خدمات برندینگ در شیراز

برندسازی در شیراز یکی از مهمترین جنبه‌های یک کسب و کار موفق است. هویت برند اولین تاثیراز سازمان شماست که در ذهن مخاطبان خود برجای می‌گذارید وهمچنین نقطه عطفی است که شما را در بین رقبایتان متمایز می‌کند.
برند شما بازتاب مستقیمی از انتظاراتی است که مشتریان از شما باید داشته باشند.
برند شما صدای شما، ماموریت شما، بازاریابی شما، سازمان شما و همچنین وب سایت شماست.
برند دقیقا همان دلیلی است که باعث می شود مردم شما را بر دیگران ترجیح دهند.

تماس با ما

07136273861 - 0901 383 0480

جهت مشاوره و دریافت خدمات فرم زیر را تکمیل نمایید

دریافت خدمات برندینگ

مشاوره برندینگ در شیراز

با پیشروی در کسب و کار خود، برندسازی می تواند پایه و اساس مستحکمی را برای کسب و کارتان ایجاد کند.
به زبان ساده، برندسازی فقط طراحی یک لوگو نیست. برای مشاغل کوچک، جذب و حفظ مشتریان وفادار بسیار مهم است، برندسازی یک مسیر روشن برای حرکت رو به جلو به کسب و کارها ارائه ‌می‌دهد.
در تمامی مراحل برندینگ حضور یک مشاور با تجربه که بتوانید در صورت لزوم به او مراجعه کنید، امری ضروری است.
یک مشاور برندینگ بررسی می کند که محصولات و خدمات شما مطابق با ماموریت و اهداف برند شما باشد.
اگر در مورد برندسازی سوالی دارید، می توانید بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید

Branding

خدمات برندینگ و برند سازی

3• تعیین ارزش‌های برند

ارزش برند در واقع محرک‌های ابتکارات استراتژیک هستند. از نظر برون سازمانی، ارزش برند چیزی است که هنگام مصرف برند تجربه می‌کنیم. از لحاظ درون سازمانی، از جمله مهم ترین شایستگی‌هایی هستند که در سراسر سازمان ما حکم فرما خواهد بود..

2• راهنمای سبک برند

با وجود راهنمای سبک برند، می توانید به راحتی و سریع در مورد تجربه مشتری خود تصمیم بگیرید. لازم نیست دائماً در مورد چیزهای کوچکی مانند "از چه فونتی استفاده کنم؟" از چه رنگی استفاده کنم؟ " محتوا چگونه باید باشد؟" وقت بگذارید.

1• تدوین استراتژی برند

گام آسانسور برای برند شما چیست؟ شما باید بتوانید برندتان را در چند کلمه توضیح دهید و دلیل قانع کننده ای برای انتخاب کاربران خود ایجاد کنید. یک استراتژی واضح برند به کارکنان شما می‌گوید که چگونه عمل کنند، چگونه در رقابت با رقبا پیروز میدان شوند و چگونه به اهداف سازمان برسند.

6• ممیزی برند

هربرند نیاز به رسیدگی فراوان دارد که در اصطلاح تخصصی brand audit نامیده میشود برندهای بزرگ دنیا به صورت سالیانه شاخص های حیاتی برند خود را سنجیده و برنامه های سال بعد خود را بر مبنای وضعیت فعلی برند خود تعیین میکنند

5•برنامه اجرایی برندسازی

تک تک اجزای برنامه بازاریابی شما بر مبنای هویت بوده و در نهاسیت ارزش ویژه برند شما را ارتقا میدهد. از طراحی محصول تا قیمت گذاری، سیستم توزیع،تبلیغات ، روییداد،برنامه های ترویج فروش،تولید محتوای شبکه های اجتماعی و وب سایت ...همگی باید هویت برند شما را در ذهن مخاطبین مستحکم نمایند

4• ساختن هویت برند

به این فکر کنید که دوست دارید شخصیت یا هویت برندتان چه چیزی باشد. این گونه است که برند با مخاطبان ارتباط برقرار می کند و درک می‌شود..


برندینگ قوی در شیراز

یک برند قوی به محصول و خدمات شما ارزش می افزاید.
برندینگ قوی شما را از رقبا متمایز کرده و به شما کمک می کند تا به رسمیت برسید و انتظارات را برای مشتریان روشن می کند.
یک برند قوی نکته کلیدی در برجسته کردن تضاد بین آنچه می توانید ارائه دهید و آنچه در حال حاضر در بازار وجود دارد است.
برندسازی قوی و موثر، با جایگاه سازی در ذهن مخاطب شخصیت منحصر به فرد خود را شکل می دهد.
با برند قوی کسب و کار خود را رشد دهید، مشتریان بیشتری به دست آورید و رقبای خود را شکست دهید.

همین امروز برند قوی خود را بسازید

با دریافت خدمات برندینگ از شرکت زئوس و ایجاد یک برند مستحکم، شما به عنوان یک حرفه‌ای به دیگران معرفی خواهید شد. بی شک!
اگر نشان دهید که کار یا محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کنید، مشتریان به احتمال زیاد برای آنچه ارائه می کنید ارزش قائل هستند و بهای بالاتری برای آن می پردازند.

طراحی برند بوک Brand Book در شیراز

طراحی برند بوک به مشتریان و کارکنان شما کمک می کند تا آنچه را که می خواهید برای مخاطبان خود به تصویر بکشید به وضوح درک کنند. برند بوک مجموعه ای از دستورالعمل هایی است که هویت برند شما را تعریف و کنترل می کند و همچنین به عنوان راهنمای سبک بیزنس شما نیز شناخته می شود. برندبوک های طراحی شده در زئوس تمامی اطلاعات از هویت بصری و طراحی لوگوی شرکت گرفته تا بیانیه ماموریت، ارزشهای اصلی و حتی لحن برند، را ارائه میدهند. هدف اصلی از طراحی برندبوک در شیراز (Brand Book) نشان دادن و توضیح هویت، مأموریت، سبک بصری و ارزشهای اصلی برند شما است. مادامی که اولین نسخه را طراحی کردید، بسته به اینکه برند شما چگونه تکامل مییابد، میتوانید هر 5 تا 7 سال یکبار آن را دوباره ارزیابی کنید.

Benefits of branding

مزایای برندینگ در شیراز

افزایش اعتبار کسب و کار

داشتن یک برند تثبیت شده و شناخته شده، شما را مانند یک متخصص جلوه می دهد.

افزایش حس وفاداری در مشتریان

یک برند خوب، یک کسب و کار را ارتقا می دهد و باعث شناخت و وفاداری مشتریانش می‌شود. در حقیقت، مشتریان جذب برندهایی می شوند که ارزش های مشابهی با ذهنیت آنها دارند.

بازگشت مشتریان قبلی

اگر آنچه که برندتان وعده می‌دهد را انجام دهید، مشتریانتان شما را به یاد خواهند آورد. مشتریان و مخاطبان شما می‌توانند بهترین شکل بازاریابی باشند. اگر در آینده به خدمات یا محصولات شما نیاز پیدا کنند، ابتدا به شما فکر خواهند کرد و به احتمال زیاد شما را به دوستان خود معرفی خواهند کرد.

جذب مشتریان ایده آل

مردم با برندهایی ارتباط برقرار می کنند که با آنان ارزش‌های مشابهی دارند. اگر برند شما به وضوح نشان دهنده کسب و کار شما باشد، احتمال اینکه افراد مناسب را جذب کنید بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر شما یک کسب و کار گران قیمت و لوکس دارید و می خواهید مشتری پردرآمدتری جذب کنید، باید با برند شما در یک راستا باشد.

افزایش انگیزه در کارمندان

بسیاری از کارمندان به چیزی بیش از کار نیاز دارند، آنها به کاری نیاز دارند که به آن عشق بورزند و با آن هم‌راستا شوند. یک شرکت با برند قوی به ایجاد تعهد کارمندان کمک می‌کند. وقتی کارمندان رسالت یک کسب و کار و دلیل وجود آن را درک ‌کنند، به احتمال زیاد احساس غرور می‌کنند و برای رسیدن به اهدافی که صاحب کسب و کار تعیین کرده است در یک مسیر تلاش می‌کنند.

خلق مشتریان جدید

یک برند قوی، اثرات مثبت زیادی بر جامعه هدف داشته و آنان را با شما هم‌دل می‌کند؛ چرا که در طول این فرآیند، آن‌ها احساس آشنایی و صمیمیت بیشتری با شما خواهند داشت. پس از ثبت برند، تبلیغات و بازاریابی دهان به دهان تبدیل به یکی از منابع درآمدی مهم برای شما خواهند شد.

اهمیت دیجیتال برندینگ چیست؟

برخلاف دیجیتال مارکتینگ ، دیجیتال برندینگ به معنای خلق ارتباط بین مصرف‌کننده و محصولات یا سرویس‌هایی است که تحویل داده می‌شوند. بنابراین با ابزارهای دیجیتال برندینگ، برند شما در دنیای واقعی شناخته ‌می‌شود. به طور خلاصه، هدف دیجیتال برندینگ لزوما افزایش فروش نیست، بلکه دیجیتال برندینگ به دنبال افزایش آگاهی، تصویر و سبک برند است؛ کارهایی که در بلند مدت باعث افزایش وفاداری مشتری ‌می‌شود.


تفاوت دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ براساس کیفیت یک محصول یا سرویس، آن را تبلیغ ‌می‌کند. در حالی که دیجیتال برندینگ کمی دقیق‌تر و جزئی‌تر است. در دیجیتال برندینگ به جای اینکه روی یک محصول خاص تمرکز کنیم، ارزش‌های برجسته شرکت را بیان ‌می‌کند. زمانی که یک محصول تغییر ‌می‌کند یا جایگزین ‌می‌شود، برندینگ همواره ثابت ‌می‌کند. زمانی که مشتری محصولی را می‌خرد، برند در ذهن مشتری می‌ماند. در حالی که دیجیتال مارکتینگ به جذب مشتری می‌پردازد.


آموزش برندیگ در شیراز

مقالات بیشتر
مفتخریـم به همکـاری بـا شمـا

09368630989 - 09120924548

سفارش پروژه

برای اطلاع از براورد هزینه زمان اجرا و نحوه اجرا با ما تماس بگیرید

سوالات متداول


asdas