برداشتن فیلتر از تبلیغات کلیکی گوگل

مدیر سایت

گوگل ادز رفع فیلتر شد ؟

 گوگل ادز تبلیغات پولی شرکت گوگل در موتور جستجو خود است ، این تبلیغات براساس هزینه واریزی مشتری به گوگل وب سایت مشتری در رتبه های اول تا سوم و در کنار های نتایج جستجوی گوگل بنمایش در می آید . گوگل ادز (تبلیغ در گوگل) در سال های گذشته در ایران فیلتر بود ، در نتایج امروز گوگل فیلترینگ گوگل ادز رفع شد.

گوگل ادز ( تبلیغ در گوگل ) ۵ آبان رفع فیلتر شد !

صبح روز ۵ آبان ۹۴ ساعاتی است که گوگل ادز رفع فیلتر شده است .

گوگل ادز (تبلیغ در گوگل )امروزه ابزاری است که وب سایت هایی که دارای نتایج مناسب در جستجو های گوگل نیستند به سمت گوگل ادز می شتابند . در حقیقت برای هر کلیکی که کاربران موتور جستجوی گوگل بر روی سایت های تبلیغ دهنده در گوگل انجام می دهند از شارژ اکانت تبلیغ دهنده کسر می شود .

 

 

هزینه گوگل ادز پس از رفع فیلترینگ

هزینه هر کلیک براساس شانس نمایش در نتایج جستجو متفاوت است ، یعنی شما هر اندازه اکانت گوگل ادز خود را شارژ نمایید می توانید از نتایج جستجوی گوگل بیشتر بهره ببرید . هر کلیک در گوگل ادز ( تبلیغات در گوگل ) از ۰.۹۵ دلار شروع شده و متاسفانه به دلیل شفاف نبودن قیمت اصلی این کلیک ها شرکت های ایرانی ارائه کننده خدمات گوگل ادز اغلب از ارائه قیمت اصلی کلیک ها طفره رفته قیمت شارژ اکانت را اعلام می نمایند.

رفع فیلتر گوگل ادز ( تبلیغ در گوگل ) هنوز بصورت رسمی اعلام نشده است اما شاید این بار کمیته فیلترینگ ، فیلترینگ گوگل ادز را بردارد. با برداشتن فیلترینگ گوگل ادز بسیاری از وب مستران برای افزایش بازدید و فروش خود اقدام به خرید شارژ از گوگل برای تبلیغات در گوگل خواهند پرداخت.

تبلیغات گوگل رفع فیلتر شد

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.