راه اندازی مارکت پلیس دیوار

مدیر سایت

وب‌سایت دیوارمیخواهد شعبه آنلاین فروشگاه شما با میلیون‌ها مشتری در دیوار به صورت مارکت پلیس ایجاد کند

 

مارکت پلیس چیست؟
مارکت پلیس آنلاین یا بازار اینترنتی که از روزهای اولیه اینترنت وجود دارد؛ یک سایت یا برنامه موبایل است که خریداران و فروشندگان را بهم متصل می‌کند. در واقع بستری را برای تولید کنندگان و تامین کنندگان اجناس فراهم می‌کند تا کالاهای خود را در یک فروشگاه همانند پاساژهای سنتی در معرض نمایش قرار دهند و بفروشند. این بازار اینترنتی برعکس فروشگاه‌های آنلاین کالایی را خریداری نکرده و در انبار نگهداری نمی‌کنند بلکه وظیفه‌ی آن‌ها فقط ارتباط بین تولیدکنندگان کالا و خریداران است و فروشندگان باید درصدی از مبلغ فروش کالا را به برگزارکننده مارکت پلیس (مدیر) بدهند. در این بازار اینترنتی انواع کالاها و خدمات وجود دارد و افراد راحت‌تر خریدشان را انجام می‌دهند. Ebay, Craigslist نمونه‌هایی از بازار آنلاین هستند که همه چیز می‌فروشند.

دیوار:
طی بیانیه داده شده، دیوار اعلام کرد خبر خوشی برای فروشگاهها و فروشندگان سنتی (آفلاین) وجود دارد: دیوار با راه اندازی مارکت_پلیس مخصوص خود به فروشگاه ها این امکان را میدهد که هر فروشگاه با ساخت صفحه مخصوص خود در سایت و اپیلکشن دیوار میتواند تمام کالاهای خود را در معرض دید میلیونها کاربر و مشتری دیوار قرار دهد.
و وقتی کاربران به این قسمت از وب‌سایت دیوار سر بزنید با عبارت «شعبه آنلاین فروشگاه شما با میلیون‌ها مشتری» روبه‌رو خواهند شد. آنطور که دیوار در همین صفحه از وب‌سایت خود عنوان کرده است، حالا بیشتر از ۲۰۰۰ فروشگاه تایید شده در این پلتفرم حضور دارند. احتمالاً قرار است توسط مارکت پلیس دیوار، فروشندگان نیز به شکلی ساماند‌هی شده‌تر در این پلتفرم خرید و فروش حضور پیدا کنند.

راه اندازی مارکت پلیس سایت دیوار:
ثبت نام فروشگاه‌ها تا تیرماه رایگان است و به نظر می‌رسد این بخش دیوار از اوایل تابستان ۹۹ کار خود را آغاز می‌کند. مارکت پلیس دیوار به این شکل کار می‌کند که فروشندگان می‌توانند در آن فروشگاه یا صفحه‌ای اختصاصی بسازند و کاربران با ورود به هر فروشگاه می‌توانند تمام محصولات فروشنده را یک‌جا ببینند.دیوار همچنین در بخش مارکت پلیس، آمار ۳۰ میلیون خریدار (احتمالاً فعال و ماهانه) را بیان کرده و گفته که فروشندگان می‌توانند برای هر کالا در هفته، بیشتر از ۱۵ مشتری داشته باشند. مزیت دیگری که این دیوار برای فروشنده عنوان می‌کند، احراز هویت شدن و افزایش اعتماد کاربر خریدار به او از همین طریق است.

بخش دیگر توضیحات دیوار برای مارکت پلیس، مربوط به «ارسال و پرداخت آسان» است. دیوار در این بخش نوشته: «استفاده از تخفیف ویژهٔ ارسال و پرداخت در محل، صرفاً برای صاحبان فروشگاه در دیوار امکان‌پذیر است.» این بخش احتمالا در آینده به توضیحات بیشتری از سوی دیوار نیاز دارد و باید دید آیا دیوار اساسا می‌خواهد خود را وارد بحث لجستیک و ارسال کالا برای مشتریان کند یا خیر.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس مارکت پلیس دیوار مراجعه کنید:

https://marketplace.divar.ir/

 

دیدگاه شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.