یک راه شگفت انگیز برای تزریق بیشتر خلاقیت به بازاریابی شما

مدیر سایت

اجازه دهید صادقانه باشد . به عنوان یک بازاریاب ، آیا شما تمایل به ایجاد و ساماندهی یک محتوای استاندارد در دنیای دیجیتال دارید یا اینکه مانند خیلی از مردم موانع غیرضروری را در نظر میگیرید ؟

اجازه دهید صادقانه باشد . به عنوان یک بازاریاب ، آیا شما تمایل به ایجاد و ساماندهی یک محتوای استاندارد در دنیای دیجیتال دارید یا اینکه مانند خیلی از مردم موانع غیرضروری را در نظر میگیرید ؟

اگر شما خودتان را بشناسید و یا اگر به ارزش استانداردهای دیجیتال اطمینان ندارید و یا اینکه آن را نمی شناسید ، امیدوارم بتوانم شما در این مقاله با آن آشنا کنم . زمانی که استانداردهای دیجیتال به درستی در یک سازمان قرار گیرد نه تنها می تواند تجربه یک محتوای بهتر را به کاربرانتان دهد بلکه باعث می شود خلاقیت تیمی شما در نوشتن آن مقاله و محتوا نیز افزایش پیدا کند .

استانداردهای دیجیتال چیست؟ دقیقا معیارهای دیجیتال چه چیزهایی هستند ؟ آنها مشخصات و یا دستورالعمل های سازماندهی شده برای انجام برخی از جنبه های نشر دیجیتال هستند . اگر شما در کار جدید هستید، اگر تا مدتی از زمانی که یک وظیفه محتوای خاص بود ، و یا اگر شما با یکی از همکاران بیش از برخی از تصمیم محتوای اختلاف نظر دارند ، استانداردهای دیجیتال هستند چیزی که حالا برای شما تا حدودی روشن است . اگر استانداردهای دیجیتال تعیین می کند چگونه کاری را انجام دهیم ، چگونه می تواند خلاقیت سازد؟ تصور کنید که شما در حال طراحی یک ماشینی هستید که رنگ آن قرمز است.

در حال حاضر رنگ آن را سیاه و سفید تصور کنید. شما می توانید آن را در ذهن خود به هر رنگی با توجه به خلاقیت خود تصور کنید . کل زمان لازم نیست جهت یک ثانیه تصمیم گیری (و دوباره تصمیم گیری و تصمیم گیری مجدد) که چه رنگی برای محافظت از سطح خودرو و نگه داشتن آن برای سال آینده استفاده می شود صرف کنید . برای نقاشی استاندارد خودرو ، نیاز است که فکر و ذهن خود را رها کنید و از خلاقیت خود بهره ببرید . استانداردهای دیجیتال در یک روش مشابه کار می کنند. برای مثال هنگامی که یک استاندارد دیجیتال طول محتوا را در صفحه وب مشخص می کند ، همان آزادی در پارامترهای تعیین شده برای تصاویر، فیلم ها، و غیره اعمال می شود.

استانداردها به ما اجازه می دهند که برروی چیزهای سرگرم کننده ، جذاب و خلاق تمرکز کنیم . نتیجه به عنوان تکامل استاندارد های دیجیتال ، حفط همه شروط پیچیده لازم است . با کمی شانس و یک تلاش متعهدانه ، شما می توانید به تعادل بین توسعه محتوای با کیفیت ، اهداف کسب و کار خود و تشویق خلاقیت دست یابید.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.