چگونه می توان درمورد SEO گفت وقتی که مشتری شما را درک نمی کند؟

مدیر سایت

مک دونالد یک کمپین تبلیغاتی جدید را راه اندازی کرد: نخستین تبلیغ تلویزیون بدون اینکه نام برند تجاریش را عنوان کند. این ایده ساده بود یک اسلات تلویزیون را با بازی میندی کالینگ اجرا کنید که مک دونالد را ذکر نکرده است، اما تماشاگران را وادار میکند تا  از گوگل بپرسند که این متن تبلبغ مربوط به کجاست.

مک دونالد یک کمپین تبلیغاتی جدید را راه اندازی کرد: نخستین تبلیغ تلویزیون بدون اینکه نام برند تجاریش را عنوان کند. این ایده ساده بود یک اسلات تلویزیون را با بازی میندی کالینگ اجرا کنید که مک دونالد را ذکر نکرده است، اما تماشاگران را وادار میکند تا  از گوگل بپرسند که این متن تبلبغ مربوط به کجاست. متن تبلیغ می گوید عبارت "یه محل خوب با غذاهای خوب". هنگامی که بینندگان این عبارت را جستجو می کنند، آنها کانال یوتیوب McDonald's را پیدا می کنند که در رتبه بندی گوگل از طریق SEO قرار گرفته است.

نقص کشنده: زمانی که کمپین تبلیغاتی مک دونالد توسط مطبوعات بازاریابی منتشر شد، داستان های حاصل از کانال یوتیوب McDonald's از این اسلات بزرگ در گوگل منتشر شدند. همانطور که من آن را نوشتم، هم اکنون سریع به عنوان مقالات جدید به صورت آنلاین می آید. در حال حاضر، زمانی که بینندگان به عنوان کلمه کلیدی مک دونالد را در  Google را جستجو می کنند، ابتدا به جای فیلم های مورد نظر مک دونالد، داستان هایی درباره برتری تبلیغ آژانس پیدا می کنند.

من حدس می زنم که مک دونالد این کمپین را به عنوان یک پلت فرم برای نمایش آژانس تبلیغاتی خود برنامه ریزی نمی کند. من هم حدس می زنم که احتمالا به عنوان یک راه هیجان انگیز و نوآورانه برای جذب مخاطبان خود از طریق تلویزیون و "صفحه دوم" به فروش می رسد. در حالی که مک دونالد ممکن است برای پوشش خبری برای بازاریابی خلاق باشد، این کمپانی دیگر هدف مورد نظر خود را دنبال نمی کند.

 بودجه به طور موثر برای ترویج کار آژانس و، به نظر من، تا حد ممکن به گروه بازاریابی مک دونالد نیز بازمی گردد. درک بهتر چگونگی تاثیرگذاری SEO در این مبارزات ممکن است به مک دونالد و آژانس آن ختم شود - یا آیا آنها همه چیز را می دانند؟

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.