راهکار هایی برای پیشرفت در سئو

مدیر سایت

در فضای امروز سئو بسیار ضروری است که از ردیاب‌های مطمئن برای پیگیری رتبه‌ی سایت در صفحات نتایج جستجو بهره مند باشید. در غیر اینصورت باید وقت و هزینه‌ی زیادی را صرف کنید تا این اطلاعات را با مشقت تمام و بصورت دستی بدست آورید.

در فضای امروز سئو بسیار ضروری است که از ردیاب‌های مطمئن برای پیگیری رتبه‌ی سایت در صفحات نتایج جستجو بهره مند باشید. در غیر اینصورت باید وقت و هزینه‌ی زیادی را صرف کنید تا این اطلاعات را با مشقت تمام و بصورت دستی بدست آورید. بدترین جای کار این است که ممکن است پس از تلاش فراوان اطلاعاتی که بدست آورده‌اید دقیق نباشند.در اینجا قصد داریم سه راهکار فوق العاده (Pro Rank Tracker (PRT برای بهبود سئو را به شما معرفی کنیم:

 

۱) تولید گزارش‌های فوق العاده‌ی لیبل سفید (White Label Reports)

  • تهیه گزارش‌های رتبه بندی بهترین ابزار برای آنالیز مشتریان و آگاه نمودن همکاران در مورد نحوه‌ی پیشرفت مجموعه‌ی بازاریابی به شمار می‌آید. هر چه مشتریان شما خوشحال تر باشند کسب و کار شما رونق بیشتری خواهند داشت. کاربران شما ترجیح می‌دهند گزارش های ساده و واضح دریافت نمایند که به آنها در یک نگاه نشان دهد که وضعیت رتبه بندی‌های آنها چگونه است.
  • تمامی گزارش‌ها بصورت بدون لیبل (لیبل سفید) به شما ارائه می‌شوند و شما می‌توانید از لوگو و جزئیات شرکت خودتان برای آن استفاده نمایید.
  • تمامی المان های گزارش قابل تنظیم هستند و شما می‌توانید هر المانی را که می‌خواهید به آن اضافه یا از آن کم کنید.

           گزارشات و اطلاعیه‌های شما می‌توانند با آدرس ایمیل شما به مشتریانتان ارسال می شوند.

  • گزارشات اشتراکی، گزارشاتی هستند که بر روی یک URL با تنظیمات انعطاف پذیر، میزبانی می‌شوند. تنظیماتی از جمله حفاظت از رمز عبور، تاریخ انقضا و … . با استفاده از ابزار PRT می‌توانید یک لینک تولید کنید و آن را در اختیار مشتریانتان قرار دهید و با استفاده از آن لینک، گزارشات را تحت دامنه ی خودتان به آنها ارائه کنید.
  • اکانت‌های زیر شاخه که در سایتتان به برند مشتریان اختصاص داده شده اند، همگی با لوگوی شرکت شما به نمایش در خواهند آمد. البته شما می‌توانید این تنظیمات را با نظر خودتان شخصی سازی کنید.
  • همچنین PRT یک اپلیکیشن برای گوشی‌های تحت اندروید و iOs فراهم کرده است که مشتریان شما می-توانند با استفاده از آن، از رتبه‌ی سایت خود مطلع شوند (تمامی مواردی که مشتریان قابلیت مشاهده‌ی آن را دارند با نظر شما در اختیارشان قرار می‌گیرد).

این ویژگی‌ها با تحت تاثیر قرار دادن مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه، آینده را برای شما تضمین می‌نماید و به شما اجازه می‌دهد تا بازخورد بهتری دریافت نمایید و با جذب بهتر مخاطب، معاملات بیشتری برای طراحی سایت داشته باشید.

                                   

۲) ردیابی رتبه‌ی محلی و رتبه در موبایل

رتبه‌های جهانی، محلی و موبایلی با یکدیگر تفاوت دارند و تحت تاثیر فاکتورهای مجزایی تغییر می‌کنند که این فاکتورها همگی با توجه به الگوریتم های گوگل مشخص هستند. ردیابی این رتبه‌ها بدون استفاده از یک ابزار ردیابی صفحات رتبه بندی موتورهای جستجو امکان پذیر نیست. برای اینکه تصویر کاملی از فعالیت‌های بهینه سازی سایت خود در اختیار داشته باشید، باید بتوانید تفاوت در رتبه‌بندی‌های مختلف را ردیابی و آنالیز کنید. با استفاده از ابزار PRT خواهید توانست رتبه‌ی وب‌سایت خود را در رنج وسیعی از موتورهای جستجو بدست آورید. برای مثال می‌توانید رتبه‌ی خود را در ۱۸۷ سایت گوگل، ۳۵ سایت یاهو، ۳۲ سایت بینگ، سایت YouTube و سایت های محلی آمازون ردیابی کنید.

                                           

 

۳) ابزار بررسی رتبه بندی‌ها و نحوه‌ی کار آن

شما می‌توانید با استفاده از این ابزار منحصر به فرد موتورهای جستجو را مهندسی معکوس کنید تا دریابید که ۱۰۰ سایت برتر با استفاده از چه کلید واژه‌هایی این جایگاه را بدست آورده اند؛ کلید واژه‌هایی که ممکن است حتی از آنها اطلاع هم نداشته باشید. از آنجایی که این کلید واژه‌ها در حال حاضر باعث شده‌اند که ۱۰۰ سایت اول در این جایگاه قرار گیرند، شما نیز می‌توانید با استفاده از آنها جایگاه سایتتان را به سرعت بهبود داده و ترافیک و مشتریان واقعی را به شمت سایتتان بکشانید. همچنین می‌توانید با استفاده از این ابزار دریابید که کدام کلیدواژه‌ها در هر حوزه باعث بهبود رتبه‌ی سایت‌های آن حوزه می‌شوند. یا استفاده از این ویژگی شما می‌توانید وب سایت‌های مشتریانتان را آگاهانه بهینه سازی کنید و به این ترتیب با موفقیت در کارتان مشتریان بیشتری جذب نمایید.

                                      

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.