Your browser does not support H.264/MP4.
.رادیو زئوس .ویدئو مارکتینگ . گالری تصاویر
در دنیای امروز دیگر مردم وقتشان رو کمتر با خواندن روزنامه و دیدن تبلیغات تلویزیون سپری میکنند، بخش زیادی از زمان مشتریان شما پای کامپیوتر یا موبایل میگذرد که ما به آنها میگویم رسانههای دیجیتال. اگر میخواهید ارتباط مؤثرتری با مخاطبینتان داشته باشید حضور قوی شما در دنیای دیجیتال ضروری است.
برندسازی اینترنتی
برندسازی اینترنتی یعنی بهرهبرداری تخصصی از بستر اینترنت در راستای برندسازی. بر خلاف تصور عموم، برندسازی اینترنتی علم بهرهبرداری از موتورهای جستجو و شبکههای اجتماعی نیست، چرا که اینها صرفاً ابزار هستند. برندسازی اینترنتی (که از آن به عنوان برندسازی آنلاین نیز یاد میشود) یکی از تکنیکهای مدیریت برند است که از صفحات وب گسترده به عنوان رسانهای به منظور قراردادن برند در بازار آنلاین استفاده میکند. طراحی و بهینهسازی وب سایت، رسانه اجتماعی، بلاگها، انتشار رسانههای چاپی به صورت آنلاین و بازاریابی ویدیویی همگی روشهایی هستند که در رابطه با اهداف برندسازی آنلاین به کار گرفته میشوند.
بعضی از متخصصان بر این باور هستند که هدف برندسازی آنلاین این است که به طور دایم مصرفکنندگان قدرت شناخت یک برند را داشته باشند. دیگر افراد بر یکپارچگی برندسازی آنلاین با تجربه نهایی که یک برند بر روی مشتریان در رابطه با یک شرکت، محصول یا دیگر موارد مرتبط با برند برجا میگذارد، توجه دارند. از این نقطه نظر، شناخت برند به عنوان یک جزء در میان بسیاری از اجزای دیگر نظیر تمایزیابی برند (از رقبا) و پیام رسانی برند قرار میگیرد که بواسطه ارتباطات موبایل و اینترنت آسان میشود. توسعه وبسایت یک بخش کلیدی برندسازی آنلاین به شمار میرود، از این جهت که یک وبسایت توسط افراد و کمپانیهای مختلف برای ارائه محصولات و خدمات یک برند استفاده میشود.
تمرکز بر ظاهر یک وبسایت، عملکرد آن و پیام کمپانی به منظور ارائه یک تجربه مثبت به بازدیدکنندگان همگی قسمتی از برندسازی آنلاین به شمار میروند. توسعه وب سایت برای برندسازی آنلاین همچنین شامل بکارگیری یک بلاگ برای تولید محتوا برای خوانندگان علاقهمند به موضوعات مرتبط با آن برند میشود. ارائه مقالات مهمان برای دیگر وب سایتها به منظور برندسازی آنلاین چیزی است که هم پیشنهاد و هم توصیه نشده است.
در سال ۲۰۱۴، مت کات، رئیس تیم مبارزه با اسپم کمپانی گوگل، اشاره کرد که پست مهمان بیشتر و بیشتر به امری اسپموار تبدیل شده است و استفاده از آن را برای ساخت لینکهای ورودی به یک وبسایت توصیه نکرد. برندسازی آنلاین همچنین شامل تعاملهای رسانه اجتماعی و یکپارچگی با آن میشود.
استفاده از شبکههای نمایش محتوایی و نمایش (به منظور نمایش تبلیغات) یکی از روشهای یکپارچگی یک برند با رسانه اجتماعی به شمار میروند. از تکنیکهایی نظیر دوباره پیامدهی، هدف قراردادن رفتار بازدیدکننده و هدف قراردادن طبق محتوای سایت، به عنوان روشی برای قراردادن یک برند در جلوی مخاطب هدف استفاده میشود.
برندسازی از طریق رسانه اجتماعی شامل به اشتراکگذاری دانش در رابطه با یک برند و تعامل دایم با مشتریان میشود. استفاده از سایتهایی نظیر توییتر، فیسبوک، لینکدین و یوتیوب شکل متداول و محبوبی از برندسازی آنلاین از طریق رسانه اجتماعی محسوب میشود.
اینترنت را به فهرست رسانهها اضافه کنید. به نظر ما اینترنت بزرگتر از دیگر رسانهها خواهد شد و بیشترین نفوذ را بر زندگی ما خواهد داشت. از آنجاکه هم اکنون اینترنت به بخشی از زندگی تبدیل شده، باید به بخشی از برندسازی نیز تبدیل شود. این خطر وجود دارد که چنین پدیدهای به جای تبدیل شدن به یک واسط ارتباطی یا کانال بازاریابی در قالب موجودیتی کاملاً مجزا از برند تلقی گردد. البته اینترنت دارای ویژگیهای منحصربهفردی است که کسب دانش و آگاهیهای لازم در خصوص آنها ضروری به نظر میرسد. ابزاری مانند اینترنت، ارتباط دو طرفه را تسهیل میبخشد. از سوی دیگر اینترنت مصرف کنندگان کینهتوز و ناراضی را قادر میکند پیامها و نظریههای خود علیه برند را منتشر کنند و این کاری است که از طریق رسانههای یکسویه مقدور نیست.
برندینگ اینترنتی ، راهکار بازاریابی که می توانید سیل عظیمی از مشتریان را به خود جذب کنید.
اینترنت فراگیر شده است و شرکت ها باید موقعیت خود را در این محیط تثبیت کنند ، آنلاین برندینگ یا برندینگ اینترنتی و یا برند سازی اینترنتی راهکاری برای کمپانی هایی است که می خواهند از بازاریابی در اینترنت نیز اعتماد و سپس درامد سازی کنند ، در وب برندینگ استراتژی های نوین برند سازی انلاین را خواهید آموخترقبای شما در اینترنت وجود دارد ولی ممکن است که آنها با برندینگ اینترنتی آشنا نباشند ، شما نیز برای موفقیت هم که ، این کار را انجام دهید.
برای مشاوره در زمینه برند سازی و دانستن تکنیک های موجود در کمپین جامع برندسازی زئوس با ما از طریق پشتیبانی آنلاین و یا فرم تماس با ما در ارتباط باشید.