مراسم یادبود مرحوم پرفسور علی اصغر خدادوست

مدیر سایت

مجلس یادبود مرحوم پرفسور علی اصغر خدادوست در شیراز روز جمعه 25 اسفند ۹۶  از ساعت 09  الی 11  در حرم  امامزاده احمد بن موسی الکاظم  ( ع  )  ملقب به شاهچراغ برگزار میشود. از همه دوستداران و ارادتمندان ایشان دعوت میکنیم در این مراسم شرکت فرمایند.

 مجلس یادبود مرحوم پروفسور علی اصغر خدادوست در شیراز روز جمعه 25 اسفند ۹۶ از ساعت ٩ صبح تا 10 و 30 دقیقه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم، شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش همچنین، به مناسبت درگذشت استاد خدادوست، ازطرف انجمن چشم پزشكى، شاگردان و دوستداران ايشان مجلس ختمی در تهران از ساعت ۱۳ تا 14 و 30 دقیقه روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶ در مسجد جامع شهرک غرب واقع در ميدان صنعت - بلوار شهيد فرحزادى – ابتدای خيابان سيف برگزار می شود و از همه همکاران، دوستان و ارادتمندان وی دعوت می کنیم در این مراسم شرکت کنند.

 

سمیعی پور مدیر روابط عمومی بیمارستان خدادوست شیراز بیان کرد: به اطلاع مردم ایران و دوستداران استاد فقید، زنده یاد پروفسور علی اصغر خدادوست می‌رساند که مراسم تشییع در ساعت ١٣:٤٥ به وقت آمریکا و ٢١:١٥ (شب گذشته) به وقت ایران درشهر گیلفورد آمریکا انجام شد وطبق اطلاع واصله در سال ٩٧ پیکر ایشان به آرامگاه ابدیشان در شیراز انتقال می‌یابد.

مراسم دکتر خدادوست

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.