معرفی روشهایی که باعث انقلاب در آینده تکنولوژی می شوند (قسمت دوم)

مدیر سایت

در این قسمت ادامه روشهایی که باعث انقلاب در آینده تکنولوژی می شوند را معرفی میکنیم

 

 

6-خبری از واقعیت مجازی نخواهد بود

سایمون برگ از شرکت Ceros

هنوز مشخص نیست که چه تکنولوژی چقدر تاثیر بر آینده دنیای دیجیتال خواهد داشت، اما واقعیت مجازی نقش به سزایی در آینده ی دنیای دیجیتال ایفا نخواهد کرد. واقعیت مجازی قدم به دنیای عجیب و غریبی گذاشته که هنوز جایگاه و تاثیر مشخصی در صنعت و کسب و کارها ندارد. در زمان فعلی درخواست برای این تکنولوژی بسیار بالاست اما هنوز موقعیت استفاده از این تکنولوژی که آیا واقعیت مجازی فقط در زمینه گیم و سرگرمی استفاده می شود یا تاثیر به سزائی در دنیای دیجیتال دارد؟

 

7-پخش زنده از اینترنت (Live-Stream)

 

Leila Lewis از Be Inspired PR

با توجه به انتظاری که از سرویس پخش زنده داریم می خواهیم نسبت به وضعیت کنونی بهتر و گسترده تر شود. با در نظر گرفتن خواسته مشتریان از نوع دریافت اطلاعات که به صورت مختصر می باشد، آنها به دنبال تجربه ای خصوصی از این سرویس می باشند. به زودی، مردم از محتوای تولید و آپلود شده در رسانه های اجتماعی خسته خواهند شد و بیشتر به محتویات معتبر و موثق از اینترنت روی خواهند آورد.

 

 

8-حمل کالا با پهپاد

Firas Kittaneh از Amerisleep

زمانی که در دنیای ما امکانات بیشتر و خواسته ها روز به روز زیاد می شوند، باید انتظار داشت که حمل و نقل کالا از طریق پهپادها در آینده نزدیک عملی شود. می توان یکی از برندهایی که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت می کند، برند Amerisleep نام برد که با به کارگیری خدمات پهپادها برای انتقال محصولات و خدمات متنوع به مشتریان را سرعت بخشد. قطعأ تمام افرادی که به صورت مستقیم در زمینه ارائه محصول و خدمات به مشتریان فعالیت دارند، با آشنا شدن با کارائی های پهپاد در این زمینه، شگفت زده خواهند شد. 

 

9-تلفن همراه

Bryanne Lawless از شرکت BLND Public Relation

ما معتقدیم که تلفن همراه در حال ایجاد انقلابی عظیم در دنیای وب است چرا که در حال حاضر 50 درصد جستجوهای تجت وب از طریق تلفن‌های همراه انجام می‌شود. برای بسیاری از برندها علی‌الخصوص شرکت من، تمرکز بر روی پلتفورم‌های طراحی شده برای موبایل از جمله اینستاگرام یا اسنپ‌چت، باعث ایجاد فرصت‌های زیاد جهت تعامل بیشتر با مشتریان و گسترش وفاداری کاربران به برندها خواهد شد.

 

 

10-پوشیدنی‌ها

 

Peter Bonac از شرکت Bonac Innovation

همینطور که هوش مصنوعی پیشرفته‌تر می‌شود، دنیای وب نیز پتانسیل بیشتری برای ورود و ایفای نقش در سبک جدید زندگی انسان‌ها پیدا می‌کند. گجت‌های پوشیدنی با ارائه اطلاعات مرتبط به کاربر و محیط اطراف، موجب به حداقل رسیدن تعامل مستقیم کاربران با دنیای وب می‌شوند. از این رو روش جدید جستجو، استفاده و ارائه اطلاعات از طریق گجت‌های پوشیدنی هوشمند ممکن خواهد شد.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.