راهکارهای موثر جهت افزایش بازدهی جستجو وب‌سایت فروشگاهی

مدیر سایت

در فروشگاه‌های اینترنتی موارد زیادی وجود دارد که میتواند باعث کاهش مخاطبین یا نرخ "مراجعه به فروش" سایت شود. بر اساس تحقیقات انجام شده افرادی که در سایت یک فروشگاه اینترنتی بیشتر از موتور جستجوی سایت استفاده میکنند ، 2 تا 3 برابر تمایلی بیشتری برای خرید از فروشگاه دارند و بطور معمول ارزش کالای خریداری شده توسط آن‌ها 25 تا 50 درصد بالاتر از مقدار متوسط است.
حال با دانستن این اطلاعات ، آیا موتور جستجوی سایت فروشگاهی شما به اندازه کافی کارآمد و دقیق است ؟؟
برای اطلاع بیشتر با زئوس همراه باشید.

 

برای بهترین نتیجه جست و جو از اطلاعات درست استفاده کنید

برای دریافت بالاترین بازدهی ممکن از موتور جستجوی سایت فروشگاهی خود باید باز تمامی اطلاعات موجود بیشترین استفاده ممکن را ببرید. پیشنهاد میکنیم تا مدتی به بررسی اطلاعات مربوط به 100 گزارش برتر جستجوهای سایت خود بپردازید.
100 کلمات کلیدی که بیشتر در سایت جستجو شده‌اند را بررسی کنید. سپس با استفاده از کمک مشاور تمامی اطلاعات آماری و فروش فروشگاه اینترنتی خود را استخراج کنید و سوالات زیر را از خود بپرسید :
- چه چیزی را میخواهم ببینم ؟؟
- آیا تعداد محصولاتی که در فروشگاه قرار دارد خیلی زیاد است ؟؟
- آیا محصولت با الویت بیشتر در جایگاه مناسبی قرار دارند ؟؟
- آیا پر فروش ترین محصولات من در این لیست قرار دارند ؟؟
بطور معمول به جز اطلاعات در مورد 100 جستجوی برتر سایت اطلاعاتی در مورد کلمات جستجو شده و بدون نتیجه ، کم بازده‌ترین کلمات کلیدی و تصحیحات استفاده شده برای کلمات کلیدی جستجو شده نیز ارئه میشود.
برای فروشگاه‌های اینترنتی ساختارهای جستجوی فراوانی وجود دارد که شما متناسب با نیاز و خواسته خود میتوانید با مشاوره طراح سایت و یا مشاور برندینگ خود یکی از این راهکار‌ها را انتخاب کنید.

 

امکان فیلتر کردن فهرست محصولات را برای مخاطبین خود فراهم کنید

امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس نیاز ، امکانی است که به کاربران امکان پیدا کردن محصول مورد نظرشان را تا حد امکان آسان‌تر میکند و باعث افزایش لذت خرید برای مخاطبین یک فروشگاه اینترنتی میشود.
میزان کارآمدی یک سیستم فیلتر محصولات در فروشگاه اینترنتی از راه بررسی میزان دقت ، راحتی استفاده و میزان تاثیر آن بر روی فروش محصولات فروشگاه اینترنتی مشخص شود. فیلترها برای رساندن خریدار به محصول مورد نظرشان ساخته شده‌اند و این موضوع شامل هر چیزی که باعث ایجاد وجه تمایز یک محصول با دیگر محصولات شود باید در لیست موارد قابل فیلتر قرار گیرد.

 

تجربه‌ای بی‌نقص را برای مشتریان خود فراهم کنید

یکی از دلایلی که تعداد زیادی از مردم از موتور جستجوی شرکت گوگل استفاد ه میکنند ، پروسه تکمیل کلمات نوشته شده در کادر جستجو میباشد. در واقع گوگل با استفاده از جمع‌آوری اطلاعات مربوط به سوابق وب‌گردی شما با بیشترین دقت ممکن آنچه که در فکر شما است را پیش‌بینی میکند و همچنین اشتباهات شما را نیز تصحیح میکند و در نهایت آنچه نمایش میدهد کاملاً متناسب با نیاز شما است. جالب اینجاست که بطور معمول یک سوم افراد حاضر در یک فروشگاه اینترنتی بر روی پیشنهادات موتور جستجو کلیک میکنند.

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.