب به این معنی می باشد که صفحه یا مطالب ایجاد شده توسط ربات گوگل یعنی گوگل بات مشاهده و ذخیره شود و در صورتی که مطلب شما برای گوگل ایندکس شود این امر میتواند باعث شود تا مطالب شما در صورتی که جستجو بر روی آن انجام گیرد نتیجه به نمایش گذاشته شود.

در صورتی که وب سایت شما دارای مطالب ایندکسی بالایی باشد مطمئنا این امر میتواند باعث بالابردن سئو سایت شود و در صورتی که سئو بالا رود رتبه های بالا توسط موتورهای جستجوگر به شما تعلق خواهد گرفت در ادامه شما با روش هایی آشنا خواهید شد که این روش ها میتواند تا مقدار زیادی سرعت وب سایت شما را بالا ببرد.

سعی کنید برای اینکه وب سایت شما  بهتر توسط موتورهای جستجوگر پیدا شود وب سایت خود را در موتورهای جستجوگر ثبت نمایید برای این کار میتوانید از وبمستر موتورهای جستجوگر استفاده کنید.

 نقشه سایت را ایجاد کنید و آنرا در وبمستر موتورهای جستجوگر ثبت نمایید چرا که هر تغییری در آن به وجود  آید فورا ربات های موتورهای جستجوگر باخبر خواهند شد.

لینک های مطالبی را که ایجاد کرده اید به اشتراک بگذارید این کار را میتوانید در فروم ها و شبکه های اجتماعی انجام دهید این امر تاثیر مهمی در افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر دارد.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.