ترفندهای حرفه ای در تولید محتوای توییتر

مدیر سایت

بدون شک که با تولید یک محتوای خوب و هدفمند در توییتر و با استفاده از این ترفندهای حرفه ای می تواند در زمان انتشار توییت ها میزان در آمدو فروشهای شما را افزایش دهید 


((ترفندهای حرفه ای در تولید محتوای توییترکه بابکارگیری آنها جز برند های موفق قرار میگیرید ))
بدون شک که با تولید یک محتوای خوب و هدفمند در توییتر و با استفاده از این ترفندهای حرفه ای می تواند در زمان انتشار توییت ها میزان در آمدو فروشهای شما را افزایش دهید , البته نا گفته نماند که راه رسیدن به این موفقیت نیز یک شبه نیست بلکه همانند کاشت درخت گردو می ماند و اگر کسی چنین به شما گفت یقین داشته باشید که دروغ است .
حرفه ای شدن در تولید محتوا و بازاریابی کارجادویی نیست و نیاز به زمان دارد و اگر فکر میکنید حساب بانکی شما یک شبه پرخواهد شد اینگونه نیست اما همین کارهای سخت و زحمت دار است که موفقیت شما را حتمی میکند ,فقط باید بخوانید و دانسته های خود را به کار ببرید و از همه مهمتر از تجربیات دیگران که در این حوزه است استفاده کنید که بدون تردید ره صد ساله پولدارشدن را نه صد ساله و نه یک شبه بلکه در زمان کوتاه تری میّسر می کند .
قطعا یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار شما توییتر است که با دانستن چندین ترفند برای اکانت کسب وکار توییترتان یا حتی برند شخصیتان میتوانید محتوا تولید نمایید , قطعا به شدت رقم حساب بانکی شما افزایش می یابد.
توییتر مکانی بی نظیر برای رشد در کسب و کار شماست اما باید به چندین نکته توجه داشته باشید که باعث میشود که شانس ماندگاری پیام شما به میزان چشمگیری زیاد شود .
1. متوسط عمر یک توییت فقط ۱۸ دقیقه است
2. عمر مفید یک توییت یک چهارم پست های فیس بوک است
3. در هر ثانیه چیزی نزدیک به ۷۰۰۰ توییت جدید منتشر می شود
4. توییت ها خیلی سریع در این پلتفرم جا به جا میشوند و به پایین می روند


در اینجا چندین ترفند قدرتمند و عالی بازاریابی توییتر از طریق تولید محتوای حرفه ای ( که جواب هم داده است ) را با هم یاد میگیریم
اولین ترفند :
ظاهر مناسبی داشته باشید ! ( یعنی اسم کاربری ، عکس پروفایل و عکس هدر خودتان در توییتر را حرفه ای انتخاب کنید. )

مشخصا انتخاب نام کاربری در هر اکانت شبکه اجتماعی یک قسمت حیاتی و مهم در هویت برند شما در شبکه های اجتماعی است . بعضی ها فکر میکنند هر چه نام آنها طولانی تر باشد به همان میزان در آمد بیشتری هم دارند !! به همین خاطر تا جایی که توییتر به آنها اجاز می دهند حروف بی ربط و بی معنی اضافه میکنند . حرفه ای بودن یعنی در جز به جز تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی حرفه ای باشید و از همان شروع کار یعنی انتخاب نام کاربری این حرفه ای بودن را نشان بدهید.

نام کاربری شما در توییت باید :
1. کوتاه باشد
2. برای تگ کردن دیگران آسان باشد
3. به یاد آوری آن راحت باشد
4. خاص و منحصر به فرد باشد


برای مثال :اگر کسی به سرش بزند که در توییتر دنبال شما بگردد قطعا اولین راه جستجوی نام شماست پس اگر نام خودتان را vhsvw98762gv%#ghhs انتخاب کردید توقع نداشته باشید کسی شما را پیدا کند !!
مثلا برندی مانند H&M برای اسم کاربری خودش چون نمی توانست از & استفاده کند حتی نامش را بدون اینکه هویتش تغییر کند به HM در تمامی حساب های شبکه اجتماعی اش تغییر داد و این یعنی ساده ترین شکل ممکن نام کاربری و راحتی جستجو برای طرفداران و کاربران . علاوه بر این به علت سادگی و کوتاهی نام احتمال اینکه کاربران این برند را در توییت های خودشان منشن کنند خیلی بیشتر میشود ( چون همه ما در منشن کردن در توییتر قطعا طول کم مجاز حروف در هر توییت را هم در نظر میگریم )

علاوه بر نام کاربری عکس پروفایل هم خیلی اهمیت دارد . مشخصا عکس پروفایل کاری شما در توییتر نشانگر هویت برند شماست . پس بهتر است در انتخاب عکس پروفایل توییتر کسب و کارتان خیلی دقت کنید . البته اگر قبل از باز کردن حساب توییتر یک آرم یا لوگو برای خودتان طراحی کرده اید که چی بهتر از این ؟! چرا از این همین لوگو در عکس پروفایل توییتر استفاده نمی کنید . اتفاقا بهترین راهکار و انتخاب است .
اگر هم به فکر یک برند سازی شخصی هستید و یک اکانت شخصی دارید حتما یک عکس کامل از قسمت صورت خودتان داشته باشید نه عکس سگ و گربه خودتان یا شام آخرین رستورانی که رفته اید !!

توییتر

انتخاب عکس و بیو مناسب در اکانت توییتر
موضوع مهم دیگر هم اینکه شما در توییتر از هدر بالای صفحه تان می توانید برای مقاصد تجاری تان و ارتقا آگاهی مخاطب از برند تان استفاده کنید . اینجا دقیقا جایی است که باید شعار برندتان و یا پیام شخصی خودتان به مخاطب را بگذارید و او را به دام بیاندازید .

توییتر
نمونه یک هدر قدرتمند در توییتر


در قسمت بیو توییتر هم که دقیقا مانند بیو اینستاگرام سعی کنید بهترین جمله توصیفی در مورد خودتان را با کمی چاشنی خلاقیت بنویسید .

در نتیجه بیو 160 کارکتری را جدی بگیرید.

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.